Marketinqin uyğunlaşması, xüsusən rəqəmsal dünyaya uyğunlaşan markalar üçün əvəzolunmaz üstünlüklər verməyə başladı. Rəqəmsal dünya, əhatə dairəsini daim genişləndirmək və bir çox yeni təcrübə sahələrini açaraq fərqli məşğulluq imkanlarını təmin etdi. Xüsusilə COVID-19 prosesi ilə rəqəmsal sahəyə keçən investisiyalar SEO kimi sahələrin məlumatlandırılmasında təsirli olmuşdur. Bu yazıda, xüsusən rəqəmsallaşdırma çərçivəsində başqa bir mövzuya CRO, transformasiya anlayışı və dönüşüm nisbətlərinə diqqət yetirəcəyik.
Transformasiya ( Dönüşüm) və CRO nədir?
Rəqəmsal marketinq sahəsindəki ən vacib anlayışlardan biri olan dönüşüm, saytınızın qəbul etdiyi saya görə sayt trafikinizi idarə etməyə imkan verən bir prosesdir. Yəni veb saytınıza gələn bir ziyarətçinin istədiyiniz hədəfi tamamlamasıdır. Bu şəkildə ziyarətçilər potensial müştərilərə və ya müştərilərə çevrilirlər. Bir ziyarətçi passiv bir mövqedən aktiv, maraqlanan bir ziyarətçiyə və ya müştəriyə çevrildiyində transformasiya (dönüşüm) baş verir. İdeal dönüşüm, satın alma yolu ilə birinin müştəriyə çevrilməsidir. Bununla birlikdə, digər dönüşümlər də dəyərlidir və nəticədə ziyarətçilərin müştəri olmaq proseslərini istiqamətləndirə biləcək addımlardır.
Dönüşüm anlayışının bu qədər vacib olmasının ən böyük səbəbi, işinizi qazanclı edə bilməsidir. Son dönüşüm satışdır.
Dönüşümləri izləmək və dönüşüm yönümlü hesabat etmək, hədəf auditoriyanızla tanış olmağa, marketinq strategiyanızı idarə etməyə və çatışmazlıqlarınızı görməyə imkan verir. Buna görə dönüşüm nisbətlərinin artırılması və nəzarət altında saxlanılması marketoloqların əsas hədəflərindən birinə çevrilmişdir.
Dönüşüm nisbətinizi hesablamaq çox asandır. Hədəflədiyiniz dönüşümlərinizin sayı və toplam ziyarətçilərinizin sayınıyın bölümü, dönüşüm nisbətinizi verir.
CRO nədir?
Dönüşüm nisbətinin optimallaşdırılması və ya CRO, saytınızdakı ziyarətçiləri məhsul almaq, sənədləri yükləmək və ya bülletenə abunə olmaq kimi müəyyən hərəkətləri etməyə inandıraraq dönüşüm nisbətinizi artırma təcrübəsidir. CRO, kiçik irəliləyişlər etmək üçün istifadə olunsa da, daha geniş məqsədi bütün marketinq prosesinizi optimallaşdırmaq və rəqəmsal strategiyanızı idarə etməkdir. Marketinqiniz nə qədər optimallaşdırılsa, dönüşüm sürətiniz bir o qədər yüksək olar.
CRO və SEO
CRO və SEO (axtarış motorlarının optimallaşdırılması) bir-biri ilə əlaqəli olsa da, əslində çox fərqli sahələrdir. Əsas fərq CRO-nun insanların veb saytınızı necə sınaması və SEO yalnız maşınların, alqoritmlərin və Google botlarının onunla necə əlaqəli olması ilə bağlıdır. SEO ziyarətçilərinizin sizin sayta girməyini təmin edir. CRO isə bu ziyarətçiləri müştəriyə çevirməyə çalışır.