Starbucks, qəhvə mağazası marketinqinə gəldiyi zamandan bəri diqqət mərkəzindədir. Qəhvə franşizası əvvəllər reklam məqsədli oyuncaqlar, məhdud sayda çantalar, reklam məqsədli açarları və xüsusi qəhvə fincanlarından istifadə etmişdir. Starbucks reklamlarında xoşumuza gələn şey, həmişə dizaynlarını və fikirlərini müştərilərin gözü qarşısında təzə saxlamalarıdır.
20 illik yubileyi üçün pərakəndə satışa görə məhdud sayda məhsullar bazara çıxartdılar. Markalı marketinq məhsulları parlaq mavi kölgədə gəlir və onlar tamamilə təəccüblüdür.
Bearista Bear paslanmaz fincan ortasında çap edilmiş nişanlı maskotu və altındakı “20 Starbucks Hong Kong” ilə gecəyarısı mavi rəngə daxil olur. Digər xüsusi çaplı fincan isə mərkəzində çap edilmiş loqoları ilə ağ rəngdə mövcuddur. Xüsusi hədiyyə qutusunda gələn markalı böyük qəhvə fincanının daxili mavi və qızılı rəngli qolu onu ön plana çıxardır. Ağ səthi boyunca 20 nömrəli “Starbucks Hong Kong” çap edilmişdir.
Niyə Starbucks markalı marketinq ticarəti diqqətimizi çəkdi?
Məhdud say: Məhdud sayda bir məhsul olmaqla, Bearista paslanmayan fincanları yüksək qəbul edilmiş dəyər qazandı. Kolleksiyaçılar və Starbucks azarkeşləri, şübhəsiz ki, məhdud müddətə mövcud olan bu əşyaları “nadir” olaraq qəbul etdikləri üçün almağa cəsarətlənəcəklər.
Yüksək keyfiyyət: Starbucks, unudulmaz dizaynları ilə unikal və yüksək keyfiyyətli qəhvə ticarəti ilə tanınır. Bazarlarına nə uyğun olduğunu və planlarını necə yaxşı icra edəcəyini bilirlər. 20 illik yubileyi üçün dizaynlarını sadə, lakin yaddaqalan saxladılar. Hamısı yüksək səviyyəli və davamlıdır. Böyük fincanlar paslanmayan poladdan hazırlandığına görə işdə və ya məktəbdə istifadə üçün mükəmməldirlər.
Eksklüziv: Bu markalı məhsullar layihəsi eksklüzivdir. Müştərilərə məhsulların yalnız onlar üçün hazırlandığını hiss etdirirlər, bunun müqabilində müştərilər özlərini çox xüsusi hiss edirlər.
Davamlı güc: Bu cür məhsullar uzun müddət istifadə edilə bilər. Bu, Starbucks marka mesajının müştərilərə davamlı təsir göstərə biləcəyi qədər uzun müddət qalmasını təmin edir. Onları gündəlik olaraq istifadə etmək, markanın heç bir əlavə xərc çəkmədən məhdudiyyətsiz işıqlanmasını təmin edir.
Cazibə: Lego Starbucks dükanı yalnız əla bəzək parçası deyil, həm də müştəriləri cəlb edir. İndi bir çoxumuz hələ də karantin rejimindəyik, bu vaxt keçirtmək üçün əyləncəli bir yoldur. Üstəlik, diqqəti stresə səbəb olan düşüncələrdən mini Starbucks dükanlarını qurmağa yönəldərək zehni rahatlaşdırır. Niyə bu böyük marketinq ideyasıdır? İnsanlar rahat və xoşbəxt olduqda, yeni fikirlərə daha çox meyilli olurlar və bu sizin marketinq mesajınızı da əhatə edir.
Starbucks kimi necə uğur qazanmaq olar?
Starbucks kimi, ildönümlərini və xüsusi bayramları qeyd etmək, markanızı sənayenin ön planında yerləşdirmək üçün əla bir yoldur. İldönümü promosyonlar müştərilərinizin davamlı dəstəyinə qarşılıq təşəkkürlərinizi göstərmək üçün böyük imkanlar açır. Bu da məhsullarınızı hədəf bazarınıza yaxınlaşdırmaq üçün əla bir şansdır.
Müvafiq olaraq məhsullarını marka etmə Starbucks’ın ticarət nişanıdır. Əvvəlki kampaniyalar, reklam məqsədli xəbərlərini mövzuya və ya münasibətə əsaslanaraq necə saxladıqlarını göstərir. Yay kampaniyası üçün bu reklam məqsədli fikrini nəzərdən keçirin:
Bu nümunədə, çantalar yay reklamının bir hissəsi idi. Mükəmməl bir tanıtım ideyası idi, çünki çantalar Dragon Boat Festivalı üçün vaxtında hazırlanmışdı. Çantalardan biri, kiçik üçbucaqlı torba çanta, Zhongzhi ləzzətindən sonra adını aldı. Bu onların hədəf bazarının mədəniyyətini əks etdirir.
Üstəlik, Starbucks, bütün mallarının uyğun və praktik olduğuna əmin oldu. Paslanmayan Bearista fincanları, şübhəsiz ki, mağaza mərtəbələrindən kənarda uzun müddət müştərilər üçün faydalı olacaqdır.
“6 Möhtəşəm Şokolad Gerilla Marketinq fikirləri” adlı məqaləmizi oxumaq üçün buraya klikləyə bilərsiz.