• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

PESTEL analizi

Biznesdə tez-tez istifadə olunan analiz, metodlar vardır ki, onlardan biri də PESTEL-dir. Aydındır ki, şirkətə daxili təsirlərdən savayı birbaşa fəaliyyətə təsir göstərə biləcək xarici amillər də vardır. PESTEL-in də əsas funksiyası digər metodlardan fərqli olaraq sırf xarici mühitə təsirə yönəlmiş olur və buna görə də bir çox bizneslərin tətbiqetməsində daha produktiv alınmış nəticələrə sahib olur. Bir sözlə, məhsul və yaxud xidmətlərinizin cəmiyyətə, qurulan biznesin ərazisindəki insanlara necə uyğunlaşmasını, hansı faktorların nə kimi təsirini ən yaxşı şəkildə ölçə biləcək və kəşf edə biləcək ən ideal analizdir.

Aynur Əliyeva Aynur Əliyeva
Sentyabr 7, 2020
A A
İmposter sindromu və əlamətləri nələrdir?

  Biznesdə tez-tez istifadə olunan, analiz, metodlar vardır ki, onlardan biri PESTEL-dir.  Aydındır ki, şirkətə daxili təsirlərdən savayı birbaşa fəaliyyətə təsir göstərə biləcək xarici amillər də vardır. PESTEL-in də əsas funksiyası digər metodlardan fərqli olaraq sırf xarici mühitə təsirə yönəlmiş olur və buna görə də bir çox bizneslərin tətbiqetməsində daha produktiv alınmış nəticələrə sahib olur. Bir sözlə,  məhsul və yaxud xidmətlərinizin cəmiyyətə, qurulan biznesin ərazisindəki insanlara necə uyğunlaşmasını, hansı faktorların nə kimi təsirini ən yaxşı şəkildə ölçə biləcək və kəşf edə biləcək ən ideal analizdir.

Göründüyü qədər, aydındır ki, bu ad bir qısaltmadır.  Bəs PESTEL sözünün açılışı , anlamı nə deməkdir? Bu suala cavab verməzdən öncə bir şeyi də qeyd etmək istərdik. Belə ki, bəzi qurumlar bu analiz növündən istifadə edərkən son iki anlamı ixtisar edib PEST deyə adlandırır və tətbiq edirlər. Hətta bunu daha pozitiv şəklə salmaq üçün bəzən STEP də deyilir. İndi isə ümumi anlama, bütün 6 təsirə baxaq :

P – Political.

Yəni, siyasi təsir. Daha açıq deməli olsaq, ölkənin həyata keçirdiyi siyasət, hökumətin verdiyi qərarlar,  baş verən siyasi dəyişikliklər, gündəmdə olan siyasi hadisələr, habelə seçki ərəfəsi, seçkidəki əhval-ruhiyyə, ölkənin hansısa digər ölkəylə münaqişə şəraitində olması və s. bunların hamısı öz təsirini biznes xidmətlərinə göstərir.

E – Economic. İqtisadi təsirlər.

Əlbəttə ki, bir şirkət üçün iqtisadi faktorların nəzərə alınması, strateji planlamanın ən önəmli addımlarından biridir. İstənilən iqtisadiyyat qanunlarını bilməli, onların iş prinsiplərindən xəbərdar olmalı, makro və mikro səviyyədə oluna biləcək bütün təsirlər nəzərə alınmalıdır. Bura həmçinin inflyasiya, işsizlik, hər baxımdan tənəzzül  və s amillərin olmağı da daxildir. Bu və eləcə də, digər  bütün iqtisadi mühitdəki dəyişikliklər öncədən təxmin olunaraq onlara uyğun fəaliyyətə keçilməlidir.

S – Social, Sociocultural. Sosial, yaxud sosial-mədəni təsirlər.

Bu sosial təsirlər hədəf olaraq götürülən toplumun- əhalinin demoqrafik göstəriciləri, yaş və cinsiyyət məfhumları,  həyat tərzi, yaşam mühiti, hər xalqın özünəməxsus dəyərləri, mədəni məhdudiyyətləri kimi bəzi amillərin hesabına araşdırılır. Bu amillər sahibkarlara müştəriləri daha yaxşı anlamağa və istehlakçıların qərar vermə prosesində daha dolğun müəyyənedicilik rolu olmasına bilavasitə kömək edir.

T – Technological. Texniki təsirlər.

Texnologiyanın hər zaman inkişafda olmağını hamımız bilirik və bunun hər sahəyə təsirini  xüsusən də biznesdən  də yan keçmədiyi məlumdur. İnternet, mobil cihazlar, TV, sosial şəbəkələr bu təsirlərin bir hissəsi ola bilər. Bu təsirlər özü isə mənfi də ola bilər, eyni zamanda müsbət də. Texnologiyanın inkişafı hər nə qədər bir çox ərazilərdə yüksək olsa da, hələ də inkişafsız qaldığı məkanlar da vardır. Buna görə də bu inkişaf ərazidən birbaşa asılı olaraq dəyişə bilir. Biznesinizdən asılı olaraq bunu nəzərə almanız mütləqdir.

E – Environmental. Ekoloji təsirlər.

Günümüzdə aktual mövzulardan biri olaraq bilinir. Bu növ təsirlər ölkənin iqlimindən asılı olaraq da dəyişir. Ümumiyyətlə isə, iqlim dəyişikliyi  qlobal miqyasda olduğu halda da şirkətlərə, biznesə təsirsiz ötüşməyə bilməz. Hər hansı ölkədə biznes qurmaq istəyərkən sırf bu təsirlə  bağlı olaraq 1997-ci ildə Yaponiyanın Kyoto şəhərində imzalanmış “Kyoto protokolu”na da nəzər sala bilərsiniz. 

L – Legal. Qanunvericiliklə tənzimlənmiş təsirlər.

Digər təsirlər kimi qanunvericilik baxımdan tənzimlənən təsirlər də sağlam bir biznes qurulmasında çox böyük rol oynayır. Təkcə qurulmasında yox, eləcə də fəaliyyət, xidmətlər boyunca hər zaman yenilənən qanunlardan xəbərdar olmaq lazımdır. Nəinki ölkə daxili, ölkə xarici də. Əgər bir sahibkar başqa ölkə bazarına çıxmaq istəyirsə, həmin ölkələrin hüquqi-normativlərini araşdıraraq məlumatlı olmalı və o normativlərə də riayət etməsi əsas şərtdir. 

Gördüyünüz kimi, PESTEL analizinin hər bir baxımdan  araşdırılan təsirləri həm bir-biriylə əlaqəli, həm də hamısının daim kontrol altında olması  olduqca vacibdir. Hər bir şirkət heç bir böyük miqyasda problemlərlə üzləşməmək üçün öz fəaliyyətlərini bu analizlə ölçüb,  dəyərləndirib düzgün, sağlam və ən real  şəkildə  qiymətləndirməlidir.

“Keynsçi nəzəriyyə nədir?” haqqında məqaləni oxumaq üçün buraya klikləyin.

Paylaş
Öncəki yazı

Android və iOS istifadə nisbətləri açıqlandı

Növbəti yazı

Elon Musk-a 10.milyardlıq zərbə

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol