• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Rəqəmsal marketinq üçün KPI-lar seçmək

Təxminən 83% müəssisə mövcud rəqəmsal marketinq səylərinin məqsədlərinə çatmaqda müvəffəq olduqlarına inanır. Dünyadakı milyardlarla insan internetdən alış-veriş etmək, araşdırma aparmaq və məhsul və xidmətlər üçün tövsiyələr almaqda istifadə edir. Bu rəqəmsal marketinq strategiyalarınızı həmişəkindən daha vacib edir.

Asya Talıbova Asya Talıbova
May 3, 2020
A A
Rəqəmsal marketinq üçün KPI-lar seçmək

KPI seçmək və onları işinizlə əlaqələndirə bilmək çox önəmlidir. Onları yalnız hədəflərinizlə deyil, həm də güclü və zəif tərəflərinizlə və işinizin həyat mərhələsi kimi bir çox amillərlə uyğunlaşdırmalısınız. Aşağıdakı məsləhətlər strategiyanızın gedişatını izləmək üçün sağlam və təsirli KPI qurmağa kömək edəcək:

 

1. İş məqsədləri ilə əlaqəli

KPI-ləriniz iş məqsədlərinizlə birbaşa əlaqəli olduğundan doğru KPI seçmək üçün öncəliklə iş hədəflərinizi təyin edin. Bu, kampaniyalarınızın nəbzini tutmağa imkan verəcəkdir. Mövcud məqsədiniz maarifləndirmə işidirsə, ən azı bir KPİ-dən istifadəçilərin sosial mediada yayımlanan yazılarınızı nə qədər paylaşması barədə olmalıdır. Məqsədiniz gəliri artırmaqdırsa, dönüşüm nisbətlərini və həqiqi satışları izləməyi seçin. Hədəflərinizi təyin edin və hansı KPI-lərin yerinə yetirmək üçün ən uyğun olduğunu müəyyənləşdirin.

 

2. Problemləri həll edin və nailiyyətləri qəbul edin

Yalnız KPI-lərinizi rəqəmsal marketinq kampaniyanızın güclü tərəflərinə yönəltməyin. Zəif cəhətlərinizi aradan qaldırmaqda və irəliləməyinizə görə bu vacibdir. Sosial media marketinq səyləriniz uğurlu olarsa, KPİ-ləriniz niyə müvəffəq olduqlarını müəyyən edə biləcəklər. Digər tərəfdən, axtarış motorunun optimallaşdırılması taktikası gözlənilmirsə, KPI-ləriniz problemləri müəyyən edə bilər. Klik dərəcələri, çıxış dərəcələri və istifadəçilərin səhifələrinizdə nə qədər qalması kampaniyanızın problemlərini göstərə bilər.

 

3. KPI-ləri şirkətin ölçüsü ilə əlaqələndirin.

Şirkətlər və müəssisələrdə həyat mərhələləri var. Hər bir mərhələnin növbəti mərhələyə keçmək üçün yerinə yetirməli olduğunuz fərqli tələbləri var. Başlayanlar tez-tez daha çox müştəri əldə etmək və işlərini genişləndirməkdə maraqlıdırlar. Böyük şirkətlər tez-tez rəqiblərini qabaqlamaq və mövcud bazarlarını qorumaq məqsədi daşıyırlar. Bu narahatlıqları həll edən KPI-ləri tapın.

Unikal sayt ziyarətləri və dönüşüm nisbətləri, genişlənən müştəri bazasını gəzmək üçün idealdır. Daha böyük şirkətlər üçün, müştəri cəlb etmə və axtarış motorları səhifə nəticələrinin reytinqi, bazara nəzarətinizi izləmək üçün idealdır.

 

4. Sadəlik çox vacibdir

Bu zaman aydın olur ki, KPI-lər çox yönlü ola bilər və bir neçə vacib göstəricinin izlənməsi onlarla insanı gözdən keçirməkdən daha yaxşı nəticələr verə bilər. Çox KPI-ni izləmək çox sayda alət və şifrəni açmaq üçün çox vaxt tələb edir. Bununla yanaşı sizi çox məlumatla boğaraq pis qərar qəbul etmələrinə səbəb ola bilər. Məlumat dalğası ilə qarışmaq təhlükəsindən daha çox vacib ölçülərə diqqət yetirə bilmək üçün KPI-lərinizi sadə və idarə edilə bilən edin.

 

5. Sənayenizə uyğun KPI-ləri seçin

Hər bir sənayenin fərqli ehtiyacları var, buna görə fərqli KPI-ləri izləməyə ehtiyac var. Məsələn, onlayn mağazalar ilk növbədə onlayn satışa baxmalıdırlar, çünki onların biznesi yalnız rəqəmsal qarşılıqlı əlaqələrə əsaslanır. Müştəri məmnuniyyəti də bu müəssisələr üçün vacib bir KPI-dir. Bir onlayn media şirkəti idarə edirsinizsə, KPI-lərinizə bənzərsiz ziyarətçilər daxil olmalıdır və saytınızı araşdırmağa nə qədər vaxt sərf etməlidirlər.

