• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Z nəsli nədir və kimlərə deyilir?

Sualın cavabı uzun müddətli təəssüratlar və qısa olmayan sosial təhlillər nəticəsində cavablandırılmalı olan mövzunun bütövüdür. . Minilliyin, dünyanın dəyişməsi və inkişafı ilə internet həyatımıza daxil oldu, demək olar ki, hər şey yeniləndi və asanlaşdırıldı və 2000-ci ildən sonra dünyaya gələn nəsil fərqli bir mövqeyə keçdi.

Kənan Müseyibli Kənan Müseyibli
Aprel 12, 2020
A A
Z nəsli nədir və kimlərə deyilir?

Z nəsli nədir? Xüsusiyyətləri nələrdir?

Z nəslinin ən görkəmli xüsusiyyəti, bu şəxslərin internet və texnologiya ilə böyüməsidir. Milyonlarla proqram hiylələri, planşetlər, komputerlər və ən əsası smartfonlar … Bütün bu texnoloji rəqəmlər Z nəslini ictimai və elmi olaraq irəli aparır. İnsanlar müxtəlif təhsil sistemlərində iştirak edir ,inkişaf edir, avadanlıqlara malik olur.Lakin sonda fərdlərin əldə etdikləri avadanlıq onları əksinə gərginləşdirir , narazı salır və nəticədə bədbəxtlik özünü göstərir. Profil yaradan və sosial platformalarda rol tapan şəxslər; hər mövzuda bir fikir yaradırlar, amma sosial mediadan uzaqlaşdıqda intensivliyi demək olar ki, sıfıra enir. Bütün bu imkanların mənfi tərəfləri X nəsil və Y nəsil ilə qarşıdurmalara səbəb olur. 1965-1979-cu il təvəllüdlü insanlar tərəfindən təmsil olunan X nəsil və 1980-1999 illəri arasında təmsil olunan Y nəsil; Z nəsli bu cür qeyri-real davranışlarla tez-tez toqquşur. Bu münaqişələrə istinad etmək; 10 yaşında olan iki bacı və ya valideynləri ilə problemləri olan Z nəslinin fərdləri ilə qarşılaşırıq.

Gözəbatan xüsusiyyətləri

2000 və sonrasını əhatə edən bu nəslin nümayəndələrinin sürətli və analitik düşünmə metodları yüksək səviyyədədir, lakin bu xüsusiyyətlər fərdilikdən kənara çıxmır, komanda işləməyə meyilli deyillər. Onların özünə inamı yüksəkdir və valideynləri onlara fərqli baxdıqları üçün qayğısına qalırlar, bu da özünə inamı artırır. Onlar müstəqil və azaddırlar.Televiziya reklamlarında tez-tez rastlaşdığımız “Mümkün olmayan heç bir şey yoxdur” şüarı birbaşa Z nəslinə müraciət edir. Nəsil Z; Sosiallaşmadan daha çox fərdiləşməyə əhəmiyyət verir. Qaydalar, vaxt alan xəyallar onlar üçün deyil. Onların əksəriyyəti valideynlərinin və qohumlarının işlərinə deyil, öz işlərinə fokuslanmaq istəyirlər. Dolanışıqlıq onlar üçün gündəlik cansıxıcı bir macəradan başqa bir şey deyil. Zəhmət və fədakarlıq tələb edən səylər onlar üçün yorucu bir fəaliyyətdir.

Necə idarə olunmalıdırlar?

X nəslinə mənsub insanlarla işləməyə başlayacaqlar üçün bəzi rəhbərlik tövsiyələri:

– Üz-üzə ünsiyyətin vacibliyinə inandıqlarını nəzərə alsaq, sadəcə mesajlaşmağı sevmədiklərini, həqiqətən eşidildiklərini hiss etmək istəyirlər

-Həm iş yerində, həm də məktəbdə menecer-köməkçi münasibətlərinə əhəmiyyət verdiklərini və kömək etməyə olduqca meyilli bir nəsil olduqlarını bilin.

– Davamlı olaraq tapşırıq verməyin.Onlara sərbəstlik verərək təşəbbüskar olmalarını təmin edin.

Bir sonrakı nəsil

Z nəslindən sonra, 2013-2030-cu illər arasında doğulacaq nəsil, digər nəsillərə nisbətən daha gənc yaşda texnologiya ilə qarşılaşaraq “alfa nəsil” olacaqdır.

2020-ci ilin ən yüksək sürətli internet provayderləri haqqında məqaləyə nəzər yetirmək üçün buraya klikləyin.

Paylaş
Öncəki yazı

Yeni başlayanlar üçün effektiv marketinq strategiyaları

Növbəti yazı

COVID-19 dönəmində loqo və sloqanlarını dəyişən markalar

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol