• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone #Evdəqal
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Musiqi sektoru marketoloqlar üçün niyə vacibdir?

Pandemiya musiqi sektorunda inqilab yaratdı. Musiqi pərəstişkarlarının onlayn platformalara meyli musiqi video kateqoriyasının populyarlığını sürətləndirdi. Bu yeniliklərin nəticəsi olaraq səsli reklam xüsusiyyətini elan edən YouTube-a musiqili məzmunlar üçün 2 milyarddan çox insan gəlir. Bəs bu geniş mediada markalar hədəf auditoriyasına necə çatacaq?

Arzu Bəşirli Arzu Bəşirli
Yanvar 17, 2021
A A
ABŞ-ın Xiaomi-ni qara siyahıya almasına Xiaomi Türkiyədən açıqlama gəldi

Musiqi istehlakı qaydalarındakı məcburi dəyişiklik reklam sektorunuda əlaqələndirir. Rəqəmsal musiqi məzmunu ilə hədəf auditoriyaya çatmağın yeni bir yolu var – “səsli reklam”. YouTube-un yeni səsli reklam xüsusiyyəti ilə hədəf auditoriyasına çatma nisbəti bir çox markanı cəlb edir. Ancaq doğru strategiya ilə irəliləmək çox vacibdir. Bundan düzgün istifadə edən SEAT və American Eagle uğurlu nümunələrdən yalnız bir neçəsidir.

İnsanlar fərqli şeylər üçün fərqli platformalara üz tuturlar

İnsanlar həmişəkindən daha çox seçimə sahibdirlər və bir çox fərqli platforma üzərindən musiqi məzmununa olan maraq xeyli artıb. 70 milyondan çox rəsmi musiqi parçaları olan digər musiqi platformaları arasında fərqlənən Youtube-da məzmunlar canlı yayımlardan rəqs videolarına, istifadəçilər tərəfindən hazırlanan cover-lardan sənətçilərin rəsmi musiqi parçalarına qədər fərqli kateqoriyalarda istehlak olunur. Reklam verənlərin hədəflərinə görə auditoriyaya çatması üçün müxtəlif üsullar təklif edən platforma, reklam səyahətinə də həyəcan qatır.

Önə çıxan üsullardan ən əsası, insanlarla markaları ortaq bir yerə gətirib aralarında əlaqə qurmağı asanlaşdıran seçimləri müəyyənləşdirməkdir. YouTube bunun üçün bir neçə seçim təklif edir.

Başqa bir seçim isə, reklam vermək istəyən markaların, ən populyar sənətçiləri və mahnıları müəyyənləşdirən YouTube tərəfindən dəstəklənən Top 100-ü seçməsidir.

YouTube-da musiqi videosunun 85%-dən çoxu ön planda izlənir

İnsanlar arxa planda musiqi dinlədikdə də reklam verənlərin əlaqə qurmasına kömək edəcək üsullar var. Səsli reklamlar vasitəsilə istehlakçılarla dinlədikləri anlarda da qarşılıqlı əlaqə qurmaq mümkündür. Səsli reklamların nə qədər təsirli olacağına dair bir nümunəyə baxaq:

Bu yaxınlarda İspan avtomobil istehsalçısı SEAT, Ibiza FR avtomobil satışları ilə maraqlana biləcək auditoriyaya çatmaq üçün mövcud bir rəqəmsal səsli kampaniyanı genişləndirməyə çalışdı. Şirkət, mövcud audiolarını YouTube-da səsli reklam olaraq yenidən hazırladı. Texnologiya və sosial mediaya yaxın olan insanlara və bazarda hatchback axtaran insanlara çatmaq üçün YouTube-un kütləvi informasiya vasitələrindən istifadə etdi. SEAT, maraqlanan auditoriyaya səsli reklamlar təqdim etməklə reklamdan feedback 21% artdı. Marka üzərinə diqqət çoxaldı.

Markalar musiqi məzmunuyla uyğunlaşaraq nəticələr əldə edə bilər

Musiqi məzmunlu reklam verən markalar üçün nəticələr getdikcə artır. Digər bir nümünəyə baxaq:

Məktəbə qayıdış kampaniyasına hazırlaşarkən ABŞ-dakı pərakəndə satış şirkəti olan American Eagle, musiqini “Generation Z” auditoriyası üçün ən böyük təsir nöqtəsi olaraq təyin etdi. Sosial media trendlərini əks etdirən məzmunlarla YouTube və TikTok-da videolar çəkən Addison Rae ilə əməkdaşlıq qurdu. American Eagle, auditoriyanın diqqətini cəlb etmək üçün ən populyar sənətçiləri və trend olan musiqiləri müəyyənləşdirmək üçün Top 100-dən istifadə etmişdir.

Paylaş
Öncəki yazı

2020 -ci ildə 347 milyon məhsul satıldı – Trendyol

Növbəti yazı

“Kurtlar Vadisi” necə markalaşdı ?

Redaktorun seçimləri

SONY-nin ilk məhsulu
Biznes

Məhsuldarlığınızı artırmağa kömək edəcək 7 tətbiqetmə

Fevral 15, 2021
Kreativlik bir bacarıq deyil, zehni bir hadisədir!
Brend xəbərləri

McDonald’s Yeni Qablaşdırma Üsuluna Keçir!

Fevral 17, 2021
Apple Glassmı Gəlir?
manşet

Apple Glassmı Gəlir?

Mart 6, 2021
Satışların Sürətlənməsi – daha sürətli satış
Biznes

Peşəkar CV hazırlamaq üçün 6 vacib addım

Fevral 10, 2021
Clubhouse nədir
manşet

Clubhouse Nədir? Twitter, Facebook və Instagram-dan fərqləri nələrdir?

Fevral 11, 2021
Kitab
Uncategorized

Ən Qəribə və Sirli 7 Kitab!

Mart 2, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Yeni hesab yarat!

Qeydiyyat üçün aşağıdakı xanaları doldurun!

Bütün xanalar doldurulmalıdır Daxil ol

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol