• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Marketinq strategiyası olaraq: K-Pop!

K-Pop bütün sosial media platformalarında izlənmə rekordlarını qırarkən, əlbəttə ki, dünya şöhrətli markalar bu fürsəti qaçırmadı və məhsullarının kampaniyalarına K-Pop ulduzlarını və mahnılarını daxil etməyə başladı.

Arzu Bəşirli Arzu Bəşirli
Avqust 16, 2020
A A
E-Ticarətə Amazon-da Başlamaq 2

Bir çoxları tərəfindən Cənubi Koreyanın ən böyük ixracatı olaraq hesab edilən K-Pop, sadəcə dünyanın sürətlə böyüyən fenomenlərdən biri deyil, həm də ən gəlirli sahələrindən biridir. Hazırda dünyanın ən populyar “boy band”-ı olan BTS-in təqribən 4,5 milyard dollar dəyərində olması barədə yayılan şayiələr K-Pop-un necə “gəlirli” olduğunu sübut edir.

Bilet satışları, musiqi yükləmələri və məhsulların xaricində, K-Pop ulduzları sponsorluq yolu ilə sərvətlərini artırırlar. Dünyada böyüyən populyarlıqlarını nəzərə alaraq, aksiyalardan bir pay almaq istəyən markaların qarşısında gözlədikləri çox uzun bir siyahı var.

Bugün K-Pop ulduzları ilə əməkdaşlıq içərisində yayımlanan bir çox kampaniyanı musiqi videolarından ayırmaq çətindir. Bu qlobal əməkdaşlıq nümunələrinə gəlin birlikdə baxaq:

Hyundai x BTS: Positive Energy

 

Hyundai, BTS-i 2018-ci ildə qlobal marka elçiləri elan etdi və bu il 4 İyun tarixində YouTube-da yayımlanan kampaniyaları ilə təxminən 15 milyon izlənməyə çatdı.

Coca-Cola – Taste the Feeling

 

K-Pop qrupu