ABŞ-dan Hindistana 8 fərqli ölkələrdə reallaşdırılan bir ictimai rəy sorğusu, serial və film sənayesi, turizmin Türkiyəyə verdiyi töhfə konkret dəlillərlə ortaya qoyuldu.
Əldə edilən məlumatlara görə, Netflix üzərindən Türkiyə istehsalı olan filmləri izləyən şəxslərin Türkiyəyə turist olaraq gəlmə ehtimalı, izləməyənlərin iki dəfəsindən daha çoxdur. “Netflix-də qarşımıza çıxmasaydı, türk istehsalı olan serial və filmləri izləməzdim” – deyənlərin nisbəti yüzdə 47-dir.
İstanbul İqtisadiyyat Araşdırması ilə 8 fərqli ölkədə bir ictimai rəy sorğusu həyata keçirildi. Türkiyənin serial və filmlərinin turizm sektoruna çox böyük qatqı qatdığı məlumatlarını ortaya qoydu. Əhalisinin toplamları 2 milyarddan çox olan ABŞ, Argentina, Avstraliya, Braziliya, Fransa, Hindistan, İsveç və Səudiyyə Ərəbistanı iştirakçıları iki fərqli qrupa ayrıldı. Birinci qrupda ölkələrində Netflix-də yayımlanan Türk istehsallarını izləyən insanlar iştirak edirdi. İkinci qrupda platformada Türk istehsallarını izləmədiklərini bildirən iştirakçılar iştirak edirdi.
Netflix izləyiciləri Türkiyəyə gəlmək istəyir
Hər iki qrupdakı iştirakçılara pandemiya ilə qarşılaşdıqdan sonra turizm məqsədilə Türkiyəyə getmək istəyib-istəmədikləri soruşuldu. Netflix üzərindən gələn ilk Türk inşaat qrupunda “Bəli, Türkiyəyə səyahət etmək istərdim”. Nisbətləri yüzdə 54-ə qədər olarkən, bu cavabların yalnız yüzdə 25-i digər qrupların iştirakçıları arasında idi. Başqa sözlə, Netflix üzərindən türk istehsallarını izləyənlərin Türkiyəyə gəlmə ehtimalları, izləməyənlərdən iki qat daha çoxdur. Xüsusi ölkələrdə baxıldığında, Netflix-i yerli istehsallarda izlədikdən sonra, Türkiyəyə səyahət etmək istəyənlərin əksəriyyəti sırasıyla Avstraliya, ABŞ, Səudiyyə Ərəbistanı və Hindistandakı iştirakçılar oldu.
Netflix-də görüb, kəşf edirlər
Digər tərəfdən aparılan araşdırma nəticəsində normal şərtlərdə Türkiyə istehsalı ilə maraqlanmayan insanların Netflix sayəsində yerli istehsallara üz tutmağa başladıqları ortaya çıxdı. Buna görə birinci qrup iştirakçılarının yüzdə 47-si “Netflix-də görməsəydim, heç bir Türk istehsalına baxmazdım” – dedi. Bu nisbət Fransa, İsveç və Braziliya kimi ölkələrdə yüzdə 70-i keçdi.
“Made In Turkey” Kolleksiyası ilə asan giriş
193 milyon üzvündə 190 ölkəni daşıyan Türkiyədə istehsal edilən məhsullar, Fevral ayında Netflix-in son üzvü olan bu istehsalların daha asan və sürətli bir giriş təmin etmək üçün bir addım olaraq “Made In Turkey” xidmətinə bir məzmun kolleksiyası təqdim etmişdi. Netflix üzvləri bu kolleksiyaya dünyanın hər yerindən netflix.com/MadeInTurkey səhifəsinə daxil olaraq tanış ola bilərlər.
30-dan çox dilə tərcümə edilmişdir
Netflix-in məzmun kitabxanasında xarici məhsulların yanında bir çox türk məzmunu var. Bunların arasında: Atiye, Hakan: Muhafız, Aşk 101, Rise of Empires: Ottoman, Yarına Tek Bilet ve Exatlon Türkiye kimi Netflix-ə əlavə olaraq müxtəlif formatlarda orijinal konstruksiyasına kimi təşkil edildi. Sazan Sarmalı, Ezel, Leyla ile Mecnun, 7. Koğuştaki Mucize, Ayla, Diriliş: Ertuğrul, Arif v 216, Masum kimi saysız lisenziyalı istehsallarda bu sıralarda öz yerini tutur
Mənbə: pazarlamaturkiye.com
Fransa ən yüksək gəlirlərə 75 % vergi qoydu: İşə yaramadı və səbəbi adlı məqaləmizi oxumaq üçün bura daxil olun.