• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Rəqəmsal Marketinqdə dönüşüm və CRO nədir?

Dönüşüm nisbətinin optimallaşdırılması və ya CRO, saytınızdakı ziyarətçiləri məhsul almaq, sənədləri yükləmək və ya bülletenə abunə olmaq kimi müəyyən hərəkətləri etməyə inandıraraq dönüşüm nisbətinizi artırma təcrübəsidir.

Atlaz Ələkbərova Atlaz Ələkbərova
İyul 27, 2020
A A
Rəqəmsal Marketinqdə dönüşüm və CRO nədir?

Conversion Rate Optimization. CRO Business Technology Finance concept on a virtual screen

Marketinqin uyğunlaşması, xüsusən rəqəmsal dünyaya uyğunlaşan markalar üçün əvəzolunmaz üstünlüklər verməyə başladı. Rəqəmsal dünya, əhatə dairəsini daim genişləndirmək və bir çox yeni təcrübə sahələrini açaraq fərqli məşğulluq imkanlarını təmin etdi. Xüsusilə COVID-19 prosesi ilə rəqəmsal sahəyə keçən investisiyalar SEO kimi sahələrin məlumatlandırılmasında təsirli olmuşdur. Bu yazıda, xüsusən rəqəmsallaşdırma çərçivəsində başqa bir mövzuya CRO, transformasiya anlayışı və dönüşüm nisbətlərinə diqqət yetirəcəyik.

Transformasiya ( Dönüşüm) və CRO nədir?

Rəqəmsal marketinq sahəsindəki ən vacib anlayışlardan biri olan dönüşüm, saytınızın qəbul etdiyi saya görə sayt trafikinizi idarə etməyə imkan verən bir prosesdir. Yəni veb saytınıza gələn bir ziyarətçinin istədiyiniz hədəfi tamamlamasıdır. Bu şəkildə ziyarətçilər potensial müştərilərə və ya müştərilərə çevrilirlər. Bir ziyarətçi passiv bir mövqedən aktiv, maraqlanan bir ziyarətçiyə və ya müştəriyə çevrildiyində transformasiya (dönüşüm) baş verir.  İdeal dönüşüm, satın alma yolu ilə birinin müştəriyə çevrilməsidir. Bununla birlikdə, digər dönüşümlər də dəyərlidir və nəticədə ziyarətçilərin müştəri olmaq proseslərini istiqamətləndirə biləcək addımlardır.

Dönüşüm anlayışının bu qədər vacib olmasının ən böyük səbəbi, işinizi qazanclı edə bilməsidir. Son dönüşüm satışdır.

Dönüşümləri izləmək və dönüşüm yönümlü hesabat etmək, hədəf auditoriyanızla tanış olmağa, marketinq strategiyanızı idarə etməyə və çatışmazlıqlarınızı görməyə imkan verir. Buna görə dönüşüm nisbətlərinin artırılması və nəzarət altında saxlanılması marketoloqların əsas hədəflərindən birinə çevrilmişdir.

Dönüşüm nisbətinizi hesablamaq çox asandır. Hədəflədiyiniz dönüşümlərinizin sayı və toplam ziyarətçilərinizin sayınıyın bölümü, dönüşüm nisbətinizi verir.

CRO nədir?

Dönüşüm nisbətinin optimallaşdırılması və ya CRO, saytınızdakı ziyarətçiləri məhsul almaq, sənədləri yükləmək və ya bülletenə abunə olmaq kimi müəyyən hərəkətləri etməyə inandıraraq dönüşüm nisbətinizi artırma təcrübəsidir. CRO, kiçik irəliləyişlər etmək üçün istifadə olunsa da, daha geniş məqsədi bütün marketinq prosesinizi optimallaşdırmaq və rəqəmsal strategiyanızı idarə etməkdir. Marketinqiniz nə qədər optimallaşdırılsa, dönüşüm sürətiniz bir o qədər yüksək olar.

CRO və SEO

CRO və SEO (axtarış motorlarının optimallaşdırılması) bir-biri ilə əlaqəli olsa da, əslində çox fərqli sahələrdir. Əsas fərq CRO-nun insanların veb saytınızı necə sınaması və SEO yalnız maşınların, alqoritmlərin və Google botlarının onunla necə əlaqəli olması ilə bağlıdır. SEO ziyarətçilərinizin sizin sayta girməyini təmin edir. CRO isə bu ziyarətçiləri müştəriyə çevirməyə çalışır.

CRO üçün A/B Testləri nədir? Niyə hazırlanır?

CRO etmək üçün ən asan və təsirli üsullardan biri A / B testidir. İstədiyiniz hər şeyi dəyişdirə və dəyişikliklərin təsirini müşahidə edə bilərsiniz. A/B testi çoxşaxəli bir testdir. Bir veb səhifənin, e-poçtun və ya digər marketinq maddələrinin iki versiyasının müqayisə edilməsi və performans fərqinin ölçülməsi prosesidir. Veb saytınız üçün aldığınız trafikin bölünməsi deməkdir. Fərqli interfeyslərə və ya fərqli təcrübələrə ziyarətçiləri müqayisə edərək, dönüşüm nisbətlərini müqayisə edirsiniz. Məlumatları təhlil edərkən növbəti addımlarınızı müəyyənləşdirmək üçün A/B testlərinin nəticələrindən istifadə edə bilərsiniz.

A/B testləri sizə hansı sözlərin, şəkillərin, videoların, istinadların və digər əşyaların ən yaxşı işlədiyini bildirir. Ən sadə dəyişikliklər də dönüşüm nisbətlərinə təsir göstərə bilər. Bir sözlə, A / B testləri ziyarətçilərinizə ən yaxşı təcrübə vermək üçün sizə istiqamət verir.

Mənbə: pazarlamaturkiye.com

CCO (Chief of Culture Officer) kimdir? adlı yazımızı oxumaq üçün bura daxil olun.

Paylaş
Öncəki yazı

İşdəki sabitlik nə qədər vacibdir?

Növbəti yazı

Türkiyənin ən yaxşı Rafting bölgələri

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol