• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Sosial mediada edilən 7 səhv

Müasir dövrdə demək olar ki, günümüzün çox hissəsi sosial şəbəkələrdə keçir.

Sənan Abdullayev Sənan Abdullayev
May 13, 2020
A A
Sosial mediada edilən 7 səhv

Buna görə də markalar özlərini bu sahədə tanıtmağa çalışırlar. Amma bu zaman bəzi markalar səhvlərə yol açırlar. Bu məqalədə sosial mediada edilən 7 səhv barəsində  danışacağıq.

Daha çox həştəqlərin istifadəsi

Daha çox istifadəçilərlərlə qarşılıqlı əlaqə yaradacağını düşünərək istifadə olunan lazımsız etiketlər bir çox insanı narahat edir. Bir-biri ilə əlaqəli olmayan etiketlərdən istifadə edənlər də var. Bunun ən böyük səhv olduğu düşünülür. Etiketin düzgün qarşılıqlı əlaqəsi üçün, məzmuna uyğun və lazım olduğu qədər istifadə edilməsini də qeyd etmək lazımdır.

sosial mediada edilən səhv

Avtomatik cavablar

Avtomatik cavablardan təəssüf ki, hələ də istifadə edənlər var. Robot olmaqdan çəkinin. İnsanlar indi fərdi mesajlardan zövq alırlar. Avtomatik olduqda, insanlar bu mesajları oxumurlar və ya markaya qarşı antipatiyanın yaranmasına səbəb olurlar.

sosial mediada edilən səhv

Saxta izləyiciləri satın almaq

Həqiqi izləyiciləriniz həmişə markanıza dəyər qatır. Həddindən artıq izləyicinin markanıza imic verməsi düşünülsə də, qarşılıqlı əlaqə olmadıqda bu, həqiqi izləyicilərinizdə mənfi iz buraxacaqdır. Qarşılıqlı paylaşımların bəyənmə və şərhlərinin say nisbəti izləyicilərin sayına uyğun olmalıdır.

sosial mediada edilən səhvÇox tez-tez və ya çox az paylaşım

Bir-birinə çox əks kimi görünsə də, sosial media hər ikisini səhv hesab edir. Çox az paylaşma markanızı unutdura bilər. Çox tez-tez paylaşımı izləmək isə çətin və sıxıcı olacaq. Bu isə izləyicini sərtləşdirdiyindən, mənfi rəylər və hətta spam ilə qarşılaşdıra bilər. İzləyiciləri yaxşı analiz etmək, yazıları uyğun vaxt və ölçüdə paylaşmaq ən müsbət nəticə verir. Çünki hədəf kütləmizi tanımırıqsa, onlara çatmaq mümkün olmayacaq.

Bütün medialardan eyni istifadə etmək

Hər bir medianın fərqli bir istifadə məqsədi var. Bir-biri ilə qarışdırılmamalıdır. Məsələn, Twitter-də daha çox foto paylaşarkən, Instagram-da mətn məzmunu ilə şəkillər paylaşmaq, nəzərdə tutulan istifadəyə zidd ola bilər.

sosial mediada edilən səhv

Uzun mətn istifadəsi

Effektiv məzmunun ən yaxşı yolu kiçik və yığcam olmaqdır. Sosial mediada minlərlə məzmun görürük və hamısının oxunmayacağını da bilirik. Bu vəziyyəti nəzərə alaraq markalar qısa və əsas məzmun ilə daha müsbət nəticələr  əldə edə bilərlər.

Sosial mediada edilən bir digər səhv orijinal məzmundan istifadə edilməməsidir. Müvəffəqiyyətli məzmun həmişə özünüzü olduğunuzuz kimi istifadəçiyə hiss etdirir və istifadəçiylə aranızda sədaqət yaradır. Qeyri-orijinallıq istifadəçi tərəfindən təqlid olaraq görülür.

 

Mənbə: Pazarlamatürkiye.com

“Sosial mediada etməli olduğunuz 5 vacib şey” başlıqlı yazımız üçün klikləyin.

Paylaş
Öncəki yazı

Avropa İttifaqının qara siyahısı

Növbəti yazı

Multitaskinq nədir?

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol