İlin son ayları iş nəticələrinizi yavaş-yavaş ümumiləşdirmək və gələn il üçün rəqəmsal səyahət marketinq strategiyası yaratmaq üçün ən uyğun zamandır.
Gələn il daha aşağı qiymətə daha çox turist cəlb etmək üçün nəyin tətbiq olunacağını düşünürsünüzsə, bazar rəqabətindəki vacib fərqi həmin şəxslərin xeyrinə təqdim edəcək əsas şeyləri bilməyiniz şübhəsiz faydalıdır.
Virtual turlar
İnsanlar virtual turlara daha çox inanırlar, çünki onlarla birlikdə otelin hər küncünə və təyinat yerinə nəzər sala bilər və daha real təəssürat verirlər.
Bilinən bir həqiqətdir ki, virtual turları olan otellərin veb saytlarına daxil olmağın xeyli uzun müddəti var – ziyarətçilərin sayta 5-10 dəfə daha uzun vaxt sərf etmələri.
Virtual turların üstünlükləri:
- Statik şəkillərdən daha çox potensial qonaqlara daha yaxşı vizual məlumat verirlər
- Rəqabətlə müqayisədə fərq edirlər
- Potensial qonaqlar arasında etimadı artırırlar, buna görə sifariş vermək şansı daha yüksəkdir
- Onlar turistlərə otellərinizdə qaldıqlarını təsəvvür etmək və qiymətə deyil, buna görə sifariş vermək imkanı verirlər
- Hər növ yaşayış obyektləri, istiqamətlər və ya cəlbedici yerlər üçün eyni dərəcədə uyğundur.
- Pilotsuz texnologiya sayəsində artıq səyahət yerləri və kurortları üçün əla olan hava və yerdən virtual turları birləşdirə bilirik.
2. Instagram hekayələri
Instagram hekayələri yeni bir şey deyil, amma bu günə qədər yoxdursa bu qatara tullanmağın son vaxtıdır!
Bu yerləşdirməyə ciddi yanaşmalısınız – bir strategiya yaradın, başqalarının etdiklərinə bir baxın, hekayələr yaratmaq üçün öz səyahət resurslarınızdan necə faydalana biləcəyinizi düşünün. Mümkünsə hər gün orada olun!
İstifadəçilər hekayələri sevirlər, çünki onları yazı şəklində qurulan planlaşdırılan məzmundan daha orijinal, dərhal və daha təbii hesab edirlər. Hekayələr kortəbii məzmun yaratmaq üçün əladır.
Onları istənilən anı qeyd etmək üçün istifadə edin – oteldə səhər qəhvəsi, yemək hazırlamaq, gün batımı, bəzi hadisələrdən anlar, at sürmə təcrübəsi, paraşütlə uçmaq və bu anda tuta biləcəyiniz hər şey izləyiciləriniz üçün maraqlı ola bilər.
Hekayələr xüsusilə “pərdə arxasında” olan vəziyyətləri göstərmək üçün əlverişlidir.
Instagram hekayəsindən istifadə edərək bəzi yeməkləri birbaşa mətbəxdən hazırlamaq hekayəsini izah edin, bir qızın oteldə necə yataq etdiyini göstərmək və ya yerli bələdçi tərəfindən maraqlı bir hekayə danışmaq.
İmkanlar sonsuzdur və yalnız təsəvvür, kiçik yaradıcılıq və xoş niyyətə ehtiyacınız var.
3. E-poçt marketinqinin avtomatlaşdırılması
E-poçt marketinqi, şübhəsiz ki, ən effektiv reklam kanallarından biridir. Düzgün həyata keçirilsə, e-poçt marketinqi hər hansı bir reklamda bir avro xərcləmədən bir çox rezervasiya edə bilər.
Bununla birlikdə mesajların yaradılması və göndərilməsi, siyahıların seqmentləşdirilməsi və kampaniyaların təhlili çox vaxt tələb edir. Xoşbəxtlikdən, 2020-ci ildə mütləq üstünlük təşkil edəcək bir tendensiya , e-poçt marketinqi də daxil olmaqla müxtəlif biznes seqmentlərinə səmərəli müraciət edə biləcəyiniz marketinq avtomatlaşdırılmasıdır.
E-poçt marketinqinin avtomatlaşdırılması sizin üçün xüsusi mesajlar göndərməklə vaxtınıza qənaət edəcəkdir. Yalnız hər şeyi qurmalısınız, sonra istirahət edib təsiri izləməlisiniz. Burada bəzi nümunələr var …
Təsəvvür edin ki, səyahət agenti Yunanıstanın Thasos, Lefkada, Korfu və Skiathos adaları üçün sazişlər satır. Yaxşı hazırlanmış bir strategiya, agentin bütün dörd ada üçün bələdçi yaratması, məsələn: “Thasosda bir tətil haqqında bilmək lazım olan hər şey” və s. Bütün dörd ada üçün bu təlimatlar səyahət agentinin veb saytında pulsuz olaraq təklif olunur və ziyarətçilər üçün yalnız e-poçt ünvanlarını tərk etmələri lazımdır.
Bir istifadəçi e-poçt ünvanına girdikdən sonra istifadəçi üçün avtomatlaşdırılmış, əvvəlcədən hazırlanmış bir e-poçt marketinq ardıcıllığı, yəni əvvəlcədən təyin edilmiş hərəkətlərin izi verilir.
Beləliklə, məsələn, Thasos’a bir bələdçi yüklədikdən sonra ziyarətçi əvvəlcə tərk etdiyi e-poçt ünvanına bələdçi göndərilir. Bir neçə gündən sonra agentliyin Thasos üçün təklifi olan e-poçt avtomatik olaraq istifadəçiyə göndərilir. İstifadəçi e-poçtdakı linki vurdu və təklifimizə baxdısa, iki gün sonra növbəti xüsusi elektron poçtu alacaq. Bununla birlikdə istifadəçi əvvəlki poçtu açmasa, fərqli bir e-poçt göndəriləcəkdir.
Mənbə: Etourismconsulting