• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Referral marketinq

Marketinq sənayesi saya biləcəyinizdən daha çox strategiya, taktika və həll edilməsi olduğca çətin olan  bir sıra strateji məsələlər ilə doludur.  İndiki vaxtda onlayn alış-veriş edənlər banner reklamlarından və pop-up reklamlardan bezirlər və alıcılar tanıdıqları və etibar etdikləri insanları dinləmək istəyirlər. 

Ləman Hüseynova Ləman Hüseynova
May 29, 2020
A A
referral marketinq

Notebook with Toolls and Notes about Referral Marketing

Təxminən 10 ildir ki, ən çox aldığımız suallardan biri “referral marketinq nədir?” sualıdır. Əksər insanlar məzmunu mahiyyətcə başa düşsə də, strategiya bir çox fərqli ləqəbdən keçir və bu sizdə qarışıqlıq  yarada bilər. Marketinq sənayesi saya biləcəyinizdən daha çox strategiya, taktika və həll edilməsi olduqca çətin olan  bir sıra strateji məsələlər ilə doludur.  İndiki vaxtda onlayn alış-veriş edənlər banner və pop-up reklamlarından bezirlər və alıcılar tanıdıqları və etibar etdikləri insanları dinləmək istəyir.  Bunlar ailə, dostlar, həmyaşıdlar və həmkarlar ola bilər. İstehlakçıların məhsul və xidmətlər almazdan əvvəl onlar haqqında məlumat istəmələri aydındır. Burada referral marketinq yerinə düşür.

Referral marketinq nədir?

Referral marketinq şəbəkələrini birbaşa sizə yönləndirən vəkillər və marağı olan müştəriləri təşviq edən bir strategiyadır. Tədqiqatlar davamlı olaraq göstərir ki, müştərilər nəyinki referral axtarır, həm də onlara görə hərəkət edir.

Referral marketinq ağızdan-ağıza marketinq ilə də sıx bağlıdır. Referral marketinq ilə siz məhsullarınızı mövcud müştərilərinizə və marka vəkillərinə tanıtdıra bilərsiz. Adından göründüyü kimi, referral marketinq  bəyəndikləri bir məhsul və ya xidmət haqqında dostlarına və ailələrinə istinad edən birisini əhatə edir.  İstehlakçılar real insanların fikirlərinə markalara nisbətən daha çox inanırlar və  bunun üçün adı çəkilən marketinq yerinə düşür.

Yəqin ki, referral marketinqinin ən çox yayılmış bir növü, bir müəssisənin mövcud müştərilərə sevdikləri bir məhsul və ya xidmət haqqında söz yaymasıdır.

Referral marketinqi, referralların təbii və altruistik təbiətini alır və markalara həvəsləndirmək və  idarə etmək üçün vasitələr verir. Çox güman ki, bir referral proqramında iştirak etmisiniz. Əksər şirkətlər zarafat olaraq həyəcanlandıqları və müraciətlərin yeni müştərilər üçün əhəmiyyətli bir vasitə olduğunu başa düşsələr də, bu strategiyanın miqyasının artırılması barədə hələ də bir qarışıqlıq var. Biz şirkət daxilində, eləcə də  e-poçt və əsas sistem vasitəsilə əl ilə referral proqram quran şirkətləri görmüşük. Lakin ən uğurlu şirkətlər təmsilçiləri qeyd etmək, izləmək, idarə etmək və mükafatlandırmaq üçün bir platformadan istifadə edərək prosesi avtomatlaşdırır.

İnsanlar bir iş haqqında xəbərlərini, məsələn, sosial saytlarında paylaşdıqları ağızdan-ağıza marketinqi də referral marketinqin bir hissəsi hesab edirlər. Bunların hər ikisi arasındakı əsas fərq, referral marketinqin “qəsdən” olmasıdır.  Bir iş qəsdən referral marketinq kampaniyasına başlayır. Bu marketinq ilə məşğul olan firmalar müştərilərini şirkət haqqında dostlarına söyləməyi qəsdən təşviq edirlər. Ağızdan-ağıza marketinq daha çox kortəbii ola bilər, bu qəsdən müştəri cəhdindən daha çox xoşbəxt müştərilər tərəfindən başlanır. Bir çox marka rəsmi müraciət marketinq proqramları qurdu. Referral marketinq ilə məşğul olan markalar adətən insanlara tövsiyələr vermək üçün bir növ təşviq forması təqdim edirlər. Məsələn, Dropbox müştərilərinə bir dost yönləndirərsə, əlavə saxlama təklif edir.  PayPal, hətta müraciət üçün pul ödəməyə hazır idi.

Referral marketinqinin məqsədi işinizə yüksək keyfiyyətli referralların davamlı axınını həyata keçirmək üçün (və nəticədə gəlirləri artırmaq üçün) orijinal sözün gücünü tətbiq etməkdir.

Paylaş
Öncəki yazı

Nasdaq nədir?

Növbəti yazı

Rəqəmsal empatiya – olmazsa olmaz!

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol