Bəzən ürəkaçmayan hadisələri görməməzlikdən gəlməyi üstün tuturuq. Problemlərə çəhrayı rəngli eynəklərdən baxmağı daha çox sevirik. Təəssüf ki, real dünya mükəmməl deyil. Bu problemləri ayırd etməli və həll yolu düşünməliyik. Bu səbəbdən bəzi təşkilatlar və markalar məlumatlı olmaq üçün yaradıcı sosial mesajlar hazırlayırlar. Əlbəttə ki, ən təsirli marketinq strategiyası bunun üçün tez-tez istifadə edilən partizan marketinqidir. Beləliklə, sosial mesajlarla diqqət çəkən 7 partizan marketinq ideyasını seçdik. Başlayaq.
1. Bir çox insan küçələrdə yemək yeyir
Gerilla marketinqi bəzən çox sadədir, elə deyilmi? Bir neçə boşqabınız var və bir kanalizasiya qapağı tapın. Hamısı bu qədər. Uyğun və təəccüblü bir mesajla təsirli bir gerilla marketinqi yaradırsınız.
2. Laqeydlik uşaqları görünməz hiss etdirir
Bu narahat edici bir partizan marketinqidir. Bəlkə də çoxunuz uşağı xilas etmək istəyirsiniz. Şübhəsiz ki, bu bizə toxunur və mesaj göndərir.
3. Zəhmət olmasa içkinizə nəzarətinizi itirməyin
Şiddət dözülməz bir davranışdır. Kişi və ya qadın olmağın heç bir fərqi yoxdur. Bəzən spirtli içkilər bu şiddəti təşviq edir. Bu partizan marketinqi çox içməyin nəticəsini xatırladır.
4. Bunun gələcəyimiz olmasına icazə verməyin
Yağış meşələrimizi qurtarın, qlobal istiləşməni dayandırın. Yağış meşələri məhv olmağa davam edərsə, şəhərlərin çoxu su altında qalacaq. Bu partizan marketinqi bu ssenarini təsirli şəkildə təsvir edir.
5. Sözlər mesaj verməyə maşın sürmək baxımından bizə zərər verə bilər
Mesajlaşma bizim üçün gündəlik bir hala çevrilmişdir. Gün ərzində istənilən bir işi görərkən belə rahatlıqla kiminləsə mesajlaşa bilirik. Lakin bu özündə bir sıra təhlükələri də gətirir. Bu hallardan biri də maşın sürərkəndir. Təhlükəli olmasına baxmayaraq, bir çox insan maşın sürərkən belə bir yerə mesaj göndərir. Mini Cooper avtomobil qəzalarına həssaslıq göstərərək bizə bu təhlükə ilə bağlı xəbərdarlıq edir.
6. Kağızdan qənaət et – Planeti qurtar
WWF bizə lazımsız yerə kağız istifadə etdiyimizi və bunun səbəbi ilə dünyada meşələrin azaldığını göstərir. Hər kağız istifadəsində bizə bunu xatırlatmağı çox yaxşı partizan marketinq ideyası olmuşdur.
7. İçməyin və sürməyin
Şüşə qapağının qopması avtomobil qəzasına bənzəyir. Mesaj aydındır.
Kreativ Gerilla Marketinq nümunələri məqaləsini mütaliə edə bilərsiniz.