• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Turizmin üstünlükləri və çatışmazlıqları

Dünyanın bir çox ölkələri gəlir və məşğulluq mənbəyi olaraq turizmə çox güvənir. Təəssüf ki, turizm də problem mənbəyi ola bilər, xüsusən yaxşı idarə olunmasa. Ziyarətçilərin böyük bir axını zamanla turist məkanının gözəlliyini, bənzərsizliyini, xarakterini, ətraf mühitini, mənbələrini və sosial uyğunluğunu tədricən tükəndirə bilər.

Aydan Ahəngari Aydan Ahəngari
İyul 26, 2020
A A
Turizmin üstünlükləri və çatışmazlıqları

Dünyanın bir çox ölkələri gəlir və məşğulluq mənbəyi olaraq turizmə çox güvənir. Təəssüf ki, turizm də problem mənbəyi ola bilər, xüsusilə yaxşı idarə olunmasa. Ziyarətçilərin böyük bir axını zamanla turist məkanının gözəlliyini, bənzərsizliyini, xarakterini, ətraf mühitini, mənbələrini və sosial uyğunluğunu tədricən tükədə bilər.

Turizmin üstünlükləri

İqtisadi. Pul gətirir. Bu, yəqin ki, turizmin əsas üstünlüyü və xüsusən inkişaf etməkdə olan ölkələrdə bu qədər təbliğ olunmasının səbəbidir. Yaranan gəlir həm özəl, həm yerli, həm də milli gəlirlərin əhəmiyyətli bir hissəsini təşkil edə bilər.

İnfrastruktur. Bu yol, dəmir yolu şəbəkələri və yerli tibb və təhsil müəssisələri kimi infrastruktura investisiya təmin edir.

Ekoloji. Həm şəhər, həm də kənd şəraitində ətraf mühitin qorunması, saxlanması və bərpası üçün bir yer üçün iqtisadi stimul verə bilər.

Məşgulluq. Turizm inkişaf etmiş və inkişaf etməkdə olan ölkələrdə hər 12 işçidən 1-ni işlə təmin edir.

Turizmin çatışmazlıqları

Ətraf mühit. Turizm tez-tez eroziya, çirklənmə, təbii yaşayış yerlərinin itirilməsi və meşə yanğınları kimi risklərlə ətraf mühitə ziyan vura bilər. Turistlər məsuliyyətli davransalar da, onların sayının çox olması zərər verə bilər. Qədim tikililər, abidələr və məbədlər çox vaxt artan trafikin öhdəsindən gəlmək üçün mübarizə aparır. Qayalar və digər təbii turistik yerlər daimi ziyana düşə bilər.

Mədəni. Mədəniyyətin ticarəti bir turizm məkanının ruhunu sarsıda bilər. Zəngin mədəni irsə sahib olan yerli adət-ənənələr, pul müqabilində turistlər üçün geyim və aktlar tərtib etməklə azalır.

Mədəniyyət toqquşmaları. Turistlər tez-tez yerli adət-ənənələrə və mədəniyyətə hörmətsizlik edirlər, yerli geyim standartlarına riayət etməkdən, ictimai yerdə sərxoş olmaqdan və ya yerli sakinlərlə kobud və ya qeyri-qanuni davranmaqdan.

Turizmdən asılılıq. Bəzən turizmə o qədər fokuslanılır ki, gəlir əldə etməyin digər formaları laqeyd qalınır və turizm formalarından iqtisadi asılılıq yaranır. Bu bəzi vaxtlarda yaxşıdır, ancaq ölkəni uzun müddət iqtisadi böhrana həssas buraxa bilər və siyasi yüksəliş və ya təbii fəlakətlərə töhfə verə bilər.

Səyahətin mədəni faydaları

Stereotiplərə meydan oxumaq imkanı

Başqa bir mədəniyyətə baş çəkdiyiniz zaman tanımadığı adət-ənənələrə və dünyagörüşə məruz qalmaq, həm tanış olduğunuz insanlar, həm yerlər, həm də bəşəriyyət və ümumilikdə dünyaya daha geniş, daha məlumatlı və mehriban bir fikir əldə etmək imkanı var. Ön mühakimələr və stereotiplər mürəkkəblik, empatiya ilə əvəz edilə bilər.

Digər tərəfdən, bir qrup ilə səyahət edən və yerli insanlarla ünsiyyət qurmayan və ya sadəcə turizm saytlarına baş çəkən və yoldan heç vaxt yayınmayanlar bu fayda əldə edə bilməzlər. Sadəcə bir məkana baş çəkmək insanın mədəniyyətə məruz qalması üçün kifayət deyil. İnsanları öyrənmək çox səy tələb edir.

Mədəni həssaslıq qazanmaq

Mədəniyyəti dərk etməyin vacib bir hissəsi, özünəməxsus sosial davranışları və etiketləri ilə tanış olmaqdır. Normal və ya yaxşı hesab etdiyiniz şeylər təhqiredici və tərs olaraq şərh edilə bilər. Daxili ayaqqabılar geyinmək, dəri göstərmək, barmağınızla işarə etmək və müəyyən səslər çıxartmaq bəzi yerlərdə kobud sayıla bilər, buna görə də əvvəlcədən yerli adətlər və günlər haqqında araşdırma aparmaq lazımdır.

Əsl mədəniyyət təcrübəsi

Bir cəmiyyətin adət-ənənələrini, şənliklərini, qeyd etmələrini və ayinlərini yaşamaq bir mədəniyyət haqqında məlumat əldə etməyin gözəl yolu ola bilər. Yerli xalqlar bir çox nəsillər boyu ifa olunan bir ənənəni müşahidə etmək üçün bir araya gəldikdə, o mədəniyyəti daha dərindən anlamaq üçün əla fürsətdir.

Ancaq bir çox turistik yerlərdə, sadəcə əyləncə və qazanc üçün reallaşdırılan ənənəvi rəqs, musiqi və digər mərasimləri tapa bilərsiniz. Məsələn, turistlər üçün səhnələşdirildikdə, Havay luau, İspan flamenko rəqsləri və Balincə mərasimləri orijinal mənasını, enerjisini və məqsədlərini itirə bilər və sadəcə tamaşa halına gələ bilər.

Oxuduğunuz üçün təşəkkürlər.

 

Mənbə: Blog.udemy.com

 

Yaradıcı startuplar üçün 2 əsas məsələ! adlı məqaləmizi oxumaq üçün bura daxil olun.

Paylaş
Öncəki yazı

Düşüncəli yanaşma-Ünsiyyət prosesi

Növbəti yazı

Qiymətə bax, məhsulun keyfiyyətini ölç! – Chivas Regal effekti

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol