Musiqi istehlakı qaydalarındakı məcburi dəyişiklik reklam sektorunuda əlaqələndirir. Rəqəmsal musiqi məzmunu ilə hədəf auditoriyaya çatmağın yeni bir yolu var – “səsli reklam”. YouTube-un yeni səsli reklam xüsusiyyəti ilə hədəf auditoriyasına çatma nisbəti bir çox markanı cəlb edir. Ancaq doğru strategiya ilə irəliləmək çox vacibdir. Bundan düzgün istifadə edən SEAT və American Eagle uğurlu nümunələrdən yalnız bir neçəsidir.
İnsanlar fərqli şeylər üçün fərqli platformalara üz tuturlar
İnsanlar həmişəkindən daha çox seçimə sahibdirlər və bir çox fərqli platforma üzərindən musiqi məzmununa olan maraq xeyli artıb. 70 milyondan çox rəsmi musiqi parçaları olan digər musiqi platformaları arasında fərqlənən Youtube-da məzmunlar canlı yayımlardan rəqs videolarına, istifadəçilər tərəfindən hazırlanan cover-lardan sənətçilərin rəsmi musiqi parçalarına qədər fərqli kateqoriyalarda istehlak olunur. Reklam verənlərin hədəflərinə görə auditoriyaya çatması üçün müxtəlif üsullar təklif edən platforma, reklam səyahətinə də həyəcan qatır.
Önə çıxan üsullardan ən əsası, insanlarla markaları ortaq bir yerə gətirib aralarında əlaqə qurmağı asanlaşdıran seçimləri müəyyənləşdirməkdir. YouTube bunun üçün bir neçə seçim təklif edir.
Başqa bir seçim isə, reklam vermək istəyən markaların, ən populyar sənətçiləri və mahnıları müəyyənləşdirən YouTube tərəfindən dəstəklənən Top 100-ü seçməsidir.
YouTube-da musiqi videosunun 85%-dən çoxu ön planda izlənir
İnsanlar arxa planda musiqi dinlədikdə də reklam verənlərin əlaqə qurmasına kömək edəcək üsullar var. Səsli reklamlar vasitəsilə istehlakçılarla dinlədikləri anlarda da qarşılıqlı əlaqə qurmaq mümkündür. Səsli reklamların nə qədər təsirli olacağına dair bir nümunəyə baxaq:
Bu yaxınlarda İspan avtomobil istehsalçısı SEAT, Ibiza FR avtomobil satışları ilə maraqlana biləcək auditoriyaya çatmaq üçün mövcud bir rəqəmsal səsli kampaniyanı genişləndirməyə çalışdı. Şirkət, mövcud audiolarını YouTube-da səsli reklam olaraq yenidən hazırladı. Texnologiya və sosial mediaya yaxın olan insanlara və bazarda hatchback axtaran insanlara çatmaq üçün YouTube-un kütləvi informasiya vasitələrindən istifadə etdi. SEAT, maraqlanan auditoriyaya səsli reklamlar təqdim etməklə reklamdan feedback 21% artdı. Marka üzərinə diqqət çoxaldı.
Markalar musiqi məzmunuyla uyğunlaşaraq nəticələr əldə edə bilər
Musiqi məzmunlu reklam verən markalar üçün nəticələr getdikcə artır. Digər bir nümünəyə baxaq:
Məktəbə qayıdış kampaniyasına hazırlaşarkən ABŞ-dakı pərakəndə satış şirkəti olan American Eagle, musiqini “Generation Z” auditoriyası üçün ən böyük təsir nöqtəsi olaraq təyin etdi. Sosial media trendlərini əks etdirən məzmunlarla YouTube və TikTok-da videolar çəkən Addison Rae ilə əməkdaşlıq qurdu. American Eagle, auditoriyanın diqqətini cəlb etmək üçün ən populyar sənətçiləri və trend olan musiqiləri müəyyənləşdirmək üçün Top 100-dən istifadə etmişdir.