• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Pandemiya sonrası marketinqin dəyişən üzü: reklam

İstehlak vərdişlərimizin qəfil dəyişdiyi bu dövrdə reklam kimi marketinqin kəskin xətlərinin tamamilə fərqləndiyini görə bilərik. Demək olar ki, hər bir istehlakçının diqqətini çəkən bu məsələyə daha yaxından nəzər yetirsək, reklam sektorunun xərc maddələrinin dəyişən marketinq strategiyaları ilə fərqləndiyini görə bilərik.

Sənan Abdullayev Sənan Abdullayev
Avqust 20, 2020
A A
Pandemiya sonrası marketinqin dəyişən üzü: reklam

Beynəlxalq marketinqdə ənənəvi və rəqəmsal reklam xərcləmə tendensiyaları əsas etibarilə fərqli tendensiyaları göstərməyə başladı.

Güman etdiyiniz kimi, köhnə ənənəvi reklam vərdişlərinə artıq üstünlük verilmir. Məsələn, lövhə reklamları, radio və qəzet reklamları pandemiyadan sonra daha çox azaldı. Əksinə, sosial media və onlayn video reklamlar artmaqdadır. Visual Capitalist saytındakı Dünya Reklam Tədqiqatları Mərkəzi (WARC) məlumatlarını istifadə edən Katie Jones-ın yazdığı məqaləyə əsasən, pandemiyadan əvvəl gözlənilən reklam xərcləri və pandemiyadan sonrakı xərclərdə ciddi şaquli azalma müşahidə edilmişdir.

Ancaq istehlakçıların evdə daha çox vaxt sərf etmələri ilə bir çox böyük marka reklam üçün daha çox pul xərcləyir. Əlbəttə ki, diqqət televiziya və radio kimi ənənəvi reklamlara deyil, rəqəmsal reklamlara daha da artdı. Bu şəkildə, eyni zamanda istehlakçıların bu markalara və xidmətlərə yaxınları ilə təmasda olmaq və evdən işləmək etibarını artırır. Xüsusilə, Çində ən böyük olan Tencent Holdinq, rəqəmsal reklam gəlirlərinin bir il ilə müqayisədə
2020-ci ilin birinci rübündə 32% artdığını bildirdi.

Pandemiya sonrası reklam

Pandemiya sonrası rəqəmsal marketinq əhəmiyyətli bir böyümə göstərsə də, ənənəvi reklam  geriləmə şəklində davam edir. Kino sektoru, pandemiya dövrünün başlanmasına görə hədəfdən xeyli aşağıda qalan sahə oldu. Televiziya, radio və qəzet reklamları qlobal marketinqin köhnə cəhətlərindəndir.

Setdə  nə qədər ehtiyat tədbirlərinin  görülməsindən asılı olmayaraq, insanların özləri  tərəfindən görüləcək ehtiyat tədbirləri və qaydalara, xüsusən də sosial məsafəyə  qaydalarına əməl etməsi çox kritik bir məsələ olaraq önə çıxır. Qərar qəbul edənlərin daha sürətli hərəkət etmələri lazım olduğu bir dövr daxil edilir. Setdən əvvəl bir çox şeyi düşünmək, simulyasiya etmək və qərar vermək lazımdır.

Köhnə izdihamın və setlərin tıxacının  qarşısını almaq üçün işlər dəstələrə bölünməklə tədricən tətbiq olunur. Setlər  həmçinin Zoom vasitəsi ilə müştərilərə göstərilir, amma pərdə arxasında nələr baş verdiyini hələ yaxşı anlamaq olmur. Əməyin təhlükəsizliyi və əməyin mühafizəsi kimi bu günə qədər kifayət qədər başa düşülməyən həqiqətlər yenidən gündəmə gəldi və bu müddətdə bu məsələlərin nə qədər vacib və həyati vacib olduğu aydın oldu. Yeni dövrdə bu iki məsələ  prioritet olacaqdır.

Televiziya seriallarında 140 dəqiqəlik bir serial normal şəkildə 6 gündə çəkilir. Bu dövr pandemiyada 8-9 günə qədər artdı. Görülən tədbirlər ilə reklam, nəqliyyat və məkan xərcləri də artdı. Televiziya seriallarına çəkilən xərclərdə 25 faiz artım var.

 

Mənbə: Pazarlamaturkiye.com

“Ən uğurlu 5 reklam kampaniyası” başlıqlı məqaləyə nəzər yetirmək üçün buraya klikləyin.

Paylaş
Öncəki yazı

Google 3D Swirl Reklam Formatı

Növbəti yazı

Twitter-dan yenilik

Redaktorun seçimləri

Apple-dan Yeni Batareya
Şəxsi inkişaf

Səbir anlayışı və ya sənəti

İyul 15, 2021
Su Çirklənməsinə Qarşı 7 Yaradıcı Reklam
manşet

İyirmi Beş İl Əvvəl Həyatini İtirən Müğənni “Həyata Döndürüləcək”

Avqust 7, 2021
Top Level Domain (TLD) nədir?
manşet

Top Level Domain (TLD) nədir?

İyul 16, 2021
Data nədir? Data toplamağın önəmi nədən ibarətdir?
Şəxsi inkişaf

Şiddətsiz ünsiyyət nədir? Necə qurulur?

İyul 15, 2021
Apple-dan Yeni Batareya
Biznes

İşçi sadiqliyinə təsir edən faktorlar

İyul 16, 2021
Onlayn Biznes Qurarkən Qaçınmalı Olduğunuz Səhvlər
Məqalə

Bu Məqalə Robot Tərəfindən Yazıldı. Hələ Də Qorxmursan, İnsan?

İyul 18, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol