• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Netlix- Şirkətin sevilməsinin sirri

Müstəqil araşdırma firması MoffettNathanson tərəfindən aparılan araşdırmalara görə, ABŞ-dakı Netflix istifadəçilərinin 14% -i eyni evdə yaşamadıqları birinin Neftlix hesabını istifadə edərkən, 27% -i eyni evdə yaşadıqları bir Netflix hesabından istifadə edir.

Sənan Abdullayev Sənan Abdullayev
İyul 24, 2020
A A
Netlix- Şirkətin sevilməsinin sirri

MoffettNathanson-un həmtəsisçisi Maykl Nathanson, hazırda Netflix-i heç bir dəyəri olmadan istifadə edən təxminən 8 milyon istifadəçinin, gec-tez Netflix məzmunu üçün pul ödəməyə inandırıla biləcəyini söylədi. Buna başqa bir nöqtədən baxsaq, abunə haqqı ödəməyən istifadəçilər sonda ödəməsələr Netflix-in böyümə potensialını azaldar.
Ümumiyyətlə, Netflix istifadəçiləri Netflix-in məzmunundan çox platformanın xüsusiyyətlərini sevirlər.

Netflix-Şirkətin sevilməsinin sirri

Şirkətin sevilməsinin sirri nədir? Tədqiqat iştirakçıları bunun səbəbi olaraq reklamsız olması, serialın epizodlarını izləmək və ya ardıcıl, davamlı göstərmək kimi imkanları göstərdilər.

Texnologiya mərkəzli xəbər saytı Recode tərəfindən paylaşılan son rəqəmlərə görə, populyar onlayn axın platforması Netflix, dünyada təxminən 183 milyon abunəçiyə sahibdir. Lakin Netflix-i müntəzəm olaraq istifadə edənlər daha çoxdur. Çünki ümumiyyətlə bir Netflix hesabı birdən çox adam tərəfindən istifadə olunur. Bu yaxınlarda Recode-nin paylaşdığı bir xəbərə görə, MoffettNathanson adlı müstəqil bir araşdırma firması tərəfindən edilən yeni bir araşdırma bu mövzuda daha dəqiq məlumat əldə etməyə imkan verdi.

Netflix istifadəçiləri

MoffettNathanson analitiklərinin araşdırmasına görə ABŞ-dakı Netflix istifadəçilərinin 14% -i xidmətdən birlikdə yaşadıqları birisinə məxsus Netflix hesabı istifadə edərək istifadə etdiklərini bildirirlər. Ancaq araşdırmaya qatılan Netflix istifadəçilərinin 27% -i eyni evdə yaşadıqları birinin sahibi olan Netflix hesabından istifadə etdiklərini bildirdi. Başqa sözlə, tədqiqatda iştirak edən Netflix istifadəçilərinin 41% -i əslində başqasına məxsus olan Netflix hesabından istifadə edir. Eyni zamanda, iştirakçıların 5% -i Netflix-in xüsusi və pulsuz təqdimat hissəsi kimi istifadə etdiklərini, 55% -i şəxsən bir Netflix hesabına abunə üçün ödədiklərini ifadə etdi.

MoffettNathanson-un araşdırması ilə edilən daha bir diqqətəlayiq nəticə bu idi. Ümumiyyətlə, istifadəçilər Netflix-in məzmunundan çox platformanın özünü sevirlər. Tədqiqatda iştirak edən Netflix istifadəçilərinə platformaya abunə olma səbəbləri ilə əlaqədar bəzi seçimlər təklif edildi və bu seçimləri qiymətləndirməyi istədi.

Netflix-ə abunə olmaq səbəbləri

Netflix istifadəçilərinin bu qolunun nəticəsinə görə insanların Netflix-ə abunə olmalarının səbəbləri aşağıdakılardır:
1. Reklamlardan narahat olmamağı xoşlayıram.
2. Nə izləyəcəyimi seçə bilirəm.
3. Dəfələrlə və davamlı olaraq izləyə bilərəm.
4. Şoularını bəyənirəm.
5. Filmlərini bəyənirəm.
6. Mənim üçün göstərdikləri məzmunu bəyənirəm.
7. Mənim məlumatım yoxdur, ailəm Netflix-ə abunə olmaq istəyir.

8. Uşaqlar üçün məzmun

Bu tapıntılar, hər biri unikal axın xidməti təqdim edəcək və  Disney, Apple, AT&T ilə problemlərini həll etməyə hazırlaşan Netflix üçün həvəsləndirici olmalıdır. Çünki bu şirkətlərin hamısı platformalarına xas olan orijinal məzmun ilə istifadəçilərin diqqətini cəlb etməyi hədəfləyir. Bununla birlikdə, bu sahədə söz sahibi olmaq istəyən yeni oyunçular, istifadəçilərə təklif olunan təcrübənin bir xidmətin ən vacib komponentlərindən biri olduğunu – bəlkə də ən vacib olduğunu nəzərə almalıdırlar

Netflix-də ən çox izlənilən 10 film! haqqında məqaləyə nəzər yetirmək üçün buraya klikləyin.

Paylaş
Öncəki yazı

Pomada günü üçün 7 yaradıcı reklam

Növbəti yazı

Duyme Agency – Happy 50 Years Baku Metro!

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol