PR (Public Relations) nədir? PR işləri nələrdir və necə edilir?
PR (Public Relations) İctimaiyyətlə Əlaqələr deməkdir. PR (Public Relations) hədəf auditoriya üçün marketinq strategiyasıdır. Bir markanın və ya bir insanın xalq qarşısında nüfusunun qorunması, dəstəklənməsi, şüur və düşüncə səviyyəsinin artırılması və davranışlarına təsir göstərməsi nəticəsində yaradılmışdır.
PR niyə lazımdır?
Markamızın düzgün şəkildə düzgün insanlara tanıdılması markamızın gələcəyi üçün böyük önəm daşıyır. Firmalar hər zaman öz markaları haqqında müsbət şeylər söyləyir. PR işləri bu müsbət fikirlərin 3-cü şəxslər tərəfindən deyilməsi üçün vardır deyə bilərik. Belə rəylər eşidildikdə həm markanı daha güvənilər edəcək, həm də nəyi yaxşı edib nəyi daha yaxşı edə biləcəyini göstərəcəkdir.
Effektiv PR işinin 6 addımda necə aparmaq olar:
1. PR işlərində hədəflərinizi seçin. Bu hədəfləri seçmək üçün özünüzə bəzi suallar verə bilərsiniz. Məsələn
- PR işləri ilə nə əldə etmək istəyirsiniz?
- Büdcəniz nə qədərdir?
- Məhsulunuzun satışını artırmaq istəyirsiniz?
2. Hədəf auditoriyanızı müəyyənləşdirin. Məsələn, ailələri hədəfliyirsinizsə, onlarla bağlı mesaj verən kompaniya yaradın.
3. Doğru PR agentliyini seçin
4. Doğru platformanı seçin. Auditoriyanız harada daha çox vaxt keçirir? Facebook? YouTube? TV? Instagram? Hansında daha çox vaxt keçirirsə o platformanı seçmək daha məntiqli olar.
5. Mətbuat açıqlamanızı yaradın. Mətbuat açıqlaması zamanı elə bir hekayə yaratmaq lazımdır ki, insanların diqqətini cəlb edə bilsin. Məsələn, şirkətiniz bir mükafat qazandısa, “Ən yaxşı inşaat şirkəti mükafatını qazandıq” demək yerinə “hələ 6 aylıq bir şirkət olaraq, digər böyük inşaat şirkətlərindən fərqlənərək ən yaxşı inşaat şirkəti mükafatını qazandıq” demək daha çox diqqət cəlb edər.
6. Hekayənizi mətbuata yayın.
Marketinq və PR arasındakı fərqlər nələrdir?
Əslində çoxumuz düşünürük ki İctimaiyyətlə Əlaqələr (Public Relations) və Marketinq oxşar sahələrdir. Onların arasındaki fərqlər aşağıdakılardır:
- Marketiqin əsas vəzifəsi satışları artırmaq və məhsullar barəsində istehlakçıya təklif mesajları ötürməkdir. İctimaiyyətlə əlaqələrin isə əsas vəzifəsi ictimaiyyətdə şirkət və markaya yönəlmiş pozitiv baxış açısı yaratmaqdır. Xüsusilə, bu nöqtədə ictimaiyyətlə əlaqələr və marka marketinqinin ciddi şəkildə paralel aparılması lazımdır.
- Marketoloq məhsul və xidmətin hansı qiymətdən satılmalıdır? sualı üzərində düşünür. PR mütəxəssislər isə şirkətin qiymət strategiyası daxil olmaqla, bütün marketinq fəaliyyətin cəmiyyət üzərindəki təsirini araşdırır.
- Məhsul marketinqdə təbliğ olunarkən, şirkət ictimaiyyətlə əlaqələrdə təşviq olunur. Marketoloq məhsulu və məhsul xəttini tanıtmaqla məşğuldur, PR mütəxəssisi isə bütün şirkətin adını və imicini təbliğ edir.
Bir sözlə, marketinq məhsulu, PR isə markasını satır.
PR niyə lazımdır?
Markamızın düzgün şəkildə düzgün insanlara tanıdılması markamızın gələcəyi üçün böyük önəm daşıyır. Firmalar hər zaman öz markaları haqqında müsbət şeylər söyləyir. PR işləri bu müsbət fikirlərin 3-cü şəxslər tərəfindən deyilməsi üçün vardır deyə bilərik. Belə rəylər eşidildikdə həm markanı daha güvənilir edəcək, həm də nəyi yaxşı edib, nəyi daha yaxşı edə biləcəyini göstərəcəkdir.
Marketinq və PR arasındakı fərqlər nələrdir?
Əslində çoxumuz düşünürük ki, ictimaiyyətlə əlaqələr (Public Relations) və marketinq oxşar sahələrdir. Onların arasındakı fərqlər aşağıdakılardır:
- Marketiqin əsas vəzifəsi satışları artırmaq və məhsullar barəsində istehlakçıya təklif mesajları ötürməkdir. İctimaiyyətlə əlaqələrin isə əsas vəzifəsi ictimaiyyətdə şirkət və markaya yönəlmiş pozitiv baxış açısı yaratmaqdır. Xüsusilə bu nöqtədə ictimaiyyətlə əlaqələr və marka marketinqinin ciddi şəkildə paralel aparılması lazımdır.
- Marketoloq “məhsul və xidmətin hansı qiymətdən satılmalıdır?” sualı üzərində düşünür. PR mütəxəssislər isə şirkətin qiymət strategiyası daxil olmaqla, bütün marketinq fəaliyyətinin cəmiyyət üzərindəki təsirini araşdırır.
- Məhsul marketinqdə təbliğ olunan zaman şirkət ictimaiyyətlə əlaqələrdə təşviq olunur. Marketoloq məhsulu və məhsul xəttini tanıtmaqla məşğuldur, PR mütəxəssisi isə bütün şirkətin adını və imicini təbliğ edir.
Bir sözlə, marketinq məhsulu, PR isə markanı satır.
PR ilə reklamı necə ayırarıq? Onların arasındakı fərqlər nələrdir?
2. Nusret Saltbae
Nusret saltbae hərəkətinin dünya miqyasında tanınması üçün ABŞ-da bir PR agentliyi ilə razılaşmışdır. Şəxsi PR xərclərinin 2 milyonu keçdiyi deyilir.
2. Carlsberg’in “best poster in the world” afişası
Pivə markalarından biri olan Carlsberg-in tarix boyu təsirli və yaradıcı reklam işləri apardığını bilirik. Bunlardan biri ciddi PR işinə çevrilən “Probably the best poster in the world” ideyasıdır.
Yuxarıda gördüyünüz bu poster 2015-ci ildə Londonda qurulmuşdur. Afişanın ortasındaki kranın köməyi ilə insanlar istədikləri qədər pulsuz pivə doldurub içə bilirdilər. Bir çox pivə həvəskarlarının zövq aldığı bu iş sosial şəbəkələrdə Carlsberg markası haqqında böyük əks səda doğurdu və təkcə Twitter-də gündə 3 milyondan çox tweet yaratdı.
4. Araşdırmağı heç vaxt dayandırmayın.
North Face 2100 metr hündürlüyündə İtalyan Dolomites-də yeni bir mağaza açdı.
4. Coca-Cola PR işi.
Ötən illərdə Coca-Cola PR işinə başlamışdı. Qutu və litrlik cola-ların üzərində adlar yazılırdı. Bu qısa müddət ərzində insanlar arasında yayıldı və hər kəs tərəfindən çox sevildi. İnsanlar dostlarına hədiyyə etmək üçün və ya öz adları olan qutuları almağa başladılar. Beləliklə, Coca-Colanın bu PR işi uğurlu oldu.