Beynəlxalq marketinqdə ənənəvi və rəqəmsal reklam xərcləmə tendensiyaları əsas etibarilə fərqli tendensiyaları göstərməyə başladı.
Güman etdiyiniz kimi, köhnə ənənəvi reklam vərdişlərinə artıq üstünlük verilmir. Məsələn, lövhə reklamları, radio və qəzet reklamları pandemiyadan sonra daha çox azaldı. Əksinə, sosial media və onlayn video reklamlar artmaqdadır. Visual Capitalist saytındakı Dünya Reklam Tədqiqatları Mərkəzi (WARC) məlumatlarını istifadə edən Katie Jones-ın yazdığı məqaləyə əsasən, pandemiyadan əvvəl gözlənilən reklam xərcləri və pandemiyadan sonrakı xərclərdə ciddi şaquli azalma müşahidə edilmişdir.
Ancaq istehlakçıların evdə daha çox vaxt sərf etmələri ilə bir çox böyük marka reklam üçün daha çox pul xərcləyir. Əlbəttə ki, diqqət televiziya və radio kimi ənənəvi reklamlara deyil, rəqəmsal reklamlara daha da artdı. Bu şəkildə, eyni zamanda istehlakçıların bu markalara və xidmətlərə yaxınları ilə təmasda olmaq və evdən işləmək etibarını artırır. Xüsusilə, Çində ən böyük olan Tencent Holdinq, rəqəmsal reklam gəlirlərinin bir il ilə müqayisədə
2020-ci ilin birinci rübündə 32% artdığını bildirdi.
Pandemiya sonrası reklam
Pandemiya sonrası rəqəmsal marketinq əhəmiyyətli bir böyümə göstərsə də, ənənəvi reklam geriləmə şəklində davam edir. Kino sektoru, pandemiya dövrünün başlanmasına görə hədəfdən xeyli aşağıda qalan sahə oldu. Televiziya, radio və qəzet reklamları qlobal marketinqin köhnə cəhətlərindəndir.
Setdə nə qədər ehtiyat tədbirlərinin görülməsindən asılı olmayaraq, insanların özləri tərəfindən görüləcək ehtiyat tədbirləri və qaydalara, xüsusən də sosial məsafəyə qaydalarına əməl etməsi çox kritik bir məsələ olaraq önə çıxır. Qərar qəbul edənlərin daha sürətli hərəkət etmələri lazım olduğu bir dövr daxil edilir. Setdən əvvəl bir çox şeyi düşünmək, simulyasiya etmək və qərar vermək lazımdır.
Köhnə izdihamın və setlərin tıxacının qarşısını almaq üçün işlər dəstələrə bölünməklə tədricən tətbiq olunur. Setlər həmçinin Zoom vasitəsi ilə müştərilərə göstərilir, amma pərdə arxasında nələr baş verdiyini hələ yaxşı anlamaq olmur. Əməyin təhlükəsizliyi və əməyin mühafizəsi kimi bu günə qədər kifayət qədər başa düşülməyən həqiqətlər yenidən gündəmə gəldi və bu müddətdə bu məsələlərin nə qədər vacib və həyati vacib olduğu aydın oldu. Yeni dövrdə bu iki məsələ prioritet olacaqdır.
Televiziya seriallarında 140 dəqiqəlik bir serial normal şəkildə 6 gündə çəkilir. Bu dövr pandemiyada 8-9 günə qədər artdı. Görülən tədbirlər ilə reklam, nəqliyyat və məkan xərcləri də artdı. Televiziya seriallarına çəkilən xərclərdə 25 faiz artım var.
Mənbə: Pazarlamaturkiye.com
“Ən uğurlu 5 reklam kampaniyası” başlıqlı məqaləyə nəzər yetirmək üçün buraya klikləyin.