• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Musiqi sevənlər üçün 9 yaradıcı qulaqlıq elanları!

Reklam və promosyonlardan başqa “musiqi” texnologiyanın inkişafı ilə inkişaf edən və yenilənən ayrıca bir sahə kimi də böyükdür. Bu anda qulaqlıq bizi musiqiyə bağlayan şeydir.

Leyla Zeynalova Leyla Zeynalova
Sentyabr 2, 2020
A A
qulaqlıq

Musiqinin həyatımızdakı yeri bugünkü dünyada bir çox marka tərəfindən yaxşı tanınır. Bəzi markalar hətta özünü göstərmək üçün öz patentli musiqi əsərlərindən istifadə edirlər. Çünki eşitmə stimullaşdırması markanın imicini tamamlayan ən yaxşı satış metodlarından biridir. Mağaza mühitini tamamlayır, məhsulun hekayəsini izah edir, reklamlara vurğu edir; bir sözlə, “satış” mümkün olur. 

Reklam və promosyonlardan başqa “musiqi” texnologiyanın inkişafı ilə inkişaf edən və yenilənən ayrıca bir sahə kimi də böyükdür. Bu anda qulaqlıq bizi musiqiyə bağlayan şeydir. Onları evdə unutmaq bizi narahat edir, tək vaxtımızın çox hissəsini onlarla keçiririk və sevimli yoldaşlarımız kimi qəbul edirik. Buna görə də inkişaf edən texnologiya qulaqlıqları da inkişaf etdirir. Qulaqlıq bazarındakı rəqabətli günlərdə bəzi yaradıcı reklamları sizin üçün topladıq. 

                                                     Başlayaq!

 

1.    Sony

qulaqlıq

Bu reklamların bir çox versiyası var. Bu birində, Motsartı şüarı ilə görürük: “5 yaşından bəstələməyə başlayan musiqi nişanlısı XBA Sound ilə musiqisini canlı hiss edir.” Mozart kimi tərtib edilmiş bu qulaqcıqlar o qədər yüksək keyfiyyətdədir ki, sizi real həyatda izləyici edə bilərlər. Bu sürətlə inkişaf edən bir sektorda yaradıcı və əyləncəli bir marketinq yoludur.

2.    Panasonic

qulaqlıq

     Qulaqlıqdan əsas gözləntilər nə ola bilər? Səsin keyfiyyəti və gözəl səs izolyasiyası. Budur, bu iki keyfiyyəti vurğulayan bir yaradıcı reklam – şəhər səslərini üstələyən qulaqlıq və xaosu gözəl bir ahəng kimi canlandırır. Necə də yaradıcı reklamdır.

3.    AidPods

qulaqlıq

Kabellərlə işləmək gündəlik istifadəçilər üçün qulaqlıq tarixinin başlanğıcından bəri böyük bir problem olmuşdur. Bu səbəbdən simsiz modellər bazarda yeni problemlər gətirməyə başlamışdılar. Simsiz qulaqlıq istehsal edən markalar, adətən, səslərində “performanslarını” reklamlarında göstərirlər. Apple yaradıcılıqla “musiqinizi kəsməyən qulaqcıqlar” təqdim edir və bu şeylərin musiqi ilə keyfiyyətli vaxtınızı kəsən baltalara bənzəmədiyini göstərir.

4.    JBL

qulaqlıq

 

Yenə də “xaosun qarşısını alaq” mövzusunda başqa bir reklam seriyasında, çox xoşagəlməz səslərdən çıxış yolu tapmış bir qadın (bəlkə də ana, bacı və ya uşaq baxıcısı) göstərilir. Bədii illüstrasiya mesajı gözəl dəstəkləyir və bir çox ehtiyacı olan təcriddən aldığımız zövqü əks etdirir.

5.    Beats

qulaqlıq

İstər qulaqda, istərsə də qulaqda olan qulaqlıqlar, ergonomik olmayan bir dizayna sahib ola bilər, vaxtınızı musiqi ilə qısaldır və pisləşdirir. Beats bu bazarda müvəffəq bir markadır, orta səviyyəli musiqi sevənlərin yanında bir çox mütəxəssisin də üstünlük verdiyi bir məhsul portfelidir. Bu reklam, çox uzun müddət qulaq asarkən belə Beats qulaqlıqları ilə nə qədər rahat olacağını sadə və təsirli şəkildə təsvir edir. Musiqini heç bir ağrı və narahatlıq hiss etmədən yaşayın!

6.    Popclik

Bəzən ən çox ehtiyac duyduğunuz şey yalnız bir qaçış ola bilər və musiqi sizi fərqli həyat və xəyallarla bağladığı üçün bir həlldir. PopClik, xüsusi olaraq bu xalqı hədəfə almışdır. Bu yaradıcı reklamda PopClik qulaqlıqlarını taxmaq sizə istədiyiniz yerə getmək üçün qanad gətirir və sizi götürür. Yaxşı bir dostun edəcəyi kimi.

7.    Bose

Təcrid məsələsinə gəldikdə, bir çox yaradıcı reklam kampaniyası olan gözəl bir marka. Harada olmağınızdan asılı olmayaraq, bu qulaqlıqlar sizi səssiz bir planetə aparır – bəzən gecə qaranlığına qədər, bəzən bir dağın başında. “Sakit dünyaya girin” şüarı ilə qulaqlıqların içindəki dünyanı mənzərə qarşısında tənha bir insan kimi təsvir edirlər. Sadəcə, gözəl və təsirli bir reklam.

8.    Marshall

Marshall bu reklamda olduqca sadə, lakin təsiredici bir cəlbediciliyə sahibdir. Markada, bazarda müştərilərin böyük bir hissəsi ilə danışan məhsullar var. Budur, bu kampaniyada bizə bir daş və metal bir top verirlər ki, bu marka ilə birləşdikdə “sərt qaya” və “ağır metal” a çevrilir. Bu, güclü bir kampaniyadır.

9.    Westone

Qulaqlıqlardan gələn bəzi “buzz” səs, musiqi həvəskarlarının cihaza meyl etməsinə səbəb ola bilər. Westone qeyd edir ki, qeydlər arılardan alınmayıb, niyə bu qədər “vızıltı” eşidirik? Buna görə markanın “buzz yoxdur” şüarı ilə çap olunan reklamı müştərilərinə təmiz bir dinləmə təcrübəsi vəd edir. Arı qorxusu olanlara bir qədər narahat olsa da, məhsulun spesifik keyfiyyətini ifadə edir.

BONUS: Panasonic

2014-cü ildə Panasonic tərəfindən edilən bu kampaniya parlaq və sənətlidir. Vəd olunan keyfiyyət o qədər yüksəkdir ki, darıxmağa cəsarət etməyəcəyimizi deyirlər. Bu mesajı necə çatdırdıqları olduqca ağıllıdır. Geniş yayılmış şəkildə məlum olduğu kimi, Van Qoq sənət dünyasının mərkəzində olan, sehrli bir həyat hekayəsi olan bir sənətkardır. Öz qulağını kəsən sənətçi Panasonic qulaqlıqlarının təklif etdiyi hissləri yaşamaq üçünqulağını geri yapışdırmağa çalışır. Beləki, Yaradıcı və əyləncəli!

 

Mənbə: marketingbirds.com

“Görməli olduğunuz yaradıcı işə qəbul elanları” adlı məqaləmizi oxumaq üçün bura daxil olun.

Paylaş
Öncəki yazı

Arbitraj Nədir?

Növbəti yazı

Bədən diliniz sizi ələ verir!

Redaktorun seçimləri

Top Level Domain (TLD) nədir?
manşet

Top Level Domain (TLD) nədir?

İyul 16, 2021
Data nədir? Data toplamağın önəmi nədən ibarətdir?
Şəxsi inkişaf

Şiddətsiz ünsiyyət nədir? Necə qurulur?

İyul 15, 2021
Apple-dan Yeni Batareya
Biznes

Liderlik nədir?

İyul 16, 2021
Məhsuldar Və Sadiq Komanda Yaratmağın 4 Yolu

Seçim Azadlığı Realdırmı?

Avqust 7, 2021
İnsan Resurslarının 7 Əsas Funksiyası
Məqalə

Məhsuldar Və Sadiq Komanda Yaratmağın 4 Yolu

Avqust 1, 2021
Su Çirklənməsinə Qarşı 7 Yaradıcı Reklam
manşet

İyirmi Beş İl Əvvəl Həyatini İtirən Müğənni “Həyata Döndürüləcək”

Avqust 7, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol