Musiqinin həyatımızdakı yeri bugünkü dünyada bir çox marka tərəfindən yaxşı tanınır. Bəzi markalar hətta özünü göstərmək üçün öz patentli musiqi əsərlərindən istifadə edirlər. Çünki eşitmə stimullaşdırması markanın imicini tamamlayan ən yaxşı satış metodlarından biridir. Mağaza mühitini tamamlayır, məhsulun hekayəsini izah edir, reklamlara vurğu edir; bir sözlə, “satış” mümkün olur.
Reklam və promosyonlardan başqa “musiqi” texnologiyanın inkişafı ilə inkişaf edən və yenilənən ayrıca bir sahə kimi də böyükdür. Bu anda qulaqlıq bizi musiqiyə bağlayan şeydir. Onları evdə unutmaq bizi narahat edir, tək vaxtımızın çox hissəsini onlarla keçiririk və sevimli yoldaşlarımız kimi qəbul edirik. Buna görə də inkişaf edən texnologiya qulaqlıqları da inkişaf etdirir. Qulaqlıq bazarındakı rəqabətli günlərdə bəzi yaradıcı reklamları sizin üçün topladıq.
Başlayaq!
1. Sony
Bu reklamların bir çox versiyası var. Bu birində, Motsartı şüarı ilə görürük: “5 yaşından bəstələməyə başlayan musiqi nişanlısı XBA Sound ilə musiqisini canlı hiss edir.” Mozart kimi tərtib edilmiş bu qulaqcıqlar o qədər yüksək keyfiyyətdədir ki, sizi real həyatda izləyici edə bilərlər. Bu sürətlə inkişaf edən bir sektorda yaradıcı və əyləncəli bir marketinq yoludur.
2. Panasonic
Qulaqlıqdan əsas gözləntilər nə ola bilər? Səsin keyfiyyəti və gözəl səs izolyasiyası. Budur, bu iki keyfiyyəti vurğulayan bir yaradıcı reklam – şəhər səslərini üstələyən qulaqlıq və xaosu gözəl bir ahəng kimi canlandırır. Necə də yaradıcı reklamdır.
3. AidPods
Kabellərlə işləmək gündəlik istifadəçilər üçün qulaqlıq tarixinin başlanğıcından bəri böyük bir problem olmuşdur. Bu səbəbdən simsiz modellər bazarda yeni problemlər gətirməyə başlamışdılar. Simsiz qulaqlıq istehsal edən markalar, adətən, səslərində “performanslarını” reklamlarında göstərirlər. Apple yaradıcılıqla “musiqinizi kəsməyən qulaqcıqlar” təqdim edir və bu şeylərin musiqi ilə keyfiyyətli vaxtınızı kəsən baltalara bənzəmədiyini göstərir.
4. JBL
Yenə də “xaosun qarşısını alaq” mövzusunda başqa bir reklam seriyasında, çox xoşagəlməz səslərdən çıxış yolu tapmış bir qadın (bəlkə də ana, bacı və ya uşaq baxıcısı) göstərilir. Bədii illüstrasiya mesajı gözəl dəstəkləyir və bir çox ehtiyacı olan təcriddən aldığımız zövqü əks etdirir.
5. Beats
İstər qulaqda, istərsə də qulaqda olan qulaqlıqlar, ergonomik olmayan bir dizayna sahib ola bilər, vaxtınızı musiqi ilə qısaldır və pisləşdirir. Beats bu bazarda müvəffəq bir markadır, orta səviyyəli musiqi sevənlərin yanında bir çox mütəxəssisin də üstünlük verdiyi bir məhsul portfelidir. Bu reklam, çox uzun müddət qulaq asarkən belə Beats qulaqlıqları ilə nə qədər rahat olacağını sadə və təsirli şəkildə təsvir edir. Musiqini heç bir ağrı və narahatlıq hiss etmədən yaşayın!
6. Popclik
Bəzən ən çox ehtiyac duyduğunuz şey yalnız bir qaçış ola bilər və musiqi sizi fərqli həyat və xəyallarla bağladığı üçün bir həlldir. PopClik, xüsusi olaraq bu xalqı hədəfə almışdır. Bu yaradıcı reklamda PopClik qulaqlıqlarını taxmaq sizə istədiyiniz yerə getmək üçün qanad gətirir və sizi götürür. Yaxşı bir dostun edəcəyi kimi.
7. Bose
Təcrid məsələsinə gəldikdə, bir çox yaradıcı reklam kampaniyası olan gözəl bir marka. Harada olmağınızdan asılı olmayaraq, bu qulaqlıqlar sizi səssiz bir planetə aparır – bəzən gecə qaranlığına qədər, bəzən bir dağın başında. “Sakit dünyaya girin” şüarı ilə qulaqlıqların içindəki dünyanı mənzərə qarşısında tənha bir insan kimi təsvir edirlər. Sadəcə, gözəl və təsirli bir reklam.
8. Marshall
Marshall bu reklamda olduqca sadə, lakin təsiredici bir cəlbediciliyə sahibdir. Markada, bazarda müştərilərin böyük bir hissəsi ilə danışan məhsullar var. Budur, bu kampaniyada bizə bir daş və metal bir top verirlər ki, bu marka ilə birləşdikdə “sərt qaya” və “ağır metal” a çevrilir. Bu, güclü bir kampaniyadır.
9. Westone
Qulaqlıqlardan gələn bəzi “buzz” səs, musiqi həvəskarlarının cihaza meyl etməsinə səbəb ola bilər. Westone qeyd edir ki, qeydlər arılardan alınmayıb, niyə bu qədər “vızıltı” eşidirik? Buna görə markanın “buzz yoxdur” şüarı ilə çap olunan reklamı müştərilərinə təmiz bir dinləmə təcrübəsi vəd edir. Arı qorxusu olanlara bir qədər narahat olsa da, məhsulun spesifik keyfiyyətini ifadə edir.
BONUS: Panasonic
2014-cü ildə Panasonic tərəfindən edilən bu kampaniya parlaq və sənətlidir. Vəd olunan keyfiyyət o qədər yüksəkdir ki, darıxmağa cəsarət etməyəcəyimizi deyirlər. Bu mesajı necə çatdırdıqları olduqca ağıllıdır. Geniş yayılmış şəkildə məlum olduğu kimi, Van Qoq sənət dünyasının mərkəzində olan, sehrli bir həyat hekayəsi olan bir sənətkardır. Öz qulağını kəsən sənətçi Panasonic qulaqlıqlarının təklif etdiyi hissləri yaşamaq üçünqulağını geri yapışdırmağa çalışır. Beləki, Yaradıcı və əyləncəli!
Mənbə: marketingbirds.com
“Görməli olduğunuz yaradıcı işə qəbul elanları” adlı məqaləmizi oxumaq üçün bura daxil olun.