 

6. Effektiv rəqəmsal marketinq KPI-ləri

Müştərilərimiz üçün çoxsaylı marketinq kampaniyaları qurduqdan sonra, veb sayt trafikinə və axtarış motorları nəticələrinin səhifə sıralamalarına əlavə olaraq hər hansı bir rəqəmsal marketinq səyləri üçün vacib olan bir neçə KPI vardır.

 

7. KPI-ləri trafik / Qurğuşun nisbəti

Bu metrik saytınızın rəhbərlik yarada bilməsi üçün nə qədər təsirli olduğu barədə məlumat verəcəkdir. Məsələn, saytınız ayda min dəfə ziyarət olunur, ancaq eyni dövrdə yalnız biri rəhbərlik edirsə, məzmununuzu və potensial müştəri yaratma taktikasını yeniləməyin mənası ola bilər.

8. KPI-ləri populyar səhifələr

Ziyarətçilərin saytınıza nə qədər vaxt sərf etdiyini ölçərkən, ən çox hansı səhifələrə baş çəkdiklərini öyrənin. Bu, ziyarətçilərinizə ən çox hansı məzmun və ya xidmət növünə müraciət etdiyini göstərən bir ipucudur. Xidmət səhifələrinizdən daha çox blog yazılarınızla maraqlanırlar? Başqa bir xidmətdən daha çox bir xidmət səhifəsinə getməyi üstün tuturlar? Hansı səhifələrin ən populyar olduğunu müəyyənləşdirmək, nə etdiyinizi və saytınızın harada yaxşılaşdırılması lazım olduğuna dair bir fikir verir.

 

9. KPI-ləri trafik mənbəyi

Ziyarətçilərin saytınıza necə çatdığını kəşf etmək, rəqəmsal marketinq strategiyalarınızdan hansının işlədiyini və düzgün optimallaşdırılmadığını bildirir. Saytınız istiqamətləndirmələrdən daha çox trafik alırsa, bu başqa bir veb saytdakı bir keçid vasitəsi ilə saytınıza çatır deməkdirsə, digər kampaniyalarınızı artırmaq lazım ola bilər. Digər tərəfdən, sosial media yazılarınızdan çox trafik alırsınızsa, o bölgədəki taktikalarınızla düzgün bir şey edirsiniz. Doğrudan zənglərdən gələn trafikin artması, ictimaiyyətin işinizlə bağlı məlumatlılığının artmasına işarə edə bilər.

 

10. Müştəri sadiqliyi

Müştərilərin diqqətini çəkən və daha çox nişan alan səhifələrin və hansı məzmunun müəyyən edilməsi taktikanızı yaxşılaşdırmağa kömək edir. İstifadəçilərinizi səhifələrinizə cəlb etmək və saytınızı optimallaşdırarkən sosial mediada iştirakınızı artırmaq üçün bu məlumatdan istifadə edin.

Rəqəmsal mənzərə sürətlə dəyişir.Yalnız effektiv KPI seçmək önəmli deyil, həm də fəaliyyətinizi yaxşılaşdırmaq üçün hansı göstəricilərin ideal olduğunu bilməyiniz vacibdir. Müsabiqədən bir addım qabaqda qalmaq ən yaxşı KPI və tapa biləcəyiniz ən yaxşı rəqəmsal marketinq strategiyaları tələb edir.

#rəqəmsalmarketinq #marketinq #strategiya #kpi #markzone

 

Rəqəmsal marketinqlə bağlı yeniliklər və daha çox məlumat üçün linkə keçid edin.

 

Mənbə: forbes.com

 

 

Paylaş
Öncəki yazı

B2B brendin tanınma səviyyəsini ölçmək üçün 5 KPI

Növbəti yazı

Marketoloq bir atadan marka tövsiyələri

Redaktorun seçimləri

Məhsuldar Və Sadiq Komanda Yaratmağın 4 Yolu

Seçim Azadlığı Realdırmı?

Avqust 7, 2021
Apple-dan Yeni Batareya
Şəxsi inkişaf

Səbir anlayışı və ya sənəti

İyul 15, 2021
Data nədir? Data toplamağın önəmi nədən ibarətdir?
Şəxsi inkişaf

Şiddətsiz ünsiyyət nədir? Necə qurulur?

İyul 15, 2021
Su Çirklənməsinə Qarşı 7 Yaradıcı Reklam
manşet

İyirmi Beş İl Əvvəl Həyatini İtirən Müğənni “Həyata Döndürüləcək”

Avqust 7, 2021
Top Level Domain (TLD) nədir?
manşet

Top Level Domain (TLD) nədir?

İyul 16, 2021
Apple-dan Yeni Batareya
Biznes

İşçi sadiqliyinə təsir edən faktorlar

İyul 16, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol