• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Marketinq və Kino: Kommersiya filmləri

Reklam marketinq sahəsinin əvəzsiz bir gəlir mənbəyidir. Təqdim ediləcək bir məhsul və ya bir obyekt indi ən yaxşı bir şəkildə, reklamda göstərilir.

Fərid Hacızadə Fərid Hacızadə
May 1, 2020
A A
Marketinq və Kino: Kommersiya filmləri

Əlbəttə, internetdə edilən reklamlarla yanaşı, daha böyük istehsalın nəticəsi olan reklam filmləri də təqdim edilir. Buna görə kommersiya filmləri rəqəmsal marketinqin ən böyük mənbələrindən biridir.

Kommersiya filmlərinin insanlara təsiri rəqəmsal marketinqin təsirinə uyğundur. Çünki kommersiya filmləri ilə edilən reklamlar tamaşaçıya müsbət təsir etdikdə, təklif olunan məhsula maraq rəqəmsal tərəfdə davam edir. Bu, rəqəmsal marketinqi formalaşdıran amillərdən biridir. Həmçinin kommersiya filmlərinə texniki baxımdan baxmaq lazımdır.

 

 

İstifadə olunan parlaq rənglər izləyicini təsiri altına alır. Canlılıq reklam üçün vacib amildir. Əyləncəli məzmun və müşayiət olunan canlı rənglər vizual anlayış baxımından cəmiyyətə də böyük təsir göstərir.

Təqdimatın ilkin formalarından başlayaraq insanların diqqətini cəlb edən reklamlar təqdim olunmağa başladı. Rəqəmsal dövr reklam ehtiyacı ilə yanaşı, rəqəmsal marketinqi də gətirdi.

Hamısı bütöv hesab edildikdə, bir-birlərinə olan ehtiyac istiqamətində irəliləyərək bir-birini tamamlayırlar. Reklamın rəqəmsal marketinqə təsiri çox güclü olduğundan, markanın bir problemi olduqda, yəni hər zaman reklama ehtiyacı var.

Kommersiya filmləri yaradılarkən məzmun çox yaxşı müəyyənləşdirilməlidir və mətn yazısı məhsul ilə birbaşa əlaqəli olmalıdır. Bütün bunlar marka və insan münasibətlərini müəyyənləşdirməkdir.

Axtarış motoru optimallaşdırması (SEO), sosial media marketinqi, e-poçt marketinqi, gəlir ortaqlığı, viral marketinq və mobil marketinq də reklam cəhətdən liderdir. Marketinqin bütün bu formalarına uyğun olaraq reklam sənayesi inkişaf edir. Nəticədə, kommersiya filmləri rəqəmsal marketinqi istiqamətləndirən və birbaşa qarşılıqlı fəaliyyət göstərən gəlir mənbəyidir.

 

Mənbə: medium.com

Paylaş
Öncəki yazı

Qlobal marketinq və lokal mədəniyyətlərlə mübarizə

Növbəti yazı

Onlayn satış üçün vacib məlumatlar

Redaktorun seçimləri

Data nədir? Data toplamağın önəmi nədən ibarətdir?
Şəxsi inkişaf

Şiddətsiz ünsiyyət nədir? Necə qurulur?

İyul 15, 2021
İnsan Resurslarının 7 Əsas Funksiyası
Məqalə

Məhsuldar Və Sadiq Komanda Yaratmağın 4 Yolu

Avqust 1, 2021
Onlayn Biznes Qurarkən Qaçınmalı Olduğunuz Səhvlər
Məqalə

Bu Məqalə Robot Tərəfindən Yazıldı. Hələ Də Qorxmursan, İnsan?

İyul 18, 2021
Apple-dan Yeni Batareya
Biznes

İşçi sadiqliyinə təsir edən faktorlar

İyul 16, 2021
İnsan Resurslarının 7 Əsas Funksiyası
Məqalə

İnsan Resurslarının 7 Əsas Funksiyası

İyul 23, 2021
Məhsuldar Və Sadiq Komanda Yaratmağın 4 Yolu

Seçim Azadlığı Realdırmı?

Avqust 7, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol