• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Netflix ‘in ödənişli istifadəçi sayı 200 milyon nəfəri keçdi

2020-nin son rübünün nəticələrinə görə, əlavə 8.5 milyon ödənişli istifadəçi sayı ilə Netflix ümumi ödənişli hesabların sayını 204 milyona çatdırdı.

Əlyesa Əmrəli Əlyesa Əmrəli
Yanvar 24, 2021
A A
Netflix 200 milyon

Dijital Yayım platformaları arasında hələ ki, populyarlığını saxlayan Netflix, 2020-nin son rübünü də yaxşı nəticə ilə bitirdi. Son rübdə yeni 8.5 milyon ödənişli hesab sayı ilə ümumi ödənişli istifadəçi sayını 200 milyon nəfərin üstünə çıxararaq 204 milyona çatdırdı.

Əlavə olaraq, digər finansal göstəriciləri də paylaşdı. Son rübdə 6.64 milyard dollarlıq gəlir əldə etməklə, hissə başına gəliri 1.19 dollar olduğu açıqladılar. Son rübdə fəaliyyət karını 108% artısa da, net mənfəətdə 8% enişlə bitirdi. Son rüb net mənfəət 542 milyon dollar oldu.

İnvestorlarla arasındakı münasibət yaxşı olmasına baxmayaraq, Netflix çəkinmədən pul yandırmaqdan da imtina etmir. Sadəcə 2020-ci ildə 16 milyard dollardan çox borc alıb. Bunun nəticəsi olaraq da, şirkətin hissə sənədlərinin dəyəri 200 milyardan çox artış göstərdi.

Rəqiblərilə müqayisədə açıq aşikar üstün olmasına baxmayaraq, fərqli nüanslar da göz ardı edilməməlidi. Ən böyük rəqiblərindən olan Disney Plus-ın sadəcə 87 milyon ödənişli istifadəçisi var. Ancaq diqqət edilməli olan məsələ xidmət göstərilən ərazilərdir. Bu ərazilər genişlədikcə, şirkətlərin rəqabəti də dərinləşəcək.

Netflix ən çox izlənən kontentləri də paylaşdı. The Midnight Sky 72 milyon izlənmə, Holidate isə 68 milyon izlənmə sayına çatdı. The Crown-un soz sezonu isə indiyə qədər ki ən məşhur sezon oldu. (100 milyondan çox izlənmə ilə) The queen’s gambit isə yayınlandıqdan ilk 4həftə sonrasında artıq 62 milyon izlənməyə çatmışdı.

2021 üçün isə ABŞ-da qiymət artışından sonra hər həftəyə və hətta hər 5 günə 1 yeni film təqdim edəcəklərini açıqladılar. Buna da digər film və yayınlar daxil deyil. Netflix, hazırkı rəqiblərinə və bazara yeni daxil olacaq firmalara qarşı yerini gücləndirmək üçün kontent sayına və çeşidliliyinə xüsusi önəm verməkdədir. Bu il fərqli kontentlərlə ən çox seçim edilən platforma olmaq hədəfindədirlər.

 

Mənbə

CNET

 

Paylaş
Öncəki yazı

Twitter, Çinin ABŞ-dakı səfirliyinin hesabını dondurdu

Növbəti yazı

Volkswagen CEO’su Diess in ilk işi Elon Muska söz atdı

Redaktorun seçimləri

Su Çirklənməsinə Qarşı 7 Yaradıcı Reklam
manşet

İyirmi Beş İl Əvvəl Həyatini İtirən Müğənni “Həyata Döndürüləcək”

Avqust 7, 2021
Xidmətkar liderlik nədir?
Biznes

Onlayn Biznes Qurarkən Qaçınmalı Olduğunuz Səhvlər

İyul 17, 2021
Şiddətsiz ünsiyyət nədir? Necə qurulur?
Biznes

Xidmətkar liderlik nədir?

İyul 16, 2021
Data nədir? Data toplamağın önəmi nədən ibarətdir?
Şəxsi inkişaf

Şiddətsiz ünsiyyət nədir? Necə qurulur?

İyul 15, 2021
İnsan Resurslarının 7 Əsas Funksiyası
Məqalə

İnsan Resurslarının 7 Əsas Funksiyası

İyul 23, 2021
Bu Məqalə Robot Tərəfindən Yazıldı. Hələ Də Qorxmursan, İnsan?
Reklam

Su Çirklənməsinə Qarşı 7 Yaradıcı Reklam

Avqust 1, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol