• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Satışların Sürətlənməsi – daha sürətli satış

Dünyamızın məhsuldarlığa qapıldığı heç kimə sirr deyil. Hər kəs işlərin tez bir zamanda edilməsini tələb edir. Ani məmnuniyyət ümumi hal alıb. Hətta onlayn sifariş verə və məhsulun ertəsi gün çatdırılacağını gözləyə bilərsən.

Ləman Hüseynova Ləman Hüseynova
Yanvar 28, 2021
A A
satislarin suretlenmesi

Bir hərəkətin faydalarını mümkün qədər tez əldə edə bilmək xoş olsa da, səmərəlilik yalnız dəqiqliklə birlikdə faydalıdır. Onlayn bir şey sifariş etmək və ertəsi gün bir bağlama almaq səhv şərtlərdən keçdiyi zaman o qədər də yaxşı deyil.

İnsanlar mükəmməl deyillər, amma işləyən həmkarları yaxındırlar. Ticarətdə kompüterlərin, proqram həllərinin və süni intellektin tətbiq edilməsinin əsas üstünlüklərindən biri də insan səhvləri riskini azaltmaq və sürətli və etibarlı bir sistem yaratmaqdır.

Eyni şey satış əməliyyatları üçün də tətbiq olunur. Müştərilərlə münasibətlər qurmaq çox vacibdir, lakin işlə yanaşı gələn bir çox başqa inzibati tapşırıqlar var. Məlumatların daxil edilməsi, pipeline menecmenti və hədəflərin izlənməsi hamısı xeyli vaxt aparır və satış prosesini ləngidə bilər.

Satış sürətləndirmə strategiyasına ehtiyacınızın tam səbəbi budur.

Satış sürətlənməsi nədir?

Satış sürətlənməsi, satış prosesi içərisindəki vəzifələri avtomatlaşdırmaq, asanlaşdırmaq və sürətləndirmək üçün strategiya, proses və proqram təminatından istifadə prosesidir. Bu alətlərin hamısı səmərəli satış coşğusu və qısaldılmış satış dövrləri ilə sövdələşmələri bağlamaq üçün hazırlanmışdır.

Rəqəmsal dövrdə satış sürətlənməsi ən çox proqram şəklində olur. Müştərilərin bir müştəriyə çevrildiyi zaman izləyə biləcəyi çoxsaylı toxunma nöqtələrini və mümkün yolları izləmək, vaxtı ləngitmək və nizamsızlaşdırmaq çətin ola bilər. Satış sürətləndirməsi həlləri, satış nümayəndələrinin və marketoloqların, satın alma müddətlərini azaltmaq üçün satış prosesində bir müştərini hərəkət etdirmək üçün daha səmərəli bir sistem inkişaf etdirməsinə kömək edər.

Biznesiniz əvvəllər kimi tanıdığınız haqqındaydı və hələ də belədir, lakin bildiklərinizin və bunu dəyər yaratmaq üçün strateji olaraq nə qədər istifadə etdiyinizin önəmi çoxdur. Məlumat getdikcə aktuallaşır və bununla nəticələr əldə etmək üçün proqramdan istifadə satış və marketinq səylərinizə təkan verə bilər.

Ancaq proqrama çox güvənmək insanlarla əlaqə qurmağın əhəmiyyətini görməzdən gələn zərərli bir satış dövrü yaratmırmı? Bu doğrudur; lakin yalnız proqrama diqqət yetirmək əvəzinə, satış nümayəndələrinin müştərilərlə əlaqələr yaratması üçün daha çox vaxt qazanmaq üçün satış sürətləndirmə vasitələrindən istifadə edilməlidir.

Satış sürətləndirmə texnologiyası

Satış sürətlənməsinin arxasındakı proseslər xüsusilə bir proqram kateqoriyasına işarə edə bilməz. Satış prosesi və alıcı səyahətindəki müxtəlif addımlar bir sıra vasitələrdən kömək tələb edir. Çözümlərin özləri fərqli ola bilsə də, hamısının bir ümumi məqsədi var: satış dövrünüzü mümkün qədər məhsuldar və effektiv hala gətirmək.

Satış avtomatlaşdırması və sürətləndirmə sahəsinə daxil olan bir neçə fərqli vasitə:

Satış aktivləşdirmə proqramı

Satış aktivləşdirmə proqramı, satış nümayəndəsinin müştərini satış prosesindən aşağı endirmək üçün lazım olacaq bütün materialları təklif edir. Marketinq materialları, satış kitabçası strategiyaları, mesajlaşmağı dəstəkləyən məzmun – satış nümayəndəsinin hərəkətlərini dəstəkləyən hər şey. Bu vasitələr həmin mənbələri nümayəndələrə əlçatan edir və sonra müştəridən əlaqə səviyyələrini ölçür.

Satış aktivləşdirmə proqramı, satış nümayəndələrinin danışıqlarını dəstəkləmək üçün müvafiq mənbələri axtararkən müştəri ünsiyyətini təxirə salma ehtiyacını aradan qaldırır.

Satış anlaşması proqramı

Satış anlaşması proqramı, proses boyu istifadə edilən bütün vasitələri birləşdirərək satış dövrlərini asanlaşdırmağa yönəlmişdir. Bunların çoxu e-poçt, telefon danışıqları və sosial şəbəkələr kimi rabitə kanalları ilə baş verir.

Burada əsas inteqrasiya satış və marketinq avtomatlaşdırması arasındadır. Bu komandaların başlanğıcdan sona qədər müsbət bir alıcı təcrübəsi təklif etməsi üçün yaxından əməkdaşlıq etmələri lazım olduğundan, uyğunlaşma lazımdır.

Satış və marketinq səylərini birləşdirərək, SaaS müəssisələri müştərilərə alış-veriş etməyə yaxınlaşdıqları təqdirdə fərdi və səmərəli bir prosesi daha asanlıqla təqdim edə bilərlər. Buraya mesajlaşma və ümumi satış təcrübəsinin avtomatlaşdırılması daxildir.

Ünsiyyət bacarığı

Ünsiyyət bacarığı proqramı, gələn vəya gedən müştəri ünsiyyətinizi yaza,kopyalaya və analiz edə bilir. Bu analizin məqsədi təkrarlanan açar sözləri və söhbət mövzularını müəyyənləşdirməkdir, beləliklə satış nümayəndələri həmin müştəri üçün ən çox vacib olan şeylər barədə fikir əldə edə bilərlər.

Müştərinin dediyi heç bir şey heç vaxt görməməzliyə vurulmamalı, lakin əsas fikirlərini, narahatlıqlarını və gözləntilərini dərk etmək həmişə prioritet olmalıdır. Satış mütəxəssisləri danışıq kəşfiyyatından istifadə edərək müştərilərinə bütün diqqətlərini yetirə bilər və proqramın vacib nəticələr çıxartmasına imkan yaradır.

Təxmini satış etmə proqramı

Potensial müştəri yaratmaq, işinizə maraq göstərən potensial müştərilərin cəlb edilməsi prosesinə aiddir. Potensial müştəri yaratmağda istifadə ediləcək bir neçə fərqli təxmini satış proqramı vasitəsi var və hər birinin məqsədi bir potensial müştərinin ömrünün fərqli bir mərhələsinə xitab edir.

Hər şey şirkətlərin saytlarını ziyarət edən insanları tanımasına kömək edə biləcək bir vasitə olan ziyarətçi identifikasiyası proqramından başlayır. Növbəti mərhələ, yeni satış imkanlarını aktiv şəkildə tapmaq prosesi olan liderliyi ələ keçirməkdir (bunun da özünün proqram təminatı aləti var). Nəhayət, potensial əldə edilə bilər ki, bu da satış nümayəndələrinin prioritetləşdirməsinə kömək edir ki, bu da hədəfə yönəlməyə və vaxtlarının daha çox hissəsini ayırmağa imkan verir.

Bütün bu müddət ərzində proqram, satış nümayəndələrinin müştərilərə çevrilməsi ehtimalı olanlara daha çox vaxt ayırmasına imkan verərək, ixtisaslı və ya perspektivsiz potensialları aradan qaldırmaq işinə sahibdir.

 

E-poçt izləmə proqramı

E-poçt izləmə proqramı satış qruplarına açıq qiymətlər, kliklər və əlavə yükləmələr kimi e-poçt işlərindən dəyərli məlumat nöqtələri toplamaq imkanı təqdim edir. Müəssisələrin e-poçt izləmə proqramından qazandıqları əsas fikir optimal əlaqə nöqtələridir. Bu o deməkdir ki, şirkətlər e-poçt göndərmək üçün alıcıların məşğul olma ehtimalı yüksək olduğu ən yaxşı vaxtı öyrənə bilərlər. Bu, müştərilərlə ümumi ünsiyyəti yaxşılaşdıraraq satış müddətini sürətləndirir.

Gedən zəng izləmə proqramı

E-poçtları izləməyə oxşar şəkildə, satış sürətləndirmə proqramı vasitələri eyni şeyi müştəri telefon danışıqları üçün edə bilər. Gedən zəng izləmə proqramı, hər hansı bir satış zəngi üçün tək bir nöqtədən alışveriş imkanı təklif edirək proqramlar arasında gedib-gəlmə miqdarını azaldır. Bu vasitə səsli mesajları və e-poçt izləmələrini avtomatlaşdıra bilər və söhbəti təhlil edib həmin müştəri ilə bir satış ehtimalını təxmin edəbilən bir xüsusiyyətə malikdir.

Satış performans idarəetmə proqramı

Satış performans idarəetmə proqramı ölçülərə və KPI-lərə əsaslanan bir komandanın, strategiyanın və ya müddətin müvəffəq və ya uğursuz olduğunu tanımaq üçün mövcuddur. Müvəffəqiyyəti təyin edərsə, vasitə necə əldə edildiyini təhlil edəcək və davam etdirmək və ya optimallaşdırmaq üçün metodları müəyyənləşdirəcəkdir. Müəyyən bir proses və ya yanaşma uğursuz olarsa, satış performansının idarə olunması proqramı cavab vermə və inkişaf etmək üçün ən yaxşı yolu tapacaqdır.

Bu həll hər kəsi fərdi və komanda performansı və irəliləməsi məsələsində yeni qalmasını mümkünləşdirər. Bu, mümkün uğursuzluqları proaktiv şəkildə müəyyənləşdirmək və düzəltmək üçün vacibdir. Qorxulu görünə bilər, ancaq düşmələri gec deyil, daha tez qaldırmaq yaxşıdır.

Satış təlimi və ilk iştirak proqramı

Yaxşı təlim keçmiş bir komanda olmadan uğurlu və sürətli bir satış prosesinə sahib ola bilməzsiniz. Satış təlimi və ilk iştirak proqramı, yeni komanda üzvlərinin inkişafına kömək etməklə mümkün qədər qısa müddətdə töhfə vermələrini mümkün edir. Bu vasitələr satış menecerlərinə şirkət, məhsullar və bunları satmaq üçün istifadə olunan strategiyalar haqqında yeni nümayəndələri öyrətməyə kömək edir. Başladıqdan sonra öyrənmə kursları və sertifikatlarıyla daha da irəliləyə bilərlər.

Müvafiq təlim olmadan satış müddətinizə daxil olmaq satışın sürətlənməsi üçün yaxşı heç nə vəd etmir. Sürət haqqında düşünmədən əvvəl məlumatlı bir şöbənin təməlini qoymaq vacibdir.

Müştəri ilə münasibətlərin idarə edilməsi (CRM) proqramı

Satış nümayəndəsinin bir müştəri ilə etdiyi hər bir qarşılıqlı əlaqəsi, müştəri ünsiyyətini və real vaxtdakı məlumatları bir yerdə idarə etməyə yönəlmiş bir proqram olan CRM həllinizlə izlənilməlidir . Satış, müştəri xidməti və marketinq qruplarını birləşdirərək, müştərinin şəxsiyyəti, üstünlükləri və biznesinizlə olan keçmiş əlaqələrinə dair tam bir fikir əldə edə bilərsiniz.

Biriylə uğurlu bir şəkildə satış etmək üçün kim olduğunu, nəyi sevdiyini və hətta niyə ilk növbədə sizinlə danışdığını bilməlisiniz. CRM platforması tamamilə bunu edə bilər.

Satış sürətləndirmə həllinin seçilməsi

İdeal bir dünyada biznesiniz bütün bu həll yolları ilə təchiz ediləcəkdir. Ancaq proqram yığınınıza əlavə etmək mürəkkəb bir proses ola bilər. Yeni vasitələr ünsiyyət planlarını, təlimləri və ilk əlaqəni qəbul edir. Bunun üçün büdcəniz olsa da, proqram almaq vaxt və diqqət tələb edir.

Prosesi davam etdirməyin ən yaxşı yolu budur:

  • Zəif nöqtələri müəyyənləşdirin: Mövcud satış proseslərinizi və strategiyalarınızı təhlil edin və məhdud hiss etdiyiniz müəyyən bir hissəni məhdudlaşdırın. Əvvəlcə yeni bir proqram həlli ilə bu sahəyə yaxınlaşın. 
  • Uyğunluğu nəzərdən keçirin: Yeni bir həll düşünərkən, həmişə texnoloji yığınınızdakıdigər alətlərlə necə üst-üstə düşəcəyini diqqətə alln. Zəif uyğunluq köməkdən daha çox bloklamaq potensialına sahib ola bilər.
  • Rəyləri oxuyun:Potensial həlləri araşdırmaqla yanaşı, daha məlumatlı bir fikir əldə etmək üçün müəyyən bir məhsul haqqında istifadəçi rəylərini oxuyun. Bir vasitə aşkar qazanan kimi görünə bilər, ancaq özünüzə bənzər müəssisələrin təcrübələri ilə özünüzü öyrətmək, alış prosesində son dərəcə dəyərlidir. 
  • Qərar verin və tətbiq edin: Satıcı seçin, alış-veriş edin və işinizdə tətbiq edin. 

Yeni proqramı işinizə təqdim etmək və işçilərə ondan istifadə qaydalarını öyrətmək üçün hazır bir planınız olduğundan əmin olun. İstifadəçilərin bununla əlaqəli hər hansı bir sualına və ya rəyinə hazır olun. Effektivlik barədə ən yaxşı məlumat mənbəyinizdir.

Satış sürətləndirmə vasitələrindən necə istifadə olunur

Hansı vasitələrdən istifadə etmək və ya başqa bir müddətə qənaət etmək qərarına gəlirsinizsə gəlin, yeni satış sürətlənməsinə yönəlmiş proqramı iş axınınıza inteqrasiya etməyi unutmayın. İstifadəçilərin yeni proqram təminatına uyğunlaşmasına kömək etmək vacibdir.

Hər kəs qatıldıqdan sonra satış sürətləndirmə vasitələrinizdən ən yaxşı şəkildə istifadə etmək üçün aşağıdakı adımları edin:

  • Satış və marketinq məlumatlarını toplayın və təşkil edin:Məlumat müəssisələri qidalandırır, buna görə hər şeyin əlçatan və mütəşəkkil olduğundan əmin olmaq vacibdir.
  • Düşüncələr toplayın: Məlumatları dərindən araşdırmaq və satış strategiyanızı daha da məlumatlandıracaq hər hansı bir məna və ya fikir əldə etmək üçün analitik proqramdan istifadə edin.
  • Məlumatlardan və düşüncələrdən istifadə edin:Bu məlumatları fəaliyyət maddələrinə çevirin və satış strategiyanızda tətbiq edin.

Satış sürətləndirmə vasitələrindən istifadə prosesi gələcək inkişaf imkanlarını vurğulamaq üçün keçmiş performansı təhlil edə biləcək hər hansı bir proqrama tətbiq oluna bilər.

Satış sürətlənməsinin üstünlükləri

Hər bir satış sürətləndirmə həlli, müştəri ünsiyyət təhlilindən yaxşı təlim keçmiş və həmfikir satış nümayəndələrinə qədər özünə məxsus xüsusi üstünlüklər təklif edəcəkdir. Bununla birlikdə, hamısının birlikdə işləməsinin gücü əsas üstünlük təmin edəcəkdir: daha qısa müddətdə daha çox müqavilə bağlaya biləcək gücləndirilmiş bir satış qüvvəsi.

Marketinq və ya müştəri müvəffəqiyyəti kimi satışları dəstəkləyən komandalar xoşbəxt müştərilərin qazanılmasında və saxlanılmasında həlledici rol oynasa da, satış təşkilatı özünü doğrultmursa, digərləri də edə bilməz. Müştərilər əvvəlcə mövcud deyilsə, müştərilərin hər hansı bir sualına, şərhinə və ya narahatlığına cavab verməyə hazır olan bir komandanın nə faydası var? 

Hiper rəqabət dünyasında, müəssisələr yalnız keyfiyyətli bir məhsul təklif edə bilmirlər. Müştərini qazanmaq üçün, diqqətlərini tez bir zamanda cəlb etməli və onları mümkün qədər təsirli bir şəkildə satış prosesinin aşağısına endirməlidirlər. 

Satış sürətlənməsi satış insanlarını vaxtında anlayış və məzmunla təchiz etmək, satış prosesindəki zəif nöqtələri müəyyənləşdirmək və bütün mərhələlərdə optimallaşdırmaqla bunun baş verməsinin qarşısını ala bilər. Öz növbəsində, müəssisələr daha yaxşı müştəri əldə etmə və saxlama və daha yüksək gəlir axını gözləyə bilərlər.

Niyyət ilə sürətləndirin

Bütün bu sürət danışıqları və potensial müştəriləri razı salmaq üçün rəqiblərinizdən daha sürətli hərəkət etmək vacibdir. Effektivlik müasir bir biznes planının qurulmasının sütunu halına gəldi. Ancaq heç vaxt diqqətli olmaq və niyyətlə işləmək hesabına baş verməməlidir.

Bir şirkət daxilində proqram tətbiqetməsinin məqsədi kompüterlərimizin bəzi işlərimizi görməsinə icazə verməkdir. Geri çəkilib rahatlamaq üçün deyil, yeni əldə etdiyimiz vaxtı, diqqətimizi işimizin həqiqətən insan toxunuşunu tələb edən sahələrinə yönəltməklə, məsələn müştərilərlə əlaqə qurmaq vəya bir iş dostumuza kömək etmək kimi sərf edə bilərik.

Bu günlərdə işimizin bir çox hissəsi texnologiya ilə edilə bilər. Kompüterləri ələ keçirməyi düşünmək qorxunc olsa da, bu fikri onları işinizi daha yaxşı yerinə yetirməyinizə imkan verən bir cihaz kimi görənlə dəyişdirin.

Bəli, sürət vacibdir, amma heçcə qayğı göstərən bir insanla əlaqə qurmaqdan yaxşı olmaz. Diqqətli münasibətlər yaratmağı bir kənara atacaqsınızsa satış sürətlənməsindən danışmağın mənası yoxdur.

Effektivliyin pul faydasını görmək istəyirsiniz? Satış sürətinizi izləməyə başlayın.

 

Satış menecerlərinin iş axtararkən etdiyi səhvlər haqqında buradan oxuya bilərsiniz.

Paylaş
Öncəki yazı

Bir Christopher Nolan Klassikası!

Növbəti yazı

Tarix boyu izah olunmayan maraqlı hadisələr 1

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol