• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Sərt satışa qarşı yumşaq satış

Sərt satışa qarşı yumşaq satış: müştərilərlə hansı yanaşma istifadə edirsiniz?

Türkan Məmmədova Türkan Məmmədova
Avqust 29, 2020
A A
Rəqəmsal Nəzakət Qaydaları

Yumşaq satış və sərt satışı müqayisə etsək, sərt satış strategiyalarının təcavüzkar və adətən müştəriyə böyük təzyiq göstərdiyini görərik. Digər taktikalara soyuq zənglər, davamlı reklam məktubları və istənilməyən təkliflər daxildir. 

Sərt satışın əsas üstünlüyü ondan ibarətdir ki, o, düz nöqtəyə düşür. Sərt satış ilə problem çox aqressiv görülən zaman, yardım üçün cəhd bir qıcıqlanma kimi müalicə olunacaq ki, bu böyük rol oynayır. Siz belə satış üsullarında fərasətli olan  bir işçi ilə işləmək, xüsusilə də əgər təklifinizin nə qədər səmimi olmasından asılı olmayaraq, bu, fırıldaqçılıq kimi görünə bilər.

Yumşaq Satış

Yumşaq satış satışda əlaqələrin qurulması aspektinə diqqət yetirir. Siz potensial alıcılara psixoloji təzyiq göstərmirsiniz. Bunun əvəzinə onlara ehtiyac duyduqları həllər olduğunu göstərmək üçün passiv yollar tapırsınız. 

 Bunun üçün mövcud olan bütün onlayn alətləri nəzərə alaraq, daha çox texniki cəhətdən fərasətli çeviriciləri seçmək üçün bu yanaşma təəccüblü deyil. 

Şəxsi bloqunuzu yeniləmək üçün çox enerji sərf edə bilərsiniz ki, xidmətlərinizi satmaq üçün bir platforma kimi istifadə etməyi unutmayın. Səyləriniz qarşılığında daimi gəlir gətirəcək. Satış üçün çox yumşaq bir yanaşma, müştərilərin xidmətlərinizə çox əmin olmadığınız və ya onlarla işləmək üçün maraqlı olmadığınız təəssüratını yarada bilər.

Yumşaq satış bəzi hallarda işləyə bilər, lakin bu taktikanı bütün müştərilərinizə tətbiq etməkdə heç bir nöqtə yoxdur. Yumşaq satışların effektiv olmasını təmin edən şərtləri tapın və orada tətbiq edin, lakin vaxtınızı və gücünüzü yalnız bu üsullardan istifadə etmək üçün sərf etməyin.

Hərəkətə çağırış

İstifadə etdiyiniz yanaşma nə olursa olsun, həmişə sonunda edilməli olan bir şey var: Mesaj verin. Sadədən “Bu layihə üzərində birlikdə işləyəcəyik?” daha səmimi “İndi alın!”. Sonda həmişə iş əlaqələrinin başlanğıcını göstərmək üçün hərəkətə çağırılmalıdır. Bunsuz sizin yanaşmanız heç zaman “satış” sayılmayacaq.”

 

Mənbə: Gigaom.com

“Sərt satış və yumşaq satış” haqqında məqaləyə nəzər yetirmək üçün buraya klikləyə bilərsiniz.

Paylaş
Öncəki yazı

#2 Data Science öyrənmək üçün vasitələr

Növbəti yazı

Proteksionizm və tariflər

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol