Youtube hələ də “Özünüzü yayınla” iddiası ilə işləyir. İlk sosial media platformaları yarandığı dövrdə inqilabi olan bu yanaşma Web 2.0 kimi də tanınır. Qəzet və jurnallar, radio və xətti televiziya kimi sosial və klassik media arasında qarşılıqlı əlaqənin yüksək səviyyədə təmin olunması əhəmiyyətli fərqdir.
Sosial media platformaları istiqamətindən asılı olaraq ünsiyyət vasitəsi olaraq mətnlər, şəkillər, audio və ya video materiallar istifadə olunur. İstifadəçi demək olar ki, səy göstərmədən alıcıdan məzmun istehsalçısına dəyişə bildiyindən, sosial mediada göndərən və alıcı arasında ənənəvi mediaya nisbətən daha az sosial boşluq var. Burada məzmun mütəxəssislər tərəfindən hazırlanmır, lakin bərabərliklə bölüşdürülür. Məsələn, Instagram və ya Youtube-da, özləri üzərində təsir edən yeniyetmələr, gənclər çox vaxt abunəçilərin və ya izləyicilərin nəhəng icmalarına sahibdirlər.
Sosial Media Marketinq üçün hansı sahələr var?
Öz kanallarınıza və onlayn marketinq kampaniyalarına başlamazdan əvvəl əvvəlcə orada hansı strategiyanı istifadə etmək istədiyinizi düşünməlisiniz. Əlbəttə ki, sosial şəbəkələr klassik mənada müəyyən məhsulların reklamında və təqdimatında istifadə edilə bilər. Ancaq bu, marka və müştəri sadiqliyi baxımından sosial şəbəkələrdə əldə edə biləcəyiniz işlərin yalnız bir hissəsidir. Marketinq üzrə onlayn strategiyanızın düzgün qurulması ilə marka nüvənizi gücləndirmək və şüurunuzu daha da genişləndirmək üçün az səy göstərərək uğur qazana bilərsiniz. Bu cür platformalarda müştərilərinizlə çox aşağı qiymətlərlə və başqa cür mümkün olmayan bir səviyyədə əlaqə qura bilərsiniz. İstifadəçiləri marka və məhsullarınızın pərəstişkarlarına çevirməyə müvəffəq olsanız, öz bəyənmələri və öz ardıcıllarına, dostlarına və abunəçilərinə paylaşaraq sizi və markanızı reklam edəcəklər.
Buna nail olmaq üçün hansı strategiyalardan istifadə edə bilərsiniz?
Strateji baxımdan fərqli yanaşmalar mövcuddur ki, bunlardan bir neçəsinin eyni vaxtda həyata keçirilə bilərsiniz. Ən yaxşı bilinən variant viral marketinqdir . Burada bir insan öz markasına və ya məhsuluna diqqəti cəlb etmək üçün qeyri-adi, yaradıcı və ya hətta dərin bir mesaja diqqət yetirir. Viral video ən uğurlu metoddur. Brendiniz haqqında bir mesajla, videonuzu meyl halına gətirə bilərsiniz və yalnız ikinci addımda markanıza diqqəti cəlb edə bilərsiniz.
Mənbə: Thebrandpool.com.au
Satışınızı artıracaq 5 İnstagram Marketinq üsulu! haqqında məqaləyə nəzər yetirmək üçün buraya klikləyin.