Buna görə də markalar özlərini bu sahədə tanıtmağa çalışırlar. Amma bu zaman bəzi markalar səhvlərə yol açırlar. Bu məqalədə sosial mediada edilən 7 səhv barəsində danışacağıq.
Daha çox həştəqlərin istifadəsi
Daha çox istifadəçilərlərlə qarşılıqlı əlaqə yaradacağını düşünərək istifadə olunan lazımsız etiketlər bir çox insanı narahat edir. Bir-biri ilə əlaqəli olmayan etiketlərdən istifadə edənlər də var. Bunun ən böyük səhv olduğu düşünülür. Etiketin düzgün qarşılıqlı əlaqəsi üçün, məzmuna uyğun və lazım olduğu qədər istifadə edilməsini də qeyd etmək lazımdır.
Avtomatik cavablar
Avtomatik cavablardan təəssüf ki, hələ də istifadə edənlər var. Robot olmaqdan çəkinin. İnsanlar indi fərdi mesajlardan zövq alırlar. Avtomatik olduqda, insanlar bu mesajları oxumurlar və ya markaya qarşı antipatiyanın yaranmasına səbəb olurlar.
Saxta izləyiciləri satın almaq
Həqiqi izləyiciləriniz həmişə markanıza dəyər qatır. Həddindən artıq izləyicinin markanıza imic verməsi düşünülsə də, qarşılıqlı əlaqə olmadıqda bu, həqiqi izləyicilərinizdə mənfi iz buraxacaqdır. Qarşılıqlı paylaşımların bəyənmə və şərhlərinin say nisbəti izləyicilərin sayına uyğun olmalıdır.
Çox tez-tez və ya çox az paylaşım
Bir-birinə çox əks kimi görünsə də, sosial media hər ikisini səhv hesab edir. Çox az paylaşma markanızı unutdura bilər. Çox tez-tez paylaşımı izləmək isə çətin və sıxıcı olacaq. Bu isə izləyicini sərtləşdirdiyindən, mənfi rəylər və hətta spam ilə qarşılaşdıra bilər. İzləyiciləri yaxşı analiz etmək, yazıları uyğun vaxt və ölçüdə paylaşmaq ən müsbət nəticə verir. Çünki hədəf kütləmizi tanımırıqsa, onlara çatmaq mümkün olmayacaq.
Bütün medialardan eyni istifadə etmək
Hər bir medianın fərqli bir istifadə məqsədi var. Bir-biri ilə qarışdırılmamalıdır. Məsələn, Twitter-də daha çox foto paylaşarkən, Instagram-da mətn məzmunu ilə şəkillər paylaşmaq, nəzərdə tutulan istifadəyə zidd ola bilər.
Uzun mətn istifadəsi
Effektiv məzmunun ən yaxşı yolu kiçik və yığcam olmaqdır. Sosial mediada minlərlə məzmun görürük və hamısının oxunmayacağını da bilirik. Bu vəziyyəti nəzərə alaraq markalar qısa və əsas məzmun ilə daha müsbət nəticələr əldə edə bilərlər.
Sosial mediada edilən bir digər səhv orijinal məzmundan istifadə edilməməsidir. Müvəffəqiyyətli məzmun həmişə özünüzü olduğunuzuz kimi istifadəçiyə hiss etdirir və istifadəçiylə aranızda sədaqət yaradır. Qeyri-orijinallıq istifadəçi tərəfindən təqlid olaraq görülür.
Mənbə: Pazarlamatürkiye.com
“Sosial mediada etməli olduğunuz 5 vacib şey” başlıqlı yazımız üçün klikləyin.