• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone #Evdəqal
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Sosial mesaj verən 7 parlaq gerilla marketinq fikri

Real dünya mükəmməl deyil. Bəzi problemlər vardır ki, öz həlli yolun hələ də gözləyir. Bir sıra təşkilatlar və markalar bu problemlərə diqqət çəkmək üçün partizan marketinq strategiyalarından istifadə etmişdir. Yaradıcılığı ilə diqqət çəkənləri təqdim edirik.

Xədicə Əlizadə Xədicə Əlizadə
Yanvar 11, 2021
A A
#3 Data əldə etmək üçün ən yaxşı 10 mənbə

Bəzən ürəkaçmayan hadisələri görməməzlikdən gəlməyi üstün tuturuq. Problemlərə çəhrayı rəngli eynəklərdən baxmağı daha çox sevirik. Təəssüf ki, real dünya mükəmməl deyil. Bu problemləri ayırd etməli və həll yolu düşünməliyik. Bu səbəbdən bəzi təşkilatlar və markalar məlumatlı olmaq üçün yaradıcı sosial mesajlar hazırlayırlar. Əlbəttə ki, ən təsirli marketinq strategiyası bunun üçün tez-tez istifadə edilən partizan marketinqidir. Beləliklə, sosial mesajlarla diqqət çəkən 7 partizan marketinq ideyasını seçdik. Başlayaq. 

 

1. Bir çox  insan küçələrdə yemək yeyir

 Marketinqi

Gerilla marketinqi bəzən çox sadədir, elə deyilmi? Bir neçə boşqabınız var və bir kanalizasiya qapağı tapın. Hamısı bu qədər. Uyğun və təəccüblü bir mesajla təsirli bir gerilla marketinqi yaradırsınız. 

 

2. Laqeydlik uşaqları görünməz hiss etdirir

Marketinqi

Bu narahat edici bir partizan marketinqidir. Bəlkə də çoxunuz uşağı xilas etmək istəyirsiniz. Şübhəsiz ki, bu bizə toxunur və mesaj göndərir.

 

3. Zəhmət olmasa içkinizə nəzarətinizi itirməyin

Marketinqi

Şiddət dözülməz bir davranışdır. Kişi və ya qadın olmağın heç bir fərqi yoxdur. Bəzən spirtli içkilər bu şiddəti təşviq edir. Bu partizan marketinqi çox içməyin nəticəsini xatırladır.

 

4. Bunun gələcəyimiz olmasına icazə verməyin

 Marketinqi

Yağış meşələrimizi qurtarın, qlobal istiləşməni dayandırın. Yağış meşələri məhv olmağa davam edərsə, şəhərlərin çoxu su altında qalacaq. Bu partizan marketinqi bu ssenarini təsirli şəkildə təsvir edir.

 

5. Sözlər mesaj verməyə maşın sürmək baxımından bizə zərər verə bilər

 Marketinqi

Mesajlaşma bizim üçün gündəlik bir hala çevrilmişdir. Gün ərzində istənilən bir işi görərkən belə rahatlıqla kiminləsə mesajlaşa bilirik. Lakin bu özündə bir sıra təhlükələri də gətirir. Bu hallardan biri də maşın sürərkəndir. Təhlükəli olmasına baxmayaraq, bir çox insan maşın sürərkən belə bir yerə mesaj göndərir. Mini Cooper avtomobil qəzalarına həssaslıq göstərərək bizə bu təhlükə ilə bağlı xəbərdarlıq edir.

6. Kağızdan qənaət et – Planeti qurtar

 Marketinqi

WWF bizə lazımsız yerə kağız istifadə etdiyimizi və bunun səbəbi ilə dünyada meşələrin azaldığını göstərir. Hər kağız istifadəsində bizə bunu xatırlatmağı çox yaxşı partizan marketinq ideyası olmuşdur.

 

7. İçməyin və sürməyin

 Marketinqi

Şüşə qapağının qopması avtomobil qəzasına bənzəyir. Mesaj aydındır.

 

Kreativ Gerilla Marketinq nümunələri məqaləsini mütaliə edə bilərsiniz.

 

 

Paylaş
Öncəki yazı

Yerli Startup-mız Qlobal Yarışmada!

Növbəti yazı

CRM Nədir?

Redaktorun seçimləri

PR nədir? PR işləri necə olur?
Xəbərlər

Khan Akademiyası – Elon Musk 5 milyon $ ianə

Yanvar 17, 2021
Filmlər
manşet

Ən Çox Qazanc Əldə Edən Filmlər

Yanvar 17, 2021
Facebook-un ilk loqosu
manşet

Bir Logo Necə Yaradılır: Addım-Addım Alətlər Və Nümunələr

Yanvar 22, 2021
ABŞ-ın Xiaomi-ni qara siyahıya almasına Xiaomi Türkiyədən açıqlama gəldi
Marketinq

Musiqi sektoru marketoloqlar üçün niyə vacibdir?

Yanvar 17, 2021
PR nədir
Biznes

PR nədir? PR işləri necə olur?

Yanvar 18, 2021
PR nədir? PR işləri necə olur?
manşet

“Kurtlar Vadisi” necə markalaşdı ?

Yanvar 17, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Yeni hesab yarat!

Qeydiyyat üçün aşağıdakı xanaları doldurun!

Bütün xanalar doldurulmalıdır Daxil ol

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol