• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Super Bowl-da ən bahalı reklamlar – Top 10

Super Bowl ABŞ və dünya miqyasında böyük bir televiziya izləyicisinə sahibdir Bəs indiyə qədər ən bahalı reklamlar hansılar olmuşdur?

Natavan Həsənli Natavan Həsənli
May 20, 2020
A A
3D qapı tutqacları

Super Bowl, dünyada ən çox izlənən illik idman proqramlarından biridir. Uzun illərdir Super Bowl ABŞ və dünya miqyasında böyük bir televiziya izləyicisinə sahibdir və xüsusilə də  ABŞ-da ilin ən çox izlənən televiziya proqramıdır. Elə buna görədə markalar öz reklamlarını burada edirlər. Bəs indiyə qədər ən bahalı reklamlar hansılar olmuşdur? Budur indiyə qədərki ən bahalı  reklamlar:

10. Microsoft – “Empowering”  (2014) – 8 milyon dollar

 

2014-cü ildə Super Bowl-da təqdim olunmuşdur. Reklamda Microsoft-un texnologiyası tərəfindən hazırlanan bir çox yeniliklər təqdim olunur.Bundan əlavə insanların gündəlik həyat keyfiyyətini yaxşılaşdıran protez qurğuları və eşitmə cihazlarını kimi texnologiyaya xüsusi diqqət yetirir. Reklamda ALS ilə yaşayan və dostları və ailə üzvləri ilə ünsiyyət qurmaq üçün Microsoft-un cihaz və proqram təminatından istifadə edən Yeni Orlean müqəddəslərindən olan keçmiş NFL oyunçusu Steve Gleasonu iştirak edir. Bu siyahıdakı reklamlardan ən aşağıdakılardan biridir və 8 milyon dollarlıq qiymətdə olmasına baxmayaraq ən təsirli reklamı ola bilər.

9. Kia – “The Truth” (2014) – 8 milyon dollar

 

Hər biri 8 milyon dollar dəyərində olan üç reklamdan və 2014 Super Bowl-da təqdim olunan dörd reklamdan biridir. Kia-nın bu reklamında Matrixdən Morpheus rolunu canlandıran aktyor Laurence Fishburne çəkilmişdir. Maşın rəhbərlərinin yaratdığı fantastik həbsxana dünyasından gənc Neo-nu xilas edəcəyini vəd etmək əvəzinə, cənab Morpheus, imkanlı bir cütlüyün lüks Kia sedanına girməsindən narahatdır. Sonra da  onlara opera ilə serenade edir.  Fishburne-nin iştirakını ödəmək, Matrix xarakterini istifadə etmək hüququ əldə etmək və Morpheus-un öz zəhmli opera oxunuşu ilə dünyanı partlatmağa məcbur etdiyi zaman  istifadə edilən xüsusi effektlərə baxdıqda bu qədər pulun hara xərcləndiyini görmək olur.

8. Jaguar – “British Villains” (2014) – 8 milyon dollar

Bu reklamda Tom Hiddleston, Mark Strong və Akademiya mükafatçısı Sir Ben Kingsley iştirak etmişdir. Reklamda hər üçü də stereotipik olaraq ingilis pis adamlarını ələ salır, hər biri sakitcə (və qorxaqlıqla), böyük vəhşiliklə üslub və paxıllıq hissi keçirir.Bu onların hər üçünün Jaguar sürdükləri mənasına gəlir. Üç bahalı aktyorun rol almasına baxmayaraq  bu reklam bir milyon dollara bənzəyir amma milyon dollardan çoxdur. Bunu da nəzərə almaq lazımdırki, Kingsley-nin təmtəraqlı malikanəsi ilə Hiddlestonun vertolyot gəzintisi arasında, Strong-un ağ Jaguar sürməsi əslində bütün işin ən sərfəli hissəsi ola bilər.

7. Pepsi – “Joy of Pepsi”   (2001) – 8.1 milyon dollar

 

Bu, indiyə qədər hazırlanan ilk super bahalı reklam deyil, amma əlbəttə ki, ən böyük mədəni təsir bağışlayan reklamlardan biri idi. Bu reklam hər yerdə göstərilirdi. Reklam 2001-ci il Super Bowl-a düşəndə, Britni Spirs-in səlahiyyətləri artımda idi. Pepsi, özünün cavan bopper mega-stardomunu işlətdi və “Pepsi sevinci” haqqında bir Britney Spears musiqi videosunu hazırladı.

6. Carlton Draft – “Skytroop Show”  (2008) –  9 milyon dollar.

Carlton Draft, Avstraliyanın pivə şirkətidir. Reklam da nəhəng bir pivədən atlayan səmaçıların stadion stuntunun bir hissəsi kimi təsvir olunur. Bununla yanaşı pivə şəhərətrafı ərazilərdə sürülməklə sona çatır və yol boyu çox sayda məhv və çaxnaşmaya səbəb olur.Elə buna görə də bu reklam çarxının qiyməti 9 milyon dollar idi. Səmadan atlama ardıcıllığı və pivələrin mənzərələri evlərə və avtomobillərə verdiyi zərər təqdirdə  bu qiymət təəccüblü deyil.

5. Bud Light – “Up for Whatever”  (2014) – 12 milyon dollar.

 

2014 cü ildə Super Bowl-da  digər bahalı reklamlardandır. Bu gizli kameralı ekstravaqanza reklamı idi. Burada Rapoport adlı bir adam bir vəziyyətdən digərinə (Reggie Watts ilə limuzin gəzintisi, Don Cheadle ilə bir lift və lama, Arnold Schwarzenegger ilə stolüstü tennis matçı) keçirirdi yəni hamı “hər şeyə hazırdır”. Bud Light reklamı etmək üçün 12 milyon pul xərclənsə də, hamı razı olar ki, bu reklam “Dilly, Dilly”dən mənaca  çox  fərqlənir.

4. Chrysler –  “Imported From Detroit”  (2011) – 12 milyon dollar

Bu reklamların çoxunun arasında görəcəyimiz ümumi bir mövzu var ki, o da məşhurlardır. Burada məşhur sima Eminemdir. Bu qəribə bir seçim kimi görünə bilsə də, onun burada olması olduqca mükəmməldir. Lüks Chrysler 200-ü tanıtmaq üçün, bu reklam Detroit-in həm tarixi, həm də Chrysler və Eminemin uzun və rəngarəng keçmişinin üzərində düşünür. Reklam tezisi belədir: “Ən isti yanğınlar ən ağır polad edir”.

3. Aviva – “Names”  (2008) – 13,4 milyon dollar

İngilis sığorta şirkəti Norwich Union 2008-ci ildə adını Aviva olaraq dəyişdirəndə insanların diqqətini çəkmələrini istədilər. Onlar adlarının dəyişdirilməsinin ulduzluğa aparan yolda nə qədər vacib olduğu haqqında bir reklam çarxı çəkmək üçün Bruce Willis, Ringo Starr, Elle MacPherson və Alice Cooper-ə təklif edərək 13 milyon dollardan çox pul xərclədilər. Lakin bu siyahıdakı hər bir  reklamdan  ən ucuzu bu görsənir. Bu reklamda avtomobillərin ,Don Cheadle-nin lamasını,kamera ilə danışan məşhur insanların dəstəsinə baxanda ucuzlu reklam təsüratı yaradır.  Ancaq yenə də dörd inanılmaz məşhur ona görə də bu qədər bahalıdır.

2. Ginnes – “Tipping Point”  (2007) – 16 milyon dollar

 

Reklamın baha olmasının səbəbi  ixtiraçılıq olunduğu mənasına  gəlmir. Bunun bariz nümunəsi Ginnesdən 16 milyon dollarlıq bir reklamdır. Reklam Argentinanın Iruya kəndində çəkilib (ucuz yer deyil). Bu reklam domino daşlarına toxunuşla başlayıb uzun bir müddətdən sonra Guinness pintinin böyük bir heykəlini yaratmışdır.Hər vuruşu düzgün aparmaq üçün bahalı material xərclərini nəzərə alanda , bu reklamın büdcəsinin nə qədər böyük olduğunu  göstərir.

1. Chanel – “Film” (2004) – 33 milyon dollar.

Chanel – “Film” – ən bahalı reklamlar siyahısına rəhbərlik edir. Bu reklamda Nicole Kidman-ın rol alıb  və Baz Luhrman rejissoru olub .Elə buna görə də  33 milyon dollardır. Chanel №5 üçün çəkilən üç dəqiqəlik bu reklam yalnız Kidman və Luhrmann-ın istedadları əks etdirmirdi, eyni zamanda Karl Lagerfild tərəfindən hazırlanan geyimlərin istehsal dəyərlərini də əks etdirirdi.

Mənbə:https://www.opploans.com/blog/here-are-the-10-most-expensive-commercials-ever-made/

 

Paylaş
Öncəki yazı

Network Marketinqin faydaları nələrdir?

Növbəti yazı

2020-ci ildə öyrəniləcək 9 ən yaxşı proqramlaşdırma dili

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol