• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Marketinq üçün doğru zaman -asan marketinqin 10 yolu

COVID-19 pandemiyası yaxın gələcək üçün dünyanı ələ aldı və iş yerlərinə ağır zərbə vuruldu. Çoxları bağlanır, uzaqlaşır, işçiləri ixtisar edir və xərcləri azaldır. Bəziləri sağalmaya bilər. Ancaq işinizdə müştərilərin cəlb edilməsi və onlarla əlaqəli bir proqnozlaşdırıla bilən bir sisteminiz varsa, bu fırtınanı havalandırmaq üçün sağlam bir vəziyyətiniz var.

Asya Talıbova Asya Talıbova
Mart 26, 2020
A A
marketinq

Firmalar üçün marketinq etməyin tam vaxtıdır. Koronavirus zamanı geri çəkilmək zamanı deyil.

Şübhə yoxdur ki, bu müəssisələrin nəzərdən keçirməsi, düşünməsi və hərəkət etmələri üçün vacib bir vaxtdır.

Hal-hazırda marketinq ilə məşğul olmağınız üçün lazım olan 10 səbəb!

1. Alıcılar indi həmişəkindən daha çox vaxt sərf edir.

Araşdırma aparır, məzmunu oxuyur, alış-veriş edir, Facebook, Instagram, LinkedIn və s. Yoxlayır. Sadəcə onlayn olmalısınız. Müştərilərinizin olduğu yerdə deyilsinizsə, geridə qalacaqsınız.

2. Bugünkü marketinq sabahkı satışlardır.

Bir çox şirkət üçün işlər yavaşlayacaq və marketinqdə bir faydası yox kimi görsənəcəkdir. İndi marketinq stratejinizə laqeyd yanaşsanız, mövcud vəziyyətin təsirini ciddi şəkildə uzadacaqsınız.

3. Reklamlara etibar etməklə əlaqəli böyük bir risk var.

Müəssisələr və fiziki şəxslərin daha çox risk etməməsi və satın alınma ehtimalı az olduqda, reklamlara pul qoyaraq, çox da geri dönüşü olmayan olduqca əhəmiyyətli bir təcili xərc görə bilər. Satış yaratmaq üçün daha davamlı uzunmüddətli yanaşmaların vaxtıdır.

4.  İzləyicilərinizə inam yaradan faydalı və öyrədici möhtəşəm məzmunlar yaratmalısınız.

İnsanlar yalnız tanıdıqları və etibar etdikləri şirkətlərdən alacaqlar – marketinqinizin nəzərə alındığına əmin olun.

5. Gələcək  qurmaq üçün indi vaxtınız var.

Mövcud vəziyyətin təqdim etdiyi bir fürsət budur ki, artıq aylarla danışdığınız işə daha çox vaxt və diqqət sərf edə bilərsiniz. (məsələn, HubSpot / Giriş tətbiqi ). İşi indidən qoyun və dayanıqlı gələcək üçün təməl və infrastruktur qurun. Ayrıca, bütün təlimləriniz onlayn olaraq keçirilir – siz və komandanızın hamısı evdən daxil ola bilərsiniz.

6. Büdcələrin kəsildiyi bir tənəzzülə baxa bilərik.

Heç bir nəticə verməyən reklam büdcələrini kəsdiyinizə və olanları optimallaşdırdığınıza əmin olmaq hər zamankindən daha vacibdir. Reklam büdcənizlə daha ağıllı qərarlar vermək vaxtıdır.

Yeni müştərilər (CAC) əldə etmək üçün xərclərinizə diqqət yetirmək də vacibdir. Daha yavaş bir iş yükündən əldə edə biləcəyiniz vaxtdan yararlanaraq, tərkib yaratmaq və organik kanallara diqqəti yönəltmək üçün ola biləcək satış axınınız, əsasən pulsuz olan bir marketinq kanalından (vaxtınız istisna olmaqla) artacaqdır. Bu, bu ağır dövrdə CAC-ı kütləvi şəkildə azaltmaq və marjlarınızı sağlam saxlamaq üçün bir fürsət təmin edir. Və iş normala qayıtdıqdan sonra pullu kanalları aşılayacaq yeni bir marketinq kanalı qurmuş olarsınız.

7. Tədbir marketinqi, sonrakı rüb, bəlkə də bir il üçün tamamlandı.

Dünyada ləğv edilmiş bütün əsas hadisələrə nəzər yetirin. Bu ticarət dövründəki stendlərinizə güvənməyiniz gerçək deyil. Bəzi hadisələr irəliləsə belə, qərar qəbul edənlər iştirak etməyəcək. Bu xərcləri rəqəmsal kanallara bölmək vaxtı gəldi, beləliklə müştərilərinizlə harda olurlarsa olsunlar onlayn mühitdə tanış ola bilərsiniz! Ayrıca, rəqəmsal marketinq strategiyalarını “sınamaq” imkanı verir.

8. Görünüş ! Nəyin işə yaradığını nəyin yaramadığını bilməlisiniz.

Doğru mesajları, doğru insanlara, doğru zamanda göndərmirsinizsə, vaxtınızı (və pulunuzu) israf edirsiniz deməkdir. Xərclər haqqında şüurlu qərarlar vermək artıq bir seçim deyil. Təhlilinizi səmərəli istifadə etdiyinizə əmin olun. Sadəcə bir geri dönüş təmin etməyən kampaniyaları dayandırmaq və bu kampaniyaları optimallaşdırmağın vaxtıdır.

9. Müəssisələrin mövcud satışa ehtiyacı vardır.

Bəzi müəssisələr üçün həmişəkindən daha çox müqavilə itiriləcək, qarışıqlıq artacaq, qəbzlərin  ödənilməsi daha uzun çəkəcək, nağd pul axınında böyük çətinliklər olacaq. Bunu, yeni suallar ve mümkün satışlarla doldurmasanız, gəlirin qurumağa başlaması an məsələsidir.

10. İnsanlar vacib olmayan əşyaları satın almırlar …

prioritetləri və maraqları dəyişdi, yeni şeylər görür və araşdırırlar. Beləliklə, işinizin böyük bir rəqəmsal marketinq varlığına sahib olması və daha çox daxilolma yolu ilə satmağa başlaması çox vacibdir; satış prosesini alıcının səyahətini anlayaraq alıcının kontekstinə uyğunlaşdırın . Daha sonra aktiv araşdırma aparan, vaxtında əlaqə quran və satış prosesi boyunca təcrübəyə diqqət yetirənləri təyin edə bilərsiniz. Bunu edin və özünüzü paketdən ayıra və qazana bilərsiniz.

Şirkətiniz bu qeyri-müəyyən vaxtlarda özünü necə satmağı planlaşdırır? Məsləhətlərinizi paylaşın.

Mənbə: marginmedia

Paylaş
Öncəki yazı

Neyromarketinq nədir? – Beynimizin bilmədiyimiz tərəfləri

Növbəti yazı

İş Dünyasında Rəqəmsal Transformasiya

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol