Uzun müddətdir ki, gözlənilən və “vərdiş edilmişdən daha təsirli” marketinq layihələrini həyata keçirməyi missiyaya çevirən WARC Awards 2020-in nəticələri elan olunmağa başladı. Marka Məqsədinin Effektiv İstifadəsi (Effective Use of Brand Purpose) kateqoriyasındakı qaliblər ilk olaraq elan edilənlər arasında idi.
Marka məqsədini marketinq təşəbbüsləri ilə məharətlə birləşdirən və bu yanaşma ilə ticari müvəffəqiyyət qazanan kampaniyaların mükafatlandırılması kateqoriyasında 16 marka mükafat almağa haqq qazandı. Bir Grand Prix dörd qızıl, altı gümüş və beş bürünc mükafatın layiq görüldüyü Marka Məqsədinin Effektiv İstifadəsi kateqoriyasında Grand Prix the Country Pub Project in Australia kampaniyası ilə Airbnb-in oldu.
Airbnb Creative, APAC-ın mükafatlı layihəsi ticari mənada çətinlik çəkən yerli barları peşəkar bir rezervasiya səhifəsi yaradaraq dəstəkləməyi mərkəzində yerləşdirilən kampaniyası ilə ən populyar rezervasiya saytı adını geri qazandı. Kampaniyanın uğuru üçün istifadə olunan müxtəlif platformalar vasitəsilə 15 milyon insan üçün 30 milyondan çox video görüntülənməsinə çatan Airbnb, marka şüurunu da ortaya qoydu.
Qiymətləndirmə, Davamlılıq və İşçilərin Qarşılıqlı Əlaqəsi mükafatlandırıldı
Kateqoriyada daha xüsusi sahələrdə fərqlənən agentliklərə və markalara 3 özəl mükafat verildi. WARC Awards 2020 çərçivəsində Qiymətləndirmə Mükafatı (Evaluation Award) marka strategiyalarının ticari və sosial təsirini ölçmək üçün normadan artıq səy göstərmiş FCB India-ya Out & Proud – India Comes Out of the Closet kampaniyasının qiymətləndirmə prosesindəki qətiyyəti üçün təqdim edildi.
İşçi Qarşılıqlı Əlaqəsi Mükafatı isə The Gift od Mom kampaniyası ilə FP7 McCann Dubai-nin oldu. Kampaniya Analar Gününü bir çox kanal vasitəsilə ənənəvi mənasından da kənarda genişləndirir və Birləşmiş Ərəb Əmirliklərindəki xərçəng xəstəliyinə fokuslanır.
Mövcud iş və əməliyyat modellərini daha dayanıqlı alternativlə əvəz edən və bu qərarla öz davamlılığına sərmayə qoyan markaları vurğulayan Davamlılıq Mükafatı isə, Braziliyada yerləşən Santa Clara-nın oldu. Braziliyada yerləşən pub Cervejeria Colorado-nun istehsal zənciri və marka dəyərlərini vurğulamaq üçün, hər kəsin diqqətini arıların nəslinin tükəndiyi reallığına çəkən Native Bees kampaniyası Santa Clara-ya mükafatı gətirdi.
General Mills Global CMO və Münsiflər Heyəti Başçısı İvan Pollard qazananlar haqqında, “Bu güclü kampaniya videolarından göründüyü kimi, bir hədəfə sahib olmaq yalnız düzgün olanı etmək deyil, həm də işiniz üçün ən yaxşısını etmək deməkdir. Bir məqsəd istiqamətində irəlilədiyi haqqında sadəcə bəhs etməklə kifayətlənməyib, bunu həyata keçirən markaların qarşısında heç kim dayana bilmir” dedi. WARC Awards 2020 mükafatları arasında Marka Məqsədinin Effektiv İstifadəsi Kateqoriyasının qazananları:
Grand Prix:
Kampaniya: The Country Pub Project
Marka: Airbnb
Agentlik: Airbnb Creative, APAC, Avstraliya
Qızıl & Qiymətləndirmə Mükafatı:
Kampaniya: Out&Proud
Marka: The Times of India
Agentlik: FCB India – Bennett Coleman & Co. Ltd.
Qızıl & İşçi Qarşılıqlı Əlaqəsi Mükafatı:
Kampaniya: The Gift of Mom
Marka: Babyshop
Agentlik: FP7 McCann Dubai
Qızıl:
Kampaniya: The Uncovered
Marka: Ahmini – Tunisies Telecom
Agentlik: J. Walter Thompson Tunis
Qızıl:
Kampaniya: As far as we go
Marka: Almosafer
Agentlik: FP7 McCann Dubai, Səudiyyə Ərəbistanı
Gümüş & Davamlılıq Mükafatı:
Kampaniya: Native Bees
Marka: Colorado’s Appia – AMBEV
Agenlik: Santa Clara, Braziliya
Gümüş:
Kampaniya: Job-Hunting in Sneakers
Marka: Band-Aid – Johnson&Johnson
Agentlik: BBDO Japan, Yaponiya
Gümüş:
Kampaniya: #FinishWaterWaste
Marka: Finish – Reckitt Benckiser
Agentlik: DEC PR, Avstraliya
Gümüş:
Kampaniya: Senior Gamer Club
Marka: Hungarian Telekom – Deutsche Telekom
Agentlik: DEC PR, Avstraliya
Gümüş:
Kampaniya: Abtal El Shawarea’ (Küçələrdəki Ulduzlar)
Marka: Clear – Unilever
Agentlik: Uniomedia, Macarıstan
Gümüş:
Kampaniya: Ramazan-da yayıçlanmayan Ramazan reklamı (The Ramadan campaign that didn’t launch in Ramadan)
Marka: Jawwy – STC
Agentlik: FP7 McCann Dubai & FP7 McCann Riyadh, Səudiyyə Ərəbistanı
Bürünc:
Kampaniya: Meet Me Halfway
Marka: SK-II – Procter&Gamble
Agentlik: Forsman&Bodenfors, Singapur – Verizon Media, Çin
Bürünc:
Kampaniya: Glass and a half in everyone
Marka: Cadbury Dairy Milk – Mondelēz International
Agentlik: Ogilvy Malaysia, İndoneziya
Bürünc:
Kampaniya: The Non-Issue
Marka: L’Orēal Paris – L’Orēal Group
Agentlik: McCann London – McCann Paris
Bürünc:
Kampaniya: Overcoming India’s Toilet Divide
Marka: Harpic – Reckitt Benckiser
Agentlik: McCann Worldgroup India, Hindistan
Bürünc:
Kampaniya: The Unheard Prayer
Marka: Maxis
Agentlik: Leo Burnett, Malayziya
Mənbə: marketingturkiye.com.tr