Şirkət adları şirkətin dəyərini təyin edən ən əsas amillərdən biridir. Şirkətin adını təyin edərkən əvvəlcə güclü bir hekayəyə sahib olmaq çox vacibdir. Güclü bir hekayənin güclü şirkətləri necə yaratdığına dair ən yaxşı nümunələrdən biri də “Apple” şirkətidir. “Apple” adı müəyyənləşərkən nə satacaqlarından çox, necə bir hekayələrinin olduğuna yönəldikləri üçün belə bir uğur hekayəsi ortaya çıxmışdır. Şirkətə ad tapmaq üçün sizə yol göstərəcək bir neçə ipucu hazırladıq:
Şirkətə ad tapmaq üçün tələsməyin
Adı tapmaqla şirkətinizin dəyərini artırmaq istəyirsinizsə, əvvəlcə bunu etmək üçün tələsməməlisiniz. Beləliklə, bu prosesdən əvvəl şirkət daxilindəki hansı vəzifələri yerinə yetirəcəyinizi, hədəf auditoriyanızı və özünüzü hansı istiqamətdə inkişaf etdirəcəyinizi dəqiq anlamalısınız. Seçilmiş şirkət adından sonra bir markalaşma prosesi başlayacağından, bu adı daha sonra dəyişdirməyə çalışmaq marka məlumatlılığınızı tamamilə məhv edəcəkdir. Bu səbəbdən bir şirkət adı taparkən çox diqqətli olmalı və tələsmək əvəzinə bütün məsələləri nəzərdən keçirməlisiniz.
Müştərinizin diqqətini çəkəcək bir ad tapın
Ad üçün axtarış edərkən və öz xəyal gücünüzü işlədərkən, tapdığınız adın qarşı tərəfdə maraq oyatmasının vacib olduğunu bilməlisiniz. Xüsusilə tapılacaq adlar xarici dillərdədisə, bu insanlarda maraq hissi yaradır və sonra şirkətinizlə maraqlanmağa başlayırlar.
Təbiətdən ilham alın
Təbiətlə bir bütün olduğunuzu qarşı tərəfə çatdıra bildiyiniz zaman daha böyük bir maraqla qarşılaşa bilərsiniz. Bu səbəbdən də şirkət adlarını seçərkən təbiətlə əlaqəli bir çox fərqli mövzudan ilham almaq mümkündür.
Yerinizə uyğun bir ad qoyun
Təbiətdən ilham aldığınız kimi yerləşdiyiniz yerlə əlaqəli olaraq ad seçiminin də çox vacib olduğunu vurğulamağa dəyər. Bu gün bir çox sahədəki nəhəng şirkətlərin yer adlarından ilham aldığı da bilinir.
Bənzərsiz bir ad tapın
Bir şirkət adı seçərkən unikallıq böyük əhəmiyyət kəsb edir. Xüsusilə bu şirkət veb-saytlarda tanıdılacaqsa, bənzərsiz bir adın olmaması sizə böyük problemlər yarada bilər.
Şirkət adını taparkən başqa hansı üsullar sınanmalıdır?
Yuxarıda göstərilən tövsiyələr qədər vacib olmasa da, fərqli mövzularda düşüncə tərzinə sahib olmaq bəzən olduqca uğurlu ola bilər. Bu səbəbdən ad axtaran insanların yalnız bilinən metodlarla deyil, daha az istifadə olunan metodlarla da uğur qazanması mümkündür. Daha az bilinən şirkət adı haqqında bəzi tövsiyələr:
· Logo ilə əlaqəli bir ad yaratmaq
· Mifologiya ilə bağlı konsepsiyalarından istifadə edə bilmək
· Qısa və daha çox ağılda qalan adın istifadəsi
· Alimlər kimi məşhur adların şirkət adları kimi istifadə edilməsi
Mənbə: pazarlamaturkiye.com