Həyatda bəzən qarşımıza bizi sözün həqiqi mənasında heyrətləndirəcək reklamlar çıxır. Buna çoxlu sayda nümunə göstərə bilərik. Lakin bu gün qərra gəldik ki, sizə heyrətləndirici 9 yaradıcı yaşıl reklam nümunəsi göstərək.
IKEA nümunəsi
Gələcəyin moda meylləri başqa yerlərdən əvvəl IKEA kataloqlardadır! Daha əvvəl bir çox digər davamlı enerji kampaniyalarını reklam edən IKEA bizə daha aydın və yaradıcı bir reklam təqdim edir. Üzən mebel, dəyişən iqlim şəraiti səbəbindən aysberqlər əriyəndə çox faydalı olacaq! Bu, suyun səviyyəsinin yüksəlməsinə diqqəti cəlb edən zərif yaşıl marketinq nümunəsidir.
Wall nümunəsi
Dondurmasız bir yay düşünək. Çətin deyilmi? Wall’s Dondurma, bu reklamda sizə boş dondurma fincanı təklif edir. Bunun vasitəsilə düşünə bilməyənlərə dəqiq danışır. Qlobal istiləşmə dayandırılmasa, dondurma tükənəcək. Beləliklə, bu vəziyyət xoş deyilsə, iqlim dəyişikliyi ilə mübarizə aparmalısınız.
VOLKSWAGEN nümunəsi
Bu Volkswagen reklamı, keçmişi gələcəyə, təbiəti qorumaq məqsədi ilə bağlayır. Sağda, keçmişdən bir hippi qadını görürük, arxa planda rəmzli avtomobildə “Yeri qurtarın” mesajı verilir. Sonra solda, illər sonra, eyni qadının mesajını eşidə və markasını dəstəkləyən insanlara minnətdarlığını, yenidən avtomobil ilə arxa planda olduğunu görürük. Bu təsir edici yaşıl marketinq reklamı deyilmi?
GREENPEACE nümunəsi
Bu Greenpeace yaşıl reklam nümunəsi iqlim dəyişikliyinin gələcəyin turizminə “faydasını” göstərir. Əslində o vaxtlar çox da uzaq deyil və bu cür tətil keçirəcəyik, yaxınlarımızla belə şəkillər çəkdirəcəyik. Bu reklam, artan suyun səviyyəsinin və iqlim dəyişikliyinin həyatımızı qorxulu, lakin narahat edən bir şəkildə təhrif edə biləcəyini göstərir, bu barədə bir şey etmək üçün oyandırır.
Jeep nümunəsi
Sürməyə yer yoxdursa, gözəl maşına sahib olmağın mənası nədir? Jeep bu sualını reklamlarında soruşur, düşünməyə məcbur edir. İnsanları sadə bir sual düşündürən bu minimalist və gözəl reklamda bir cipin yerdən düşdüyünü görürük.
Climate REALITY GROUP nümunəsi
Climate Reality Group canavar, vampirlər, zombilər, su pəriləri və düşünə biləcəyiniz bütün fantastik canlılardan istifadə edərək bunu reklam etdi. Bu reklamın bu qədər güclü olmasına səbəb nömrələrdir. Biz hərəkətə keçməyə çalışan bəzi digər reklamları görürük, amma İqlim Reallıq Qrupunun bu reklamı bizə incə və üzücü bir şəkildə göstərir ki, necə dəyişikliyin başlanğıcında olduğumuzu, bizə iqlim dəyişikliyinə inanaraq danışmağımızı göstərir.
WWF nümunəsi
“Balıqçı” WWF-nin bu reklamının ulduzudur, “Sizi dəyişməzdən əvvəl iqlim dəyişikliyini dayandırın” şüarı ilə. Aysberqlərin əriməsi və nəticədə suyun səviyyəsinin yüksəlməsi bu dəyişikliyin səbəbi ola bilər, çünki mümkün qədər sürətli bir balıqçı kimi inkişaf edərək sualtı həyatda qalmağın bir yolunu tapmalıyıq. Ağıllı bir şəkildə planlaşdırılan reklam nümunəsi: bir az qorxulu və dramatikdir.
Tide nümunəsi
Tide-ın 2010-cu ildə Yer Günü üçün elanı. Tide-ın xüsusiyyətlərini izah edir “Tide Coldwater istidə başqalarına nisbətən soyuqda daha yaxşıdır və enerjinin 80%ni qənaət edir“. Tide-ın reklamı sadə və diqqəti çəkir. Ağ köynəklər arxa plandır. Mavi və yaşıl köynəklər dünyamızı təşkil edir. Mesaj aydındır. Tide istifadə edərkən dünyanı xilas edirsiniz.
COCA-COLA nümunəsi
Coca-Cola-nın “bir şüşə ümid” reklamlarında “çaylarımızı və göllərimizi qoruyaq” və “Hər şüşəni təkrarlayaq” şüarları səsləndirilir. Coca-Cola şüşəsinin ağzından çıxan “həyat” axını təkrar istifadə üçün bir rəmzdir. Brend, ekoloji cəhətdən təmiz və davamlı olaraq təkrar istifadəyə yaradıcı və kəskin vurğu verir.
Subway: Reaksiya alan kampaniya adlı yazımızı oxumaq üçün bura daxil olun.