• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone #Evdəqal
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

SWOT analiz nədir? Necə aparılır?

SWOT analizi həm korporativ məqsədlər üçün, həm dəşəxsi həyatınızda tətbiq edə biləcəyiniz sadə, lakin faydalı bir texnikadır.

Səadət Tağıyeva Səadət Tağıyeva
Aprel 7, 2020
A A
3D qapı tutqacları

SWOT analizi həm korporativ məqsədlər üçün, həm də şəxsi həyatınızda tətbiq edə biləcəyiniz sadə, lakin faydalı bir texnikadır. Bu texnika Albert Humphrey tərəfindən 1960-1970-ci illər arasında Stanford Universitetində aparılan bir araşdırma layihəsini idarə edərkən istifadə edilib. Güclü və zəif yönləri anlamaq, eyni zamanda ətrafda olan fürsət və təhlükələrin fərqinə varmaq üçün tez-tez SWOT analizindən istifadə olunur.

S (strenghts) – Güclü cəhətlər,
W (weaknesses) – Zəif cəhətlər,
O (opportunities) – Fürsətlər,
T (threats) – Təhlükələr

SWOT analizi necə aparılır?

Daxili və xarici analiz olaraqda bilinən SWOT analizini apararkən asan olması üçün 4×4 matrisindən istifadə olunur. Bu matrisin bir tərəfində şirkətin və ya şəxsin güclü və zəif tərəfləri yer alır. Buna daxili ünsürlər deyilir. Matrisin digər tərəfində isə şirkətin vəya şəxsin qarşısına çıxa biləcək fürsətlər və təhlükələr qeyd olunur. Bunlar isə xarici ünsürlərə aid edilir. Aşağıda göstərilən nümunə suallara cavab vermək SWOT analiz aparmaqda sizə kömək olacaqdır.

Güclü cəhətlər:
1. Hansı xüsusiyyətləriniz sizə satış qazandırır?
2. Şirkətinizin üstünlükləri nələrdir?
3. Digər şirkətlərdən fəqli olaraq nəyi daha yaxşı edirsiniz?
4. Olduğunuz sektorda insanlar sizi hansı tərəflərdən daha güclü görür?
5. Avantajlı olduğumuz məqamlar hansılardır?

Zəif cəhətlər:
1. Hansı xüsusiyyətlər satışınızı aşağı salır?
2. Nələri etməkdən çəkinməlisiniz?
3. Hal-hazırda var olan xüsusiyyətlərdən hansını yaxşılaşdırmalısınız?
4. Rəqiblərinizin sizdən daha yaxşı etdiyi şey nədir?
5. Etməkdə çətinlik çəkdiyimiz şeylər nələrdir?

Fürsətlər:
1. Hansı fürsətləri dəyərləndirə bilərsiniz?
2. Hansı fürsətlərin fərqindəsiniz?
3. İşə yarayan fürsətlər necə ortaya çıxar?
4. Hansı bazarlarda bizim üçün fürsətlər var?
5. Rəqiblərinizin fərqində olmadığı hansı fürsətlər var?

Təhlükələr:
1. Qarşınızda hansı əngəllər var?
2. Rəqibləriniz nələr edir?
3. Borclarınız vəya nağd probleminiz varmı?
4. Zəif tərəflərinizdən hansısa biri işinizi təhlükəyə atırmı?
5. Bizə hansı rəqiblər zərər verə bilər?

Analizi bitirdikdən sonra bütün məlumatların kağız üzərində qalması sizə heç bir fayda verməyəcək. Şirkət və ya fərd analiz bitdikdən sonra güclü tərəflərini daha da gücləndirməyə, zəif tərəflərini isə necə düzəldə biləcəyinə qərar verməlidir. Digər tərəfdən qarşıya çıxan fürsətləri necə dəyərləndirməli və təhdidlər necə yox edilməsi bilməlidir.

Bu analizi bir işə başlarkən və ya davam edərkən strategiyanızı qurmaqda istifadə edə bilərsiniz. Eyni zamanda rəqiblərinizi anlamağda və sağlam rəqabət aparmaqda sizə ciddi kömək olacaqdır.

SWOT analiz apararkən ilk şərt hər şeyi düzgün analiz etmək və diqqətli olmaqdır.

BCG matrisi haqqında məqaləyə nəzər yetirmək üçün buraya klikləyin.

Paylaş
Öncəki yazı

ZOOM istifadəçilərinə böyük şok!

Növbəti yazı

YouTube Kids rəqiblərini qabaqlayaraq 1-ci oldu

Redaktorun seçimləri

Alış-Veriş
Brend

Ən Yaxşı 10 Alış-Veriş Saytı

Yanvar 20, 2021
Facebook-un ilk loqosu
manşet

Menecerlərin Özlərini Sorğulamalı Olduğu 10 Sual

Yanvar 16, 2021
Məşhur Markalar və 23 Maraqlı Bilgi!
Texnologiya

Ən Populyar 4 Söhbət Platforması

Yanvar 14, 2021
Markalar
Biznes

Məşhur Markalar və 23 Maraqlı Bilgi!

Yanvar 13, 2021
CRM
manşet

CRM Nədir?

Yanvar 13, 2021
transfer
manşet

Futbolun Böyük Bazarı – Transfer

Yanvar 17, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Yeni hesab yarat!

Qeydiyyat üçün aşağıdakı xanaları doldurun!

Bütün xanalar doldurulmalıdır Daxil ol

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol