Markalar sosial mediada varlığını gücləndirmək və istehlakçıları ilə əlaqə yaratmaq üçün çox çalışırlar. Rabitə strategiyaları, kampaniyalar və medianın satınalma fəaliyyəti haqqında danışdıqda siyahı olduqca uzundur. Markalar istehlakçılara mesajlarını çatdırmaq üçün gündə 66 mindən çox sosial media mesajı yayımlayır. Belə bir mühitdə, hansı markaların rəqəmsal olaraq fərqlənə biləcəyi maraq məsələsidir.
Sosial mediada İyul ayı üçün uğurlu markalar siyahısı açıqlandı: Netflix, Ziraat Bank və Baykar Müdafiə!
1-30 iyun tarixlərinə görə; Uğurlu sosial media performansı ilə “Netflix”, SocialBrands İyul ayı Top 100 siyahısının zirvəsində yer alan marka oldu. “Dark” serialının 3 sezonuna dair təqdimat paylaşımları markanı ön plana çıxartdı.
Bütün kanallarda müntəzəm izləyici artımına nail olan və ay ərzində qarşılıqlı təsir sabitliyini qoruyan Ziraat Bank, siyahıda ikinci sırada yer aldı. İstehsal etdiyi texnologiyalar və fəaliyyətlərlə bağlı paylaşımları ilə diqqəti cəlb edən Baykar Müdafiə, Top100 siyahısının üçüncü markası oldu.
SocialBrands iyul ayı sosial mediada Top 100 siyahısındakı ilk 10-da yer alan digər uğurlu markalar siyahısını açıqladı. Türk Hava Yolları, English Home, Halkbank, Madame Coco, Beko, Doğtaş və Kelebek Mebel oldu.
53 min sosial media hesabı, 1 milyon mesaj və 1 milyarddan çox qarşılıqlı əlaqə araşdırıldı
Sosial medianın izləmə platforması BoomSonar tərəfindən təqdim olunan SocialBrands Top100 siyahısı, hər ay olduğu kimi iyul ayında markaların performansını 30-dan çox statistik meyarlara uyğun qiymətləndirdi.
Siyahı, markalara aid 53354 hesabdan paylaşılan 1 milyon 996 min mesaj və 1 milyard 799 milyon istifadəçi qarşılıqlı əlaqəsini, SocialBrands alqoritmi tərəfindən bir-bir araşdırılaraq hesablanır.
Sosial mediada ən çox “Atalar Günü” ünsiyyəti diqqət çəkdi
Bu ay, Atalar Günü ilə əlaqədar markaların ünsiyyət fəaliyyətləri ön plana çıxdı. Adını qurucusunun qızından alan Mercedes-Benz Türkiyə, “Adımız Atalar Günü-ndə Emil Jellinek” deyərək, adlarının hekayəsini izah edən reklam ilə ön plana çıxdı.
Yapı Kredi, xəstələrinə və tələbələrinə bir ata kimi yaxınlaşan, pandemiyadan həyatını itirən Prof. Dr. Cemil Taşçıoğlu-nu xatırladan emosional reklam filmi ilə diqqət çəkdi.
Ən uzun uçuşun həyatımız olduğunu vurğulayan Türk Hava Yolları, bu uçuşda bizə kapitanlıq edən bütün ataların Atalar Gününü qeyd etdi.
Bridgestone-nin #HadiBabaGeneYap etiketi, Atalar Günü üçün xüsusi olaraq hazırlanan mahnı ilə birlikdə atalar və uşaqların əyləncəli görüntüləri olan video məzmunu reklamlar arasında yer aldı.
Mənbə: marketingturkiye.com