• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone #Evdəqal
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

SocialBrands sosial medianın ən uğurlu markalarını açıqladı

SocialBrands, hər ay Türkiyənin ən əhatəli sosial media performans araşdırmasının ən müvəffəqiyyətli markalarını təyin edir. Sosial mediada markaların fəaliyyətini statistik məlumatlara görə obyektiv şəkildə qiymətləndirən sosial media markası indeksi SocialBrands, iyul ayının nəticələrini açıqladı! Qiymətləndirməyə görə “Netflix”, iyul ayının aparıcı markası oldu.

Asya Talıbova Asya Talıbova
İyul 5, 2020
A A
sosial mediada uğurlu markalar

Markalar sosial mediada varlığını gücləndirmək və istehlakçıları ilə əlaqə yaratmaq üçün çox çalışırlar. Rabitə strategiyaları, kampaniyalar və medianın satınalma fəaliyyəti haqqında danışdıqda siyahı olduqca uzundur. Markalar istehlakçılara mesajlarını çatdırmaq üçün gündə 66 mindən çox sosial media mesajı yayımlayır. Belə bir mühitdə, hansı markaların rəqəmsal olaraq fərqlənə biləcəyi maraq məsələsidir.

Sosial mediada İyul ayı üçün uğurlu markalar siyahısı açıqlandı: Netflix, Ziraat Bank və Baykar Müdafiə!

1-30 iyun tarixlərinə görə; Uğurlu sosial media performansı ilə “Netflix”, SocialBrands İyul ayı Top 100 siyahısının zirvəsində yer alan marka oldu. “Dark” serialının 3 sezonuna dair təqdimat paylaşımları markanı ön plana çıxartdı.

sosial mediada uğurlu markalar

Bütün kanallarda müntəzəm izləyici artımına nail olan və ay ərzində qarşılıqlı təsir sabitliyini qoruyan Ziraat Bank, siyahıda ikinci sırada yer aldı. İstehsal etdiyi texnologiyalar və fəaliyyətlərlə bağlı paylaşımları ilə diqqəti cəlb edən Baykar Müdafiə, Top100 siyahısının üçüncü markası oldu.

SocialBrands iyul ayı sosial mediada Top 100 siyahısındakı ilk 10-da yer alan digər uğurlu markalar siyahısını açıqladı. Türk Hava Yolları, English Home, Halkbank, Madame Coco, Beko, Doğtaş və Kelebek Mebel oldu.

53 min sosial media hesabı, 1 milyon mesaj və 1 milyarddan çox qarşılıqlı əlaqə araşdırıldı

Sosial medianın izləmə platforması BoomSonar tərəfindən təqdim olunan SocialBrands Top100 siyahısı, hər ay olduğu kimi iyul ayında markaların performansını 30-dan çox statistik meyarlara uyğun qiymətləndirdi.

Siyahı, markalara aid 53354 hesabdan paylaşılan 1 milyon 996 min mesaj və 1 milyard 799 milyon istifadəçi qarşılıqlı əlaqəsini, SocialBrands alqoritmi tərəfindən bir-bir araşdırılaraq hesablanır.

Sosial mediada ən çox “Atalar Günü” ünsiyyəti diqqət çəkdi

Bu ay, Atalar Günü ilə əlaqədar markaların ünsiyyət fəaliyyətləri ön plana çıxdı. Adını qurucusunun qızından alan Mercedes-Benz Türkiyə, “Adımız Atalar Günü-ndə Emil Jellinek” deyərək, adlarının hekayəsini izah edən reklam ilə ön plana çıxdı.

sosial mediada uğurlu markalar

Yapı Kredi, xəstələrinə və tələbələrinə bir ata kimi yaxınlaşan, pandemiyadan həyatını itirən Prof. Dr. Cemil Taşçıoğlu-nu xatırladan emosional reklam filmi ilə diqqət çəkdi.

Ən uzun uçuşun həyatımız olduğunu vurğulayan Türk Hava Yolları, bu uçuşda bizə kapitanlıq edən bütün ataların Atalar Gününü qeyd etdi.

Bridgestone-nin #HadiBabaGeneYap etiketi, Atalar Günü üçün xüsusi olaraq hazırlanan mahnı ilə birlikdə atalar və uşaqların əyləncəli görüntüləri olan video məzmunu reklamlar arasında yer aldı.

 

Mənbə: marketingturkiye.com

 

Paylaş
Öncəki yazı

Oyun nəzəriyyəsi nədir?

Növbəti yazı

Sığorta satınalmalarının arxasındakı davranış elmi

Redaktorun seçimləri

Robotlar
manşet

Pandemiya Dönəmində Robotlar

Yanvar 16, 2021
transfer
manşet

Futbolun Böyük Bazarı – Transfer

Yanvar 17, 2021
ABŞ-ın Xiaomi-ni qara siyahıya almasına Xiaomi Türkiyədən açıqlama gəldi
manşet

ABŞ-ın Xiaomi-ni qara siyahıya almasına Xiaomi Türkiyədən açıqlama gəldi

Yanvar 16, 2021
2020 -ci ildə 347 milyon məhsul satıldı – Trendyol
Xəbərlər

2020 -ci ildə 347 milyon məhsul satıldı – Trendyol

Yanvar 17, 2021
PR nədir? PR işləri necə olur?
Xəbərlər

Khan Akademiyası – Elon Musk 5 milyon $ ianə

Yanvar 17, 2021
PR nədir
Biznes

PR nədir? PR işləri necə olur?

Yanvar 18, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Markzone
  • Yazı göndər

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Yeni hesab yarat!

Qeydiyyat üçün aşağıdakı xanaları doldurun!

Bütün xanalar doldurulmalıdır Daxil ol

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol