SIVA modeli və 4P-nin elementləri hədəf qrupları daha yaxşı təhlil etmək üçün təqdim olunan iki modeldir. Dəyişən bazar mühitində, istehlakçıların istək və ehtiyacları getdikcə daha çox əhəmiyyət kəsb edir. Bu vəziyyətdə də SIVA modeli şirkətlər üçün faydalı bir vasitə halına gəlir. Müştəri əldə etmək ilk addımdır, bundan sonra müştərini saxlamaq vacibdir.
4P və SIVA modeli
Bu iki modelin qarşılaşdırılması aşağıdakı kimi aparılmışdır:
- Məhsul -> Həll (Həll)
- Təşviqat -> Məlumat (Məlumat)
- Qiymət -> Dəyər (Dəyər)
- Yer -> Əlçatanlıq (Giriş)
Şirkətlər, 4P-dən özlərini və məhsullarını ən yaxşı şəkildə istehlakçıların yaddaşında saxlamaq üçün istifadə edirlər. Bu fikrə əsaslanaraq 4P modeli, müştərinin ehtiyaclarını ödəmək üçün hansı xüsusiyyətlərdən istifadə olunacağını müəyyənləşdirir. Məhsuldan bəhs edərkən keyfiyyət, qablaşdırma, istifadəçi dostluğu, davamlılıq, zəmanət şərtləri və satışdan sonra xidmət nəzərə alınmalıdır. Qiymət, qiymət-keyfiyyət nisbətini, endirimləri, mümkün ödəmə şərtlərini və xidmət xərclərini ifadə edir. Tanıtım, məhsulun satılmasını təmin edən bütün ünsiyyət vasitələrinə yönəldilmişdir. Buraya reklam xərcləri, ictimaiyyətlə əlaqələr, məlumat və məhsulla əlaqəli digər aşkarlıq da daxil ola bilər. Nəhayət, yerləşdirmə də mühüm rol oynayır. Yalnız satış yeri baxımından deyil, eyni zamanda paylama fəaliyyətləri və istehlakçıların məhsulu satış kanalından rahat əldə etmələri yönündən əhəmiyyətlidir.
İstehlakçı və digər alıcı tələbləri getdikcə daha fərdi olur. Buna görə şirkətlərin buna uyğun davranması vacibdir. Əlbəttə ki, məhsul üçün müştəri diqqəti zəruridir. SIVA modeli daxilindəki ölçülərlə 4P elementləri də bir-birinin əvəzedicisi ola bilər.
Sıva modelinin ümumilikdə dörd ölçüsü var. Bunlar aşağıda qeyd olunmuşdur:
- Həll – problemi necə həll etmək olar?
- Məlumat – haradan daha çox məlumat əldə edə bilərəm?
- Dəyər – bu həlli əldə etməyin dəyəri nədir?
- Giriş – haradan tapa bilərəm?
Bu başlıqlara ayrı-ayrılıqda nəzər yetirərək, qısaca nə üçün lazım olduqlarını təsvir edə bilərik.
Həll
SIVA modelinin həll hissəsi müştərilərin problemlərinin həllinin tapılması ilə bağlı onların üzləşəcəyi suallara cavab verir. Buradakı həll, bazara çıxarılacaq məhsul və ya xidmət olaraq təyin olunur. Məhsullarını satmadan əvvəl şirkətlər müştərilərinə hansı həlləri təklif etmək istədiklərini müəyyən etməlidirlər. Müştəri üçün bir məhsulun və ya xidmətin faktiki əlavə dəyərinin nə olduğunu bilmək olduqca əhəmiyyətlidir. Eyni zamanda, məhsul uğursuz olduqda müştərinin hansı xidmətləri gözlədiyini anlamaq da vacibdir.
Məlumat
Məlumat müştərilər üçün həyata keçirilən reklam tədbirlərini nəzərdə tutur. Bu günlərdə məhsul və xidmətlər haqqında məlumat və rəyləri asanlıqla onlayn şəkildə tapmaq mümkündür. Bu isə, bir məhsul satın almadan əvvəl istehlakçıların əksəriyyətinin məlumatlı olması deməkdir. Buna görə şirkətlər istifadə etdikləri hər bir media vasitəsi ilə dəqiq, düzgün və dürüst məlumat paylaşmalıdırlar.
Dəyər
SIVA modelinin dəyər hissəsi müştərinin həllini tapmaq üçün qiymət baxımından nə qədər xərcləməli olduğunu göstərir. 4P modelindəki qiymətlə müqayisədə, məhsul və ya xidmətin istehlakçıya təqdim etdiyi faktiki dəyərdən söhbət gedir. Bunun bir pul dəyəri ilə əlaqəli olması lazım deyil. Bir çox hallarda, rahatlıq, prestij və sürət kimi mücərrəd dəyərlər önəm kəsb edir. Müştəri üçün məhsul və ya xidmətin əlavə dəyəri nədir? Müştəriyə necə kömək edir? Bütün bu suallar məhsulun dəyəri barədə məlumat verir.
Giriş
Giriş müştərilərin həlləri əldə edə biləcəyi yeri göstərir. Əlbəttə ki, bir şirkətin mağazasının əlçatanlığı hələ də vacibdir, lakin internet sayəsində məhsulları onlayn almaq daha asan oldu. Giriş, elə bu funksional əlçatanlığa aiddir. Qısa gözləmə müddəti, sürətli prosedurlar və adekvat xidmət kimi anlayışlar da onunla bağlıdır.
Mənbə: toolshero.com
Marketinqin 4P-si haqqında məqaləyə nəzər yetirmək üçün buraya klikləyin.