Əlbəttə, internetdə edilən reklamlarla yanaşı, daha böyük istehsalın nəticəsi olan reklam filmləri də təqdim edilir. Buna görə kommersiya filmləri rəqəmsal marketinqin ən böyük mənbələrindən biridir.
Kommersiya filmlərinin insanlara təsiri rəqəmsal marketinqin təsirinə uyğundur. Çünki kommersiya filmləri ilə edilən reklamlar tamaşaçıya müsbət təsir etdikdə, təklif olunan məhsula maraq rəqəmsal tərəfdə davam edir. Bu, rəqəmsal marketinqi formalaşdıran amillərdən biridir. Həmçinin kommersiya filmlərinə texniki baxımdan baxmaq lazımdır.
İstifadə olunan parlaq rənglər izləyicini təsiri altına alır. Canlılıq reklam üçün vacib amildir. Əyləncəli məzmun və müşayiət olunan canlı rənglər vizual anlayış baxımından cəmiyyətə də böyük təsir göstərir.
Təqdimatın ilkin formalarından başlayaraq insanların diqqətini cəlb edən reklamlar təqdim olunmağa başladı. Rəqəmsal dövr reklam ehtiyacı ilə yanaşı, rəqəmsal marketinqi də gətirdi.
Hamısı bütöv hesab edildikdə, bir-birlərinə olan ehtiyac istiqamətində irəliləyərək bir-birini tamamlayırlar. Reklamın rəqəmsal marketinqə təsiri çox güclü olduğundan, markanın bir problemi olduqda, yəni hər zaman reklama ehtiyacı var.
Kommersiya filmləri yaradılarkən məzmun çox yaxşı müəyyənləşdirilməlidir və mətn yazısı məhsul ilə birbaşa əlaqəli olmalıdır. Bütün bunlar marka və insan münasibətlərini müəyyənləşdirməkdir.
Axtarış motoru optimallaşdırması (SEO), sosial media marketinqi, e-poçt marketinqi, gəlir ortaqlığı, viral marketinq və mobil marketinq də reklam cəhətdən liderdir. Marketinqin bütün bu formalarına uyğun olaraq reklam sənayesi inkişaf edir. Nəticədə, kommersiya filmləri rəqəmsal marketinqi istiqamətləndirən və birbaşa qarşılıqlı fəaliyyət göstərən gəlir mənbəyidir.
Mənbə: medium.com