• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Şirkət adlarını necə tapmaq olar?

Şirkətinizin adını təyin edərkən şirkətdə nə edəcəyinizdən çox, hekayənizin ön planda olmasına diqqət etməniz daha uğurlu olacaqdır.

Arzu Bəşirli Arzu Bəşirli
Yanvar 25, 2021
A A
Bir Logo Necə Yaradılır: Addım-Addım Alətlər Və Nümunələr

Şirkət adları şirkətin dəyərini təyin edən ən əsas amillərdən biridir. Şirkətin adını təyin edərkən əvvəlcə güclü bir hekayəyə sahib olmaq çox vacibdir. Güclü bir hekayənin güclü şirkətləri necə yaratdığına dair ən yaxşı nümunələrdən biri də “Apple” şirkətidir. “Apple” adı müəyyənləşərkən nə satacaqlarından çox, necə bir hekayələrinin olduğuna yönəldikləri üçün belə bir uğur hekayəsi ortaya çıxmışdır. Şirkətə ad tapmaq üçün sizə yol göstərəcək bir neçə ipucu hazırladıq:

Şirkətə ad tapmaq üçün tələsməyin

Adı tapmaqla şirkətinizin dəyərini artırmaq istəyirsinizsə, əvvəlcə bunu etmək üçün tələsməməlisiniz. Beləliklə, bu prosesdən əvvəl şirkət daxilindəki hansı vəzifələri yerinə yetirəcəyinizi, hədəf auditoriyanızı və özünüzü hansı istiqamətdə inkişaf etdirəcəyinizi dəqiq anlamalısınız. Seçilmiş şirkət adından sonra bir markalaşma prosesi başlayacağından, bu adı daha sonra dəyişdirməyə çalışmaq marka məlumatlılığınızı tamamilə məhv edəcəkdir. Bu səbəbdən bir şirkət adı taparkən çox diqqətli olmalı və tələsmək əvəzinə bütün məsələləri nəzərdən keçirməlisiniz.

Müştərinizin diqqətini çəkəcək bir ad tapın

Ad üçün axtarış edərkən və öz xəyal gücünüzü işlədərkən, tapdığınız adın qarşı tərəfdə maraq oyatmasının vacib olduğunu bilməlisiniz. Xüsusilə tapılacaq adlar xarici dillərdədisə, bu insanlarda maraq hissi yaradır və sonra şirkətinizlə maraqlanmağa başlayırlar.

Təbiətdən ilham alın

Təbiətlə bir bütün olduğunuzu qarşı tərəfə çatdıra bildiyiniz zaman daha böyük bir maraqla qarşılaşa bilərsiniz. Bu səbəbdən də şirkət adlarını seçərkən təbiətlə əlaqəli bir çox fərqli mövzudan ilham almaq mümkündür.

Yerinizə uyğun bir ad qoyun

Təbiətdən ilham aldığınız kimi yerləşdiyiniz yerlə əlaqəli olaraq ad seçiminin də çox vacib olduğunu vurğulamağa dəyər.  Bu gün bir çox sahədəki nəhəng şirkətlərin yer adlarından ilham aldığı da bilinir.

Bənzərsiz bir ad tapın

Bir şirkət adı seçərkən unikallıq böyük əhəmiyyət kəsb edir. Xüsusilə bu şirkət veb-saytlarda tanıdılacaqsa, bənzərsiz bir adın olmaması sizə böyük problemlər yarada bilər.

Şirkət adını taparkən başqa hansı üsullar sınanmalıdır?

Yuxarıda göstərilən tövsiyələr qədər vacib olmasa da, fərqli mövzularda düşüncə tərzinə sahib olmaq bəzən olduqca uğurlu ola bilər. Bu səbəbdən ad axtaran insanların yalnız bilinən metodlarla deyil, daha az istifadə olunan metodlarla da uğur qazanması mümkündür. Daha az bilinən şirkət adı haqqında bəzi tövsiyələr:

·        Logo ilə əlaqəli bir ad yaratmaq

·        Mifologiya ilə bağlı konsepsiyalarından istifadə edə bilmək

·        Qısa və daha çox ağılda qalan adın istifadəsi

·        Alimlər kimi məşhur adların şirkət adları kimi istifadə edilməsi

 

Mənbə: pazarlamaturkiye.com

Paylaş
Öncəki yazı

LC Waikiki-nin elektron ticarət platforması ili

Növbəti yazı

JoHari Pəncərəsi-Özünüdərk aləti

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol