• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Şəbəkə Marketinq Sənayesində Xəyallarınızdakı Qazancları Əldə Ətməyin 7 Yolu

Deyək ki, bir Şəbəkə Marketinqi şirkətinə qoşuldunuz. Bəlkə də indiyə qədər verdiyiniz ən yaxşı və doğru qərardır. Bəlkə də illərdir bu sektorda işləyirsiniz, bəlkə də başlamağınızdan cəmi bir həftə keçib, bəlkə də hələ qərar vermə mərhələsindəsiniz.

Nüsrət Məmmədov Nüsrət Məmmədov
Mart 2, 2021
A A
Apple Avtomobilini Kiminlə İstehsal Edəcək?

Deyək ki, bir Şəbəkə Marketinqi şirkətinə qoşuldunuz. Bəlkə də indiyə qədər verdiyiniz ən yaxşı və doğru qərardır. Bəlkə də illərdir bu sektorda işləyirsiniz, bəlkə də başlamağınızdan cəmi bir həftə keçib, bəlkə də hələ qərar vermə mərhələsindəsiniz. Şəbəkə Marketinq sənayesində sizə müvəffəqiyyət qapılarını açacaq və xəyallarınızdakı qazancları təklif edəcək üsulları bilirsinizmi?  Şəbəkə marketinqi sektorunda xəyallarınızdakı qazanclara izahatları ilə çatmaq üçün 7 yolu izləyin.

1. Şəbəkə marketinq sənayesini çox yaxşı öyrənin və təcrübə edin

Şəbəkə marketinq sənayesində sənayeni bilmək sizə nə qazandırır? Yoxsa bunun necə faydası var? Ölçə bilməyəcəyiniz bir şeyi idarə edə bilməzsiniz.

İnsanlar sizin işinizə dəyər verdiyinizə inanmadıqca sizinlə iş görməyəcəklər. İşinizdə nə qədər çox qayğı göstərsəniz daha çox insan sizi qiymətləndirir, hörmət edir və sizinlə işləmək istəyəcəkdir. Bunlar arasında işiniz, yəni işlədiyiniz sektor haqqında ciddi məlumat almalısınız. Əlavə olaraq çalışdığınız sektor haqqında çox şey bilmirsinizsə, istədiyiniz qədər çalışın, gecə-gündüz çalışın, heç vaxt əsl uğur qazanmayacaqsınız.

Gördüyünüz bütün işlərdən və səylərdən öyrəndiklərinizin hamısı “TƏCRÜBƏ” dir və hər zaman ikiqat artıraraq sonrakı işlərinizdə müvəffəq olma şansınızdır. Buna görə təcrübələrinizdən yaxşı istifadə edin, öyrəndiklərinizi yoxlayın və yeni təcrübələr üçün sənin üçün bir zəmin olsun. Bundan sonra, əvvəlki tədqiqatınızda yaxşı bir təcrübə qazanaraq həll etməkdə çətinlik çəkdiyiniz bir mövzunun sonrakı mərhələlərdə böyük fayda gətirəcəyini və hətta öz-özünə problem olacağını da görəcəksən.

2. Düzgün şirkət seçimini edin

Əvvəla, Şəbəkə marketinqi çox ciddi bir işdir. Eynən bildiyimiz klassik ticarət kimi. Ciddi səy və səylə əhəmiyyətli qazanclar əldə edə biləcəyiniz bir sahədir. Bu uzunmüddətli bir təhsil sahəsidir. Uzunmüddətli perspektivdə əhəmiyyətli qazanc imkanları tapa bilərsiniz, əlbəttə ki, performansınız və bacarıqlarınız performansınızla mütənasibdir. Bu çərçivədə bu uzunmüddətli sektorda işləmək üçün ən əsas şərt doğru şirkəti seçməklə başlayır.

Doğru şirkəti seçərkən, şirkətin tarixi və etibarlılığı, fəaliyyət sahəsi, məhsul çeşidi, məhsul qiyməti, məhsulun müraciət etdiyi seqment, karyera planı, yalnız özü üçün istehsal olunan xüsusi məhsullardırmı? Yoxsa bir broker firması olaraq satır? Həm də istehsal sənədləri, keyfiyyət sertifikatları və s. Qələmlər üzərində də çox yaxşı bir araşdırma aparmaq lazımdır. Unutmayın ki, bir şirkəti tək araşdırmaq və bu barədə məlumat toplamaq şəbəkə marketinq sənayesində doğru şirkəti seçmək üçün qətiliklə yetərli deyil. Bazardakı rəqibləri və araşdırdığınız şirkət haqqında bir fikrə sahib olmaq sizi doğru seçim etmək üçün ilhamlandıracaq və istiqamətləndirəcəkdir.

3. Düzgün sponsor seçimini edin

Unutmayın ki, sponsor namizəd, qoşulmağı və ya qərar verməyi planlaşdırdığınız şirkət qədər vacibdir. Bu bilinməlidir. Qoşulduğunuz və ya qoşulmağı düşündüyünüz şirkət kimi, potensial sponsor namizədləri araşdırmalısınız.

Seçəcəyiniz sponsor, asanlıqla əlçatan, işində, bilik və təcrübəsində sizə kömək etməlidir.  Görülən işin səhvlərini görən, həll yolları təklif edə bilən, sizə rəhbərlik edən və daha əsası nə edəcəyinizi göstərən biri olmalıdır.

4. Özünüzü inkişaf etdirin və hər ay ən azı bir təlim alın.

“Özünüzü təkmilləşdirin” sözü Şəbəkə Marketinqi sənayesində daha geniş bir söz oldu. Çünki dəyişiklik indi hər yerdədir və hər şeydə dəyişməli və dəyişməyə uyğunlaşmalısan. Texnologiyadan sağlamlığa, alternativ təbabətdən müasir təbabətə, sosial mediadan rəqəmsal mediyaya qədər.  Fərdi inkişafdan NLP-yə, klassik ticarətdən elektron ticarətə, liderlikdən ünsiyyətə və s. Bütün sahələrdə özünüzü müəyyən bir səviyyədə inkişaf etdirib öyrətməlisiniz. İndi bir çox fərqli sektorda karyerası, təcrübəsi, nüfuzu olan tanınmış ixtisaslı insanlar şəbəkə marketinq sektorunda ciddi bir yer tutmağa başladılar. İnkişaf etməkdə olan texnologiya və dəyişən sistemlərlə bu cür insanlara sponsorluq etmək istəyirsinizsə, özünüzü çox inkişaf etdirməlisiniz.

Özünüzü inkişaf etdirmək üçün imkanlarınıza uyğun olaraq ayda ən azı bir dəfə təlim almanızı məsləhət görürük. Bu təlimlərdən bəzilərini aşağıdakı kimi göstərmək olar. Niyə şəbəkə marketinqi, qabaqcıl satış texnikaları, motivasiya, pozitif düşüncə, sosial media təcrübəsi, rəqəmsal media təcrübəsi, ünsiyyət bacarığı, bədən dili, səhnə təlimi, sahə təhsili, diksiya, liderlik, NLP, Neuro kimi təlimlərlə özünüzü inkişaf etdirin və məlumatlılığınızı ortaya qoyun.

5. Davamlı oxuyun və araşdırın

Şəbəkə marketinqi heç vaxt yalnız müəyyən təlimlər və ya müəyyən məlumatlar öyrənməklə işinizi inkişaf etdirə biləcəyiniz bir sektor deyildir. Dəyişən dünya sistemi və inkişaf edən texnologiya birbaşa şəbəkə marketinq sənayesini təsir edir. Keçmişdə sektor, şirkət, məhsul və fərdi inkişaf haqqında məlumat əldə etmək bu sektorda uğurlu olmaq üçün kifayət edirdi. Amma indi, Elektron Ticarət, Sosial Media, Rəqəmsal Marketinq, Qabaqcıl Satış Texnikaları, Qrafik Dizayn, Peşəkar Təqdimat Dizaynları, Video Hazırlanması və s. Artıq sahələrdə ciddi bilik və təcrübəyə sahib olmalısınız. Bu işdə özünüzü ciddi şəkildə inkişaf etdirəcək kitablar, məqalələr və beynəlxalq məqalələr oxumaqla yanaşı yuxarıda göstərilən sahələrdə məlumat, təlim və praktik təcrübə əldə etməlisiniz.

6. Sosial mediada və rəqəmsal marketinqdə ixtisaslaşın

Yaşadığımız yaş internet əsridir və bundan sonra ağlınıza gələn hər şey bir şəkildə internetə bağlıdır. Universitetlər inkişaf etdirdikləri proqram təminatı ilə uzaqdan təhsil dövrünə başladılar, şirkətlər öz veb saytlarını quraraq sosial mediada görünməyə başladılar.

Sosial media şəbəkə marketinq sənayesinin yeni insanlara çatması və işiniz barədə məlumat verməsi üçün ən böyük platformadır. Bu sektorda işləyənlər real olaraq insanlara fərdi olaraq çatmağın nə qədər çətin olduğunu çox yaxşı bilirlər. Ancaq indi bu çətinlik ortadan qalxdı və sosial media bu sektorun işçiləri üçün yeni bir dövr açdı. Buna rəqəmsal marketinq biliklərinizi əlavə etsəniz, çox sayda komanda yaratmamağınız mümkün deyil. Texnologiya sizə bu xeyir-duaları təqdim edir, amma vacib olan bu vasitələri düzgün öyrənməyiniz və işinizdə ən səmərəli şəkildə istifadə etməyinizdir.

Əvvəllər 1 ildə çatdığınız adama indi 1 aya asanlıqla çata bilərsiniz. Axşama qədər hər kəsi küçəyə çevirib işinizi izah etməyə çalışarsanız, axşama qədər maksimum 50 nəfərlə ünsiyyət quracaqsınız, ancaq İnternetdə yerləşdirdiyiniz bir iş postu ilə minlərlə və ya minlərlə ünsiyyət qurma fürsətiniz var bir gündə on minlərlə insan. Sosial media çox böyük bir nemətdir, indi bu nemətdən maksimum dərəcədə istifadə edərək böyük bir komanda qurmaq və yaxşı qazanc əldə etmək imkanınız var.

7. Qabaqcıl satış bacarıqları üzrə ixtisaslaşın

Şəbəkə marketinqində əsas şərtlərdən biri də, qabaqcıl satış texnikaları ilə çox yaxşı bilməkdir.  Şəbəkə marketinqində şirkətinizi təmsil edən və sistemi digər insanlara izah edən və şirkətinizdə sizinlə işləmələrini təmin edən bir satış texnikasıdır. Başqa sözlə, əvvəlcə məlumatlarınızı satırsınız, sonra sistemi bütövlükdə bazara çıxarırsınız.

Satış texnikaları internet, texnologiya, sosial media, rəqəmsal media, e-ticarət və s. Şəbəkə marketinq işində nəqliyyat vasitələrinin aktiv iştirakı ilə çağın şərtlərinə uyğun olaraq daha müasir və qabaqcıl satış texnikaları sahəsində yerini tərk etmişdir. İnsanların davranışı, ünsiyyət vasitələri və bacarıqları, dünyadan xəbərdarlıq, məhsul və ya şirkət haqqında məlumat kimi vəziyyətlərdə daha şüurlu və daha qısa müddətdə öyrənirlər. Satış texnikaları hər sahə üçün vacib hala gəldi və robotların ala bilməyəcəyi yeganə peşələrdən biri də satış peşəsidir. Robotlarda heç bir duyğu olmadığı üçün sata bilməzlər və hər sahədə süni zəka hakim olduğu üçün satıcılar bu bölgələrdə istifadə ediləcək robotları belə bazara çıxaracaq və təmin edəcəklər. Şəbəkə marketinq işində xəyallarınızdakı qazancları əldə etmək istəyirsinizsə, mütləq çox yaxşı bir qabaqcıl satış bacarıqları təhsili alın və bu sahədə ixtisaslaşın.

“Neyromarketinq nədir?” adlı yazını oxumaq üçün bura daxil olun.

Paylaş
Öncəki yazı

Ən Qəribə və Sirli 7 Kitab!

Növbəti yazı

Yeni VR !

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol