• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Şəxsi brendinq – Özünüzü brend etməyin yolları nələrdir?

Şəxsi brendinq yaxud beynəlxalq adı ilə "Personal Brending" artıq dünyada da günü-gündən önəm qazanır.

Sevil Məmmədova Sevil Məmmədova
İyun 6, 2020
A A
şəxsi brendinq

Brendinq özünüzü necə tanıtdığınızdır. Dünyanın sizdə görmək istədiyi bacarıqların, təcrübənin və şəxsiyyətin unikal birləşməsidir. Bu, hekayənizi, davranışınızı, danışılmış və danışılmamış sözlərinizi və münasibətlərinizi əks etdirir.

Özünüzü digər insanlardan fərqləndirmək üçün şəxsi brendinizdən istifadə edirsiniz. Yaxşı bir işdir, heç bir korporativ markaçılığın uğur qazana bilmədiyi şəkildə şəxsi brendinqinizi işinizlə əlaqələndirə bilərsiniz.

Peşəkar olaraq idarə etdiyiniz, şəxsi brendinqiniz insanların sizdə gördüyü imicdir. Bu, real həyatda sizə necə baxdıqlarını, mediada necə təsvir etdiklərini və insanların internetdə əldə etdiyi məlumatlardan əldə etdikləri təəssüratların birləşməsi ola bilər.

Şəxsi brendinqinizi görməməzlikdən gələ bilərsiniz və bunun orqanik olaraq, bəlkə də xaotik bir şəkildə inkişafına icazə verə bilərsiniz və ya şəxsi brendinqinizi sizi istədiyiniz insan kimi təsvir etməyinizə kömək edə bilərsiniz.

Sizin tövsiyələriniz, mahiyyətiniz, keyfiyyətiniz, bacarıqlarınız, nailiyyətləriniz, ən yaxşı işlərinizin portfeli, baxış və fəlsəfəniz (gələcək görüntünüz, hədəf və dəyərlər), müştəri rəyləri, məqalə və fəaliyyətiniz zamanı əldə etdiyiniz mükafatlarınızın təsdiqi və ya nümayişidir. Onlar potensial müştəriləri sizə iş təklif etməyə inandıracaq ən aktual məzmunu əks etdirməlidir. Portfolio kitab, broşüra, təqdimat, video, sayt və ya bu bəndlərdən bir neçəsi və ya hamısının effektli birləşməsi ola bilər. Hər kəsin girə biləcəyi və kim olduğunuzu, nə təklif etdiyinizi görə biləcəyi şəxsi sayt və ya bloq da tövsiyəniz ola bilər.

Hər altı aydan bir olduğunuz yeri qiymətləndirin: yaratmağa, inkişaf etməyə davam edirsinizmi? Şəxsi yaradıcı brendinq sizə kreativ liderlik bəxş edəcək. Kreativ təfəkkürü bilik və təcrübənizlə birləşdirsəniz, onu strukturlaşdırsanız, nəticələr heyrətamiz olacaq. İdeyanız artıq varsa, irəli addımlayın. Vaxtınızı itirməyin. “Uyğun vaxt” heç vaxt gəlmir.

Şəxsi brendinqinizi qurmağın üstünlükləri:

Etibar və səlahiyyət:

Şəxsi brendinqinizin olması auditoriyanızda etimad yaratmağa kömək edir və sənayenizdə bir nüfuz, düşüncə lideri olaraq təyin olunursuz.

Mediada nümayiş olunursuz:

Şəxsi brendinq sahibi olmağınız asanlaşır və media (onlayn nəşrlər, jurnallar, televiziya, radio, podkastlar və s.) tərəfindən tapılır. Media fikirlərini izləyiciləri ilə bölüşə biləcək mütəxəssislər axtarışındadır.

Şəbəkənizi yaradın:

Kim olduğunuzu, nə etdiyinizi və başqalarına necə kömək etdiyinizi dəqiq ifadə edən şəxsi brendiniz varsa, digər insanlar və sahibkarlar sizinlə əlaqə qurmağın dəyərini asanlaşdırır. Şəbəkənizi həm onlayn, həm də oflayn olaraq tez və effektiv şəkildə qurmaq üçün şəxsi brendinqinizdən istifadə edə bilərsiniz.

Davamlı bir platforma yaradın:

Vaxt keçdikcə işiniz inkişaf edəcəkdir. Siz hətta karyeranız ərzində müxtəlif sahələrdə çoxsaylı müəssisələrə başlaya bilərsiniz. Şəxsi brendinqiniz bir müəssisədən digərinə keçdikdə sizinlə qalır.

Rebrendinq – bu dana, o danadan deyil, cənablar! başlıqlı məqaləyə nəzər yetirmək üçün buraya klikləyin.

Paylaş
Öncəki yazı

Problemli və çətin zamanlarda xoşbəxt olmağın yolları

Növbəti yazı

Avtomobil markalarının logoları və mənaları.

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol