• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone #Evdəqal
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Məzmun marketinqi üzrə TOP 15 məlumat

Content marketingi-nin bir çox yaradıcılığı var, lakin strategiyaları həmişə məlumatlar əsasında olmalıdır. Buna görə marketoloqlar hər zaman sektorumuzda dərc olunan araşdırmalardan xəbərdar olmalı və planlarımızı istehlak vərdişlərinin təkamülünə uyğunlaşdırmalıdır.

Fatimə İlyasova Fatimə İlyasova
İyun 7, 2020
A A
3D qapı tutqacları

Content marketing, digər bir deyişlə, məzmun marketinqinin bir çox yaradıcılığı var, lakin strategiyaları həmişə məlumatlar əsasında olmalıdır. Buna görə marketoloqlar hər zaman sektorumuzda dərc olunan araşdırmalardan xəbərdar olmalı və planlarımızı istehlak vərdişlərinin təkamülünə uyğunlaşdırmalıdır.

Bu işdə sizə kömək etmək üçün, məzmun marketinqi ilə bağlı yeni araşdırmaları və strategiyalarımıza müraciət edə biləcəyimiz nəticələrin ən yaxşı 15-i hazırlayıram. Gedək ora!

Son məzmun marketinq araşdırmalarından 15 fakt

1)   COVID-19 pandemiyası səbəbindən GIF-lərin istifadəsi artmışdır

Hamımız bilirik ki, karantin zamanı İnstaqramdakı canlı şoular qalib gəldi, lakin onların təsiri internetdəki ən uzun müddət davam edən məzmun formatlarından birinə də çatdı: GIF-lər.

Xüsusilə, GIPHY , 2020-ci ilin Mart ayı ərzində GIF- lərin istifadəsində 33% artımın , o cümlədən, “Mən səni sevirəm” və” bu işin öhdəsindən gələ bilərik” üçün GIF axtarışlarında 30% artım olduğunu bildirdi.

Məzmun marketinqi üçün nəticə aydındır və bu format istifadəçilər arasında geniş məmnunluq  yaratmağa davam edir.

2)   Marketinq e-poçtlarının yaradılması düşündüyümüzdən daha uzun sürər

Litmus-un son araşdırmasına görə, respondentlərin yalnız 23% -i marketinq e-poçtu yaratmaq üçün bir neçə gün və ya daha az vaxtın olduğunu söylədi. Tədqiqat iştirakçılarının yarısından çoxu (53%), bir marketinq e-poçtu hazırlamaq və göndərmək üçün ümumiyyətlə iki həftədən az vaxt tələb etdiyini bildirdi.

Niyə bu qədər baha başa gəlir? Çox vaxt e-poçtu planlaşdırmaq və ya yazmaq üçün deyil, dizayn, nəzərdən keçirmə və təsdiq kimi tərəflərinə xərclənir.

3)   Podcast istehlakı artmağa davam edir

 Ən son araşdırma, Mart 2020, bu formatın populyarlığının artmağa davam etdiyini göstərir:

  • Amerikalıların 75% -i podkastlarla tanışdır və bu, keçən ilə nisbətən 10 milyon nəfər çoxdur.
  • Amerikalıların 55% -i podcasta qulaq asdı, bu da keçən ilə nisbətən 4% çoxdur.
  • Amerikalıların üçdə birindən çoxu ayda bir və ya daha çox podkast dinləyir (cəmi 100 milyon insan).
4)   Müştərilər veb saytınızın məzmunun təxminən dörddə üç hissəsini görmürlər

Məzmun marketinqi çərçivəsində biz yalnızca yeni məzmun yaratmaqla yetinməyib, eyni zamanda faydalı və asan tapdığımız şeylərə də diqqət edirik. Və veb səhifələrdə yayımlanan məzmunun demək olar ki, 70% -i istehlakçılar tərəfindən görülmür.

5)   Influcer məzmunu, marka məzmunundan daha yaxşı performans göstərir.

Marketoloqların 60%-i influencer məzmununun özlərindən daha yaxşı çıxış etdiyini iddia edirlər. Bundan əlavə, 70%-i inanır ki, İnstaqram təsirli marketinq kampaniyaları üçün ən təsirli kanaldır.

6)   Mobil telefonlarının istifadəsi artmağa davam edir …

Mobil cihazlardan istifadə ilbəil artaraq davam edir. Bugünkü rəqəmsal istehlakçılar, 2017-ci ildən bəri gündə 18 dəqiqə artaraq, orta hesabla 3 saat 36 dəqiqə mobil qurğulara vaxt sərf edirlər.

7)   …amma masaüstü dönüşüm yenə də daha qiymətlidir

Mobil çevrilmələr hələ də artmaqda olsa da, əksər istehlakçılar hələ də bəzi işləmlər üçün masaüstü kompüterlərdən istifadə etməyi üstün tuturlar. AccuraCast tərəfindən edilən 10 milyon reklam kliklərinin son bir analizinə görə, masaüstünün istifadəçiləri mobil istifadəçilərə nisbətən 60% və 93% daha çox dönüşüm çevirir.

8)    Video Facebook-da əsas formatdır

Hubspot bu yaxınlarda Facebook video məzmun marketinqinizi inkişaf etdirmək üçün 2020-ci ildə bilməli olduğunuz bu məlumatları paylaşdı:

Hər gün Facebook-da 500 milyondan çox insan video izləyir.

Hər gün təxminən 8 milyard video izlənir.

Hər ay Facebook-da 5 milyondan çox marka video ilə reklam verir.

2016-cı ildən bəri sponsorluq edilmiş video görüntülər 250%-dən çox artmışdır.

9)   TikTok, 2019-da ən çok yüklənən ikinci sosyal şəbəkə oldu (WhatsApp-dan sonra)

2019-cu ildə TikTok, Facebook, Messenger və Instagram-dan daha çox yükləndi. Bu şəbəkə məzmun marketinqi üçün çox maraqlı imkanlar təklif edə bilər. Əlbəttə ki, əsasən gənc auditoriyaya sahib olduğunu və digər ölkələrdə daha populyar olduğunu unutmamalısınız (2019 yükləmələrin 45%-i Hindistandan edilmişdir).

   10) Facebook-dakı reklamlar daha az başa gəlir və keçən ilə nisbətən daha çox görülür

2019-cu ilin Noyabr ayındakı məlumatlara görə, Facebook reklamlarının qiyməti 6% azalıb, təəssüratların ümumi sayı isə 37% artıb. Bu artımın çox hissəsi Facebook-un Ən Son Xəbərlər və Son İsmarıclar bölməsindən və İnstagram Hekayələrinin reklamlarından gəlir.

   11) Marketoloqlar YouTube reklamlarından daha çox İnstagram reklamlarına sərmayə qoyurlar

Marketoloqlar Instagrama YouTube-dan daha çox investisiya qoyurlar. 2019-cu ildə Instagram reklam gəlirindən 20 milyard dollar, Google isə 15 milyard dollar qazandı.

  12) İnstaqram-dakı “like” ları gizlətmək testi mənfi nəticələr verdi

Sosial Media Today və HypeAuditor, 150000-dən çox İnstaqram-a təsir edənlərin qarşılıqlı əlaqələrini təhlil etmək üçün birgə bir araşdırma apardı. Bu təsir edənlərin təqribən üçdə biri, İnstaqram-ın “like” sayını gizlətməklə sınaqdan keçirdiyi bölgələrdən gəldi.

Nəticə budur ki, “like” ları yazılardan gizlətmək “like” ların sayını azaldır.

  13) Snapchat geri qayıtdı

Bir eMarketer hesabatına görə, 2019-cu ilin sonunda dünyada Snapchat-ın 293 milyon itifadəçisi var. Bu 2018-ci ilin sonundan 14% çoxdur. 2020-ci ilin aprel ayına olan statiskasına görə, artıq 389 milyon aktiv istifadəçisi var.

  14) Demək olar ki, 4 Amerikalıdan 1-də ağıllı bir dinamik var …

60 milyon Amerikalı yetkinlərdən ən azı biri ağıllı dinamikaya sahibdir. Onların əksəriyyətində birdən çox belə cihaz olduğundan, Amerika evlərindəki ağıllı dinamiklərin sayı 160 milyona yaxındır.

Cəmi iki ildə cihazların sayı 135% böyüdü, çünki hələ 2017-ci ilin dekabr ayında cəmi 67 milyon idi. Marketoloqlar, bu ağıllı dinamiklər üçün uyğun məzmun yaratmaq da çətinlik çəkirlər.

  15) … lakin ağıllı dinamiklər vasitəsilə satınalmalar çox artmır

Son illərdə ağıllı dinamiklərin alınması və istifadəsində əhəmiyyətli bir artım gördük, lakin hələ də istehlakçıların alış qərarlarında əhəmiyyətli bir amil deyillər.

 EMarketer-ə görə, ağıllı dinamiklər vasitəsilə alış-veriş edənlərin sayı hər il artır, lakin artım sürəti gözləniləndən daha yavaş olur. Onların hesablamalarına görə, 2020-ci ilin sonunadək Amerika rəqəmsal alıcılarının 10.8%-i dinamiklər vasitəsi ilə bir alış-veriş edəcəkdir.

Mənbə: cyberclick.es

 

Məzmun Yazılarını Zəiflədən 6 Səhv haqqında məqaləyə nəzər yetirmək üçün buraya klikləyin.

Paylaş
Öncəki yazı

McDonald’s-sız Ölkələr

Növbəti yazı

Google-a 5 milyard dollarlıq iddia şoku!

Redaktorun seçimləri

Dünya və Azərbaycan repində qəribə yollarla məşhurlaşmış 8 sənətçi
manşet

Dünya və Azərbaycan repində qəribə yollarla məşhurlaşmış 8 sənətçi

Yanvar 15, 2021
transfer
manşet

Futbolun Böyük Bazarı – Transfer

Yanvar 17, 2021
Məşhur Markalar və 23 Maraqlı Bilgi!
Texnologiya

Ən Populyar 4 Söhbət Platforması

Yanvar 14, 2021
Facebook-un ilk loqosu
manşet

Bir Logo Necə Yaradılır: Addım-Addım Alətlər Və Nümunələr

Yanvar 22, 2021
insan
manşet

Ehtiyaclara Görə İnsan Resurslarının Hazırlanmasında Qurumların Vəzifələri

Yanvar 22, 2021
ABŞ-ın Xiaomi-ni qara siyahıya almasına Xiaomi Türkiyədən açıqlama gəldi
Marketinq

Musiqi sektoru marketoloqlar üçün niyə vacibdir?

Yanvar 17, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Yeni hesab yarat!

Qeydiyyat üçün aşağıdakı xanaları doldurun!

Bütün xanalar doldurulmalıdır Daxil ol

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol