Seçilmiş markalar yenə öz sözlərini reklamlar ilə çatdırırlar. Bu reklamlar öz təsirləri ilə fərqlənir.
Keçmişi Kia ilə keçməyə çalışan insanın qısa filmi
Kia, yeni “The Features Film” adlı qısa film yayımladı. David & Goliath reklam agentliyinin hazırladığı 7 dəqiqəlik qısa filmdə keçmişindən qaçmağa çalışan bir insanın macərasını izləyirik. Qaranlıq atmosferi, yüksək təzyiq dolu səhnələr və aksiyon səhnələri ilə Hollivud filmlərinə bənzəməyən qısametrajlı filmin sonunda Kia-nın 8 avtomobilini görürük və sürpriz aparıcı rollarla qarşılaşırıq.
Apple evdən işləməyin iç üzünü açır
Gün ərzində ən çox eşitdiyimiz nüanslardan biri “yeni və normaldır” olsa da, son tarixlər, görüşlər, qrup söhbətləri, konfrans zəngləri, həmkarlar və müdirlər hələ də bir çoxunun dünyasını təşkil edir. Üstəlik, bu dünyada indi uşaqlar, analar, pişiklər və itlər var. 7 dəqiqəlik yeni reklam çarxı ilə Apple bu yeni dünyanı ortaya qoyur və Apple-ın işçilərin həyatını necə asanlaşdırdığını və bu müddətdə yaradıcılıqlarını dəstəklədiyini göstərir.
“Biz virus deyilik, Asiyalıyıq!”
Miami Ad School, Covid-19 başladıqdan sonra bütün dünyada Asiyalılara qarşı artan irqçi ritorikaya və hərəkətlərə cavab olaraq “Biz Asiyalıyıq” kampaniyasını yayımladı. ABŞ Prezidenti Donald Trampın Covid-19-u “Çin Virusu” adlandırmasından sonra bu nifrət dilinin bütün dünyaya yayıldığını söyləyən təşviqat filmi, Asiyalıların məruz qaldığı irqçiliyə diqqət çəkir. Filmdə bütün Asiya ölkələrinin fəxr edə biləcəyi xüsusiyyətlər təsvir edilərkən, Asiya mətbəxi, mədəni irsi, zəhməti və pandemiya zamanı ön planda olan cəsarətli səhiyyə işçiləri xüsusilə vurğulanır. Kampaniyanın son cümləsi bəşəriyyət üçün olduqca utandırıcıdır: “Biz virus deyilik, Asiyalıyıq!”
https://www.haberturk.com/video/haber/izle/cinliyiz-ama-virus-degiliz/675998
Burger King: “Onu alma, məni al!”
Burger King, rəqibi McDonald’s-ı qəzəbləndirəcək bir kampaniya ilə istehlakçıların qarşısına çıxdı. Helsinkidə başladılan kampaniyada Burger King rəqib McDonald’s mağazalarının qarşısındakı reklam lövhələrindəki məzəli mesajlarla “ağız sulayan” Whopper-i yerləşdirdi. Markada “Bəzən bunun əvəzinə yalnız bir Whopper istəyərsən” və “əvəzinə alovda bişmiş hamburgerə necə?”
McDonald’s məhsullarına həvəsli olan Helsinki xalqını özlərinə yönləndirmək məqsədi güdürdü. TBWA Helsinki kampaniyasının ən diqqət çəkən məqamı Burger King-in bu təklifi sözlə qoymayıb lövhələrin yerləşdiyi nöqtələrə pulsuz sifariş çatdırılmadan istifadə etməsidir. reklamları
İstifadə olunmuş formalar almaq istərdinizmi?
Yeni layihəsi çərçivəsində Nike, Sao Paulodan Mayamiyə qədər bir çox mağazada Paris Saint Germain formasını almaq istəyən müştərilərinə sürpriz hazırladı. Mağazadakı bütün formaların bir kolleksiyaçı tərəfindən alındığını və işlənmiş formada olduğunu söyləyərək müştərilərdən almaq istədiklərini soruşdu. Demək olar ki, müştərilərin hamısı Nike mağazasında ikinci əl formaların satıldığına sərt reaksiya göstərdi, yalnız üç nəfər formaları almaq istədiyini söylədi. Təklifi qəbul edən üç müştəri ilə layihənin bütün gözəlliyi ortaya çıxdı. Bəli, forma Paris Saint Germain futbolçuları tərəfindən istifadə edilmişdi! markalar
Onlayn nifrətə qarşı addım-addım
Sosial mediada verdiyiniz bir reaksiya fərqində olmasanız da, şiddətə yönümlü ola bilər! İnteraktiv Reklam Bürosu (IAB) tərəfindən yaradılan kampaniya buna diqqət çəkmək üçün hazırlanmışdır. Kampaniya filmində “Carla” adlı sosial media istifadəçisi başına gələn pis bir hadisəni insanlarla paylaşır və gülüş, artan “bəyənmə” onlayn nifrətin bir hissəsi kimi görünür. IAB Perunun #OnePostAtime kampaniyası hər bir istifadəçini onlayn hücuma qarşı ayağa qalxmağa dəvət edir. reklamları
Puma, müştərilərini virtual reallıqda “Puma”ya çevirdi
Yeni Hybrid Astro idman ayaqqabılarını tanıtmaq üçün MediaMonks ilə əməkdaşlıq edən Puma, Şanxaydakı mağazalarında təsirli bir virtual reallıq yaratdı. “Run My Way” şüarı ilə seçilən layihədə müştərilər sərbəst şəkildə Hybrid Astro və virtual reallıq ilə təbiətdə bir “puma” kimi qaçdılar. “Azadlığı kəşf et və ondan zövq al!” devizi ilə hazırlanmış kampaniyaya baxanda reklam haqqında həyəcanlanmamaq mümkün deyil. markalar
Geri qayıtmaq istədiyimiz normallıq budur?
Yeni normadan bütün dünyada danışılsa da, YUNESKO yeni kampaniyası “Next Normal” ilə köhnə dünyamızın nə qədər normal olduğunu göstərir… DDB Paris imzasını daşıyan kampaniya, qəbul etdiyimiz məlumatların yaratdığı qəddar normaları xatırladır və normal və anormal müqayisəsi başlayır. Hər il 8.8 milyon insan havanın çirklənməsindən ölür, 43 il əvvəl peyvənd tapılmasına baxmayaraq 39 saniyədə bir uşaq sətəlcəmdən ölür. Sosial mediada tək bir yazı üçün lider təsir göstərən 1 milyon dollardan çox qazandığı halda, hər 5 uşaqdan biri məktəbə gedə bilmir. “Bu qayıtmaq istədiyimiz normallıqdır?” YUNESKO kampaniyasını bu suala cavab vermək üçün “İndi daha yaxşı bir normal yaratmaq şansımız var” şüarı ilə başa vurur. reklamları
Bədən diliniz sizi ələ verir adlı məqaləmizi oxumaq üçün bura daxil olun.