• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Veb saytınız üçün SEO tövsiyəsi (5-ci hissə)

Silsilə olaraq başladığımız “Veb saytınız üçün SEO tövsiyəsi” adlı yazımızın artıq 5-ci hissəsinə çatdıq. Bu dəfə isə SEO tövsiyəsi olaraq sizlərə veb saytın konfiqurasiyası  barəsində danışacağıq.

Məhəmməd İbadlı Məhəmməd İbadlı
İyun 18, 2020
A A
Veb saytınız üçün SEO tövsiyəsi (5-ci hissə)

Silsilə olaraq başladığımız “Veb saytınız üçün SEO tövsiyəsi” adlı yazımızın artıq 5-ci hissəsinə çatdıq. Bu dəfə isə Veb saytınız üçün SEO tövsiyəsi 5 adlı yazımızda sizlərə veb saytın konfiqurasiyası barəsində danışacağıq.

Öncəki yazılarımızı oxumamısınızsa aşağıdakı linkərdən keçid edə bilərsiniz.

  1. Veb saytınız üçün SEO tövsiyəsi (1-ci hissə)
  2. Veb saytınız üçün SEO tövsiyəsi (2-ci hissə)

  3. Veb saytınız üçün SEO tövsiyəsi (3-cü hissə)

  4. Veb saytınız üçün SEO tövsiyəsi (4-cü hissə)

İndi isə keçək mövzumuza:

Veb sayt konfiqurasiyası

SEO tövsiyəsi olaraq, bilməlisiniz ki, veb sayt konfiqurasiyası ilə, botları səhifələrin kodlarını düzgün başa düşməyə kömək edəcək və istifadəçilərin səhifələrin məzmunu ilə bağlı daha mütəşəkkil bir quruluş təmin edəcəksiniz. SEO tədqiqatlarının son məqsədi üzvi axtarış nəticələrindən məzmunu (xidmət) istifadəçiyə çatdırmaqdır. Onlara bundan sonra tədbir görmələrini təmin etmək bu hədəfin bir addımdır, amma hər şey doğru zamanda, lazımlı məzmunda lazımlı auditoriyaya çata bilməkdən başlayır.

Yeni veb saytlarda konfiqurasiya addımlarını diqqətlə izləmək faydalıdır. Bu mərhələlərə ilk növbədə semantik HTML, strukturlaşdırılmış məlumatların tətbiqi, səhifə kateqoriyaları, URL quruluşu və başlıqlar daxildir.

Semantik HTML:

SEO tövsiyəsi olaraq qeyd edim ki, semantik HTML quruluşu elementlərin düzgün istifadəsi və mənbədəki düzgün sahələrdən başlayır. <form>, <article> və <table> kimi elementlər məzmun səviyyəsini müəyyənləşdirir; <div> və <span> elementləri botlara məzmun haqqında heç bir məlumat vermir.

Yeni HTML5 Semantik Elementlər:

<article>
<aside>
<details>
<figcaption>
<figure>
<footer>
<header>
<main>
<mark>
<nav>
<section>
<summary>
<time>

Düzgün dizayn edilmiş HTML iyerarxiyası ilə brauzerlər səhifə məzmunu növlərini ayırd edə bilirlər. Beləliklə, botlara səhifədəki məlumatların nə olduğunu izah edir və onları başa düşməyə kömək edirsiniz.

Strukturlaşdırılmış Məlumat:

Google axtarış nəticələrində səhifə məzmununun görünüşünü düzəldə bilərsiniz. Əgər sizin də Axtarış qalereyasındakı xüsusiyyətlərə sahib olan səhifələriniz varsa, bu xüsusiyyətin strukturlaşdırılmış məlumatlarını müvafiq səhifələrin mənbəyinə əlavə etməyinizi təklif edirəm.

” Google Axtarış səhifənin məzmununu başa düşmək üçün çox çalışır. Bir səhifəyə qurulmuş məlumat əlavə etmək və səhifənin mənası ilə bağlı dəqiq məsləhətlər verməklə bizə kömək edə bilərsiniz. Strukturlaşdırılmış məlumatlar, səhifə haqqında məlumat vermək və səhifənin məzmununu təsnif etmək üçün istifadə olunan standart bir formatdır (məsələn, resept səhifəsində, maddələr, yemək vaxtı və temperatur, kalorilər və sair). ” Developers.google.co

Başlıq işləri:

SEO tövsiyəsi olaraq qeyd edim ki, HTML iyerarxiyasında istifadə olunan <h1>, <h2> kimi başlıq etiketləri ilə həm istifadəçilərə həm də səhifələrin başlıqları arasındakı iyerarxiyaya bot verirsiniz. Məsələn, səhifənin ilk adı (h1) istifadəçiyə məzmun haqqında əsas məlumat verir. Buna görə səhifəni ümumiləşdirəcək bir cümlə ilə burada əsas axtarış terminini göstərməlisiniz ki, istifadəçiyə səhifənin qalan hissəsində izah ediləcəkləri barədə bir fikir sahibi olsun. Axtarış motorları botları da  HTML ierarxiyasına yerləşdirilməsinə əsaslanaraq, bu terminin əhəmiyyətini anlamış olsun.

Paylaş
Öncəki yazı

2020 sosial media bazarının istehsal hesabatı

Növbəti yazı

Sosial Media Marketinq (SMM) nədir?

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol