• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone #Evdəqal
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Sosial Media Platformaları necə işləyir?

Sosial şəbəkələr, hər şeydən əvvəl istifadəçilər tərəfindən güclü məzmun dizaynı ilə xarakterizə olunur. Bunlar rəqəmsal media və istifadəçilərə özləri ilə şəbəkə qurmaq, mübadilə etmək, yaratmaq və paylaşmaq imkanı verən üsullardır.

Aydan Ahəngari Aydan Ahəngari
May 17, 2020
A A
Sosial Media Platformaları necə işləyir?

Youtube hələ də “Özünüzü yayınla” iddiası ilə işləyir. İlk sosial media platformaları yarandığı dövrdə inqilabi olan bu yanaşma Web 2.0 kimi də tanınır. Qəzet və jurnallar, radio və xətti televiziya kimi sosial və klassik media arasında qarşılıqlı əlaqənin yüksək səviyyədə təmin olunması əhəmiyyətli fərqdir.

Sosial media platformaları istiqamətindən asılı olaraq ünsiyyət vasitəsi olaraq mətnlər, şəkillər, audio və ya video materiallar istifadə olunur. İstifadəçi demək olar ki, səy göstərmədən alıcıdan məzmun istehsalçısına dəyişə bildiyindən, sosial mediada göndərən və alıcı arasında ənənəvi mediaya nisbətən daha az sosial boşluq var. Burada məzmun mütəxəssislər tərəfindən hazırlanmır, lakin bərabərliklə bölüşdürülür. Məsələn, Instagram və ya Youtube-da, özləri üzərində təsir edən yeniyetmələr, gənclər çox vaxt abunəçilərin və ya izləyicilərin nəhəng icmalarına sahibdirlər.

Sosial Media Marketinq üçün hansı sahələr var?

Öz kanallarınıza və onlayn marketinq kampaniyalarına başlamazdan əvvəl əvvəlcə orada hansı strategiyanı istifadə etmək istədiyinizi düşünməlisiniz. Əlbəttə ki, sosial şəbəkələr klassik mənada müəyyən məhsulların reklamında və təqdimatında istifadə edilə bilər. Ancaq bu, marka və müştəri sadiqliyi baxımından sosial şəbəkələrdə əldə edə biləcəyiniz işlərin yalnız bir hissəsidir. Marketinq üzrə onlayn strategiyanızın düzgün qurulması ilə marka nüvənizi gücləndirmək və şüurunuzu daha da genişləndirmək üçün az səy göstərərək uğur qazana bilərsiniz. Bu cür platformalarda müştərilərinizlə çox aşağı qiymətlərlə və başqa cür mümkün olmayan bir səviyyədə əlaqə qura bilərsiniz. İstifadəçiləri marka və məhsullarınızın pərəstişkarlarına çevirməyə müvəffəq olsanız, öz bəyənmələri və öz ardıcıllarına, dostlarına və abunəçilərinə paylaşaraq sizi və markanızı reklam edəcəklər.

Buna nail olmaq üçün hansı strategiyalardan istifadə edə bilərsiniz?

Strateji baxımdan fərqli yanaşmalar mövcuddur ki, bunlardan bir neçəsinin eyni vaxtda həyata keçirilə bilərsiniz. Ən yaxşı bilinən variant viral marketinqdir . Burada bir insan öz markasına və ya məhsuluna diqqəti cəlb etmək üçün qeyri-adi, yaradıcı və ya hətta dərin bir mesaja diqqət yetirir. Viral video ən uğurlu metoddur. Brendiniz haqqında bir mesajla, videonuzu meyl halına gətirə bilərsiniz və yalnız ikinci addımda markanıza diqqəti cəlb edə bilərsiniz.

 

Mənbə: Thebrandpool.com.au

Coschedule.com

Satışınızı artıracaq 5 İnstagram Marketinq üsulu! haqqında məqaləyə nəzər yetirmək üçün buraya klikləyin.

Paylaş
Öncəki yazı

17 May Ümumdünya Telekommunikasiya və İnformasiya Cəmiyyəti Günü

Növbəti yazı

Jack Ma-dan Motivasiya dərsi

Redaktorun seçimləri

Facebook-un ilk loqosu
manşet

Bir Logo Necə Yaradılır: Addım-Addım Alətlər Və Nümunələr

Yanvar 22, 2021
onlayn
manşet

Onlayn İş Görüşmələrində Tez-Tez Edilən Səhvlər

Yanvar 22, 2021
SONY-nin ilk məhsulu
manşet

5/25 qaydası ilə hədəflərinizə çatın!

Yanvar 14, 2021
ABŞ-ın Xiaomi-ni qara siyahıya almasına Xiaomi Türkiyədən açıqlama gəldi
Marketinq

Musiqi sektoru marketoloqlar üçün niyə vacibdir?

Yanvar 17, 2021
Filmlər
manşet

Ən Çox Qazanc Əldə Edən Filmlər

Yanvar 17, 2021
2020 -ci ildə 347 milyon məhsul satıldı – Trendyol
Xəbərlər

2020 -ci ildə 347 milyon məhsul satıldı – Trendyol

Yanvar 17, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Yeni hesab yarat!

Qeydiyyat üçün aşağıdakı xanaları doldurun!

Bütün xanalar doldurulmalıdır Daxil ol

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol