Content marketing, digər bir deyişlə, məzmun marketinqinin bir çox yaradıcılığı var, lakin strategiyaları həmişə məlumatlar əsasında olmalıdır. Buna görə marketoloqlar hər zaman sektorumuzda dərc olunan araşdırmalardan xəbərdar olmalı və planlarımızı istehlak vərdişlərinin təkamülünə uyğunlaşdırmalıdır.
Bu işdə sizə kömək etmək üçün, məzmun marketinqi ilə bağlı yeni araşdırmaları və strategiyalarımıza müraciət edə biləcəyimiz nəticələrin ən yaxşı 15-i hazırlayıram. Gedək ora!
Son məzmun marketinq araşdırmalarından 15 fakt
1) COVID-19 pandemiyası səbəbindən GIF-lərin istifadəsi artmışdır
Hamımız bilirik ki, karantin zamanı İnstaqramdakı canlı şoular qalib gəldi, lakin onların təsiri internetdəki ən uzun müddət davam edən məzmun formatlarından birinə də çatdı: GIF-lər.
Xüsusilə, GIPHY , 2020-ci ilin Mart ayı ərzində GIF- lərin istifadəsində 33% artımın , o cümlədən, “Mən səni sevirəm” və” bu işin öhdəsindən gələ bilərik” üçün GIF axtarışlarında 30% artım olduğunu bildirdi.
Məzmun marketinqi üçün nəticə aydındır və bu format istifadəçilər arasında geniş məmnunluq yaratmağa davam edir.
2) Marketinq e-poçtlarının yaradılması düşündüyümüzdən daha uzun sürər
Litmus-un son araşdırmasına görə, respondentlərin yalnız 23% -i marketinq e-poçtu yaratmaq üçün bir neçə gün və ya daha az vaxtın olduğunu söylədi. Tədqiqat iştirakçılarının yarısından çoxu (53%), bir marketinq e-poçtu hazırlamaq və göndərmək üçün ümumiyyətlə iki həftədən az vaxt tələb etdiyini bildirdi.
Niyə bu qədər baha başa gəlir? Çox vaxt e-poçtu planlaşdırmaq və ya yazmaq üçün deyil, dizayn, nəzərdən keçirmə və təsdiq kimi tərəflərinə xərclənir.
3) Podcast istehlakı artmağa davam edir
Ən son araşdırma, Mart 2020, bu formatın populyarlığının artmağa davam etdiyini göstərir:
- Amerikalıların 75% -i podkastlarla tanışdır və bu, keçən ilə nisbətən 10 milyon nəfər çoxdur.
- Amerikalıların 55% -i podcasta qulaq asdı, bu da keçən ilə nisbətən 4% çoxdur.
- Amerikalıların üçdə birindən çoxu ayda bir və ya daha çox podkast dinləyir (cəmi 100 milyon insan).
4) Müştərilər veb saytınızın məzmunun təxminən dörddə üç hissəsini görmürlər
Məzmun marketinqi çərçivəsində biz yalnızca yeni məzmun yaratmaqla yetinməyib, eyni zamanda faydalı və asan tapdığımız şeylərə də diqqət edirik. Və veb səhifələrdə yayımlanan məzmunun demək olar ki, 70% -i istehlakçılar tərəfindən görülmür.
5) Influcer məzmunu, marka məzmunundan daha yaxşı performans göstərir.
Marketoloqların 60%-i influencer məzmununun özlərindən daha yaxşı çıxış etdiyini iddia edirlər. Bundan əlavə, 70%-i inanır ki, İnstaqram təsirli marketinq kampaniyaları üçün ən təsirli kanaldır.
6) Mobil telefonlarının istifadəsi artmağa davam edir …
Mobil cihazlardan istifadə ilbəil artaraq davam edir. Bugünkü rəqəmsal istehlakçılar, 2017-ci ildən bəri gündə 18 dəqiqə artaraq, orta hesabla 3 saat 36 dəqiqə mobil qurğulara vaxt sərf edirlər.
7) …amma masaüstü dönüşüm yenə də daha qiymətlidir
Mobil çevrilmələr hələ də artmaqda olsa da, əksər istehlakçılar hələ də bəzi işləmlər üçün masaüstü kompüterlərdən istifadə etməyi üstün tuturlar. AccuraCast tərəfindən edilən 10 milyon reklam kliklərinin son bir analizinə görə, masaüstünün istifadəçiləri mobil istifadəçilərə nisbətən 60% və 93% daha çox dönüşüm çevirir.
8) Video Facebook-da əsas formatdır
Hubspot bu yaxınlarda Facebook video məzmun marketinqinizi inkişaf etdirmək üçün 2020-ci ildə bilməli olduğunuz bu məlumatları paylaşdı:
Hər gün Facebook-da 500 milyondan çox insan video izləyir.
Hər gün təxminən 8 milyard video izlənir.
Hər ay Facebook-da 5 milyondan çox marka video ilə reklam verir.
2016-cı ildən bəri sponsorluq edilmiş video görüntülər 250%-dən çox artmışdır.
9) TikTok, 2019-da ən çok yüklənən ikinci sosyal şəbəkə oldu (WhatsApp-dan sonra)
2019-cu ildə TikTok, Facebook, Messenger və Instagram-dan daha çox yükləndi. Bu şəbəkə məzmun marketinqi üçün çox maraqlı imkanlar təklif edə bilər. Əlbəttə ki, əsasən gənc auditoriyaya sahib olduğunu və digər ölkələrdə daha populyar olduğunu unutmamalısınız (2019 yükləmələrin 45%-i Hindistandan edilmişdir).
10) Facebook-dakı reklamlar daha az başa gəlir və keçən ilə nisbətən daha çox görülür
2019-cu ilin Noyabr ayındakı məlumatlara görə, Facebook reklamlarının qiyməti 6% azalıb, təəssüratların ümumi sayı isə 37% artıb. Bu artımın çox hissəsi Facebook-un Ən Son Xəbərlər və Son İsmarıclar bölməsindən və İnstagram Hekayələrinin reklamlarından gəlir.
11) Marketoloqlar YouTube reklamlarından daha çox İnstagram reklamlarına sərmayə qoyurlar
Marketoloqlar Instagrama YouTube-dan daha çox investisiya qoyurlar. 2019-cu ildə Instagram reklam gəlirindən 20 milyard dollar, Google isə 15 milyard dollar qazandı.
12) İnstaqram-dakı “like” ları gizlətmək testi mənfi nəticələr verdi
Sosial Media Today və HypeAuditor, 150000-dən çox İnstaqram-a təsir edənlərin qarşılıqlı əlaqələrini təhlil etmək üçün birgə bir araşdırma apardı. Bu təsir edənlərin təqribən üçdə biri, İnstaqram-ın “like” sayını gizlətməklə sınaqdan keçirdiyi bölgələrdən gəldi.
Nəticə budur ki, “like” ları yazılardan gizlətmək “like” ların sayını azaldır.
13) Snapchat geri qayıtdı
Bir eMarketer hesabatına görə, 2019-cu ilin sonunda dünyada Snapchat-ın 293 milyon itifadəçisi var. Bu 2018-ci ilin sonundan 14% çoxdur. 2020-ci ilin aprel ayına olan statiskasına görə, artıq 389 milyon aktiv istifadəçisi var.
14) Demək olar ki, 4 Amerikalıdan 1-də ağıllı bir dinamik var …
60 milyon Amerikalı yetkinlərdən ən azı biri ağıllı dinamikaya sahibdir. Onların əksəriyyətində birdən çox belə cihaz olduğundan, Amerika evlərindəki ağıllı dinamiklərin sayı 160 milyona yaxındır.
Cəmi iki ildə cihazların sayı 135% böyüdü, çünki hələ 2017-ci ilin dekabr ayında cəmi 67 milyon idi. Marketoloqlar, bu ağıllı dinamiklər üçün uyğun məzmun yaratmaq da çətinlik çəkirlər.
15) … lakin ağıllı dinamiklər vasitəsilə satınalmalar çox artmır
Son illərdə ağıllı dinamiklərin alınması və istifadəsində əhəmiyyətli bir artım gördük, lakin hələ də istehlakçıların alış qərarlarında əhəmiyyətli bir amil deyillər.
EMarketer-ə görə, ağıllı dinamiklər vasitəsilə alış-veriş edənlərin sayı hər il artır, lakin artım sürəti gözləniləndən daha yavaş olur. Onların hesablamalarına görə, 2020-ci ilin sonunadək Amerika rəqəmsal alıcılarının 10.8%-i dinamiklər vasitəsi ilə bir alış-veriş edəcəkdir.
Mənbə: cyberclick.es
Məzmun Yazılarını Zəiflədən 6 Səhv haqqında məqaləyə nəzər yetirmək üçün buraya klikləyin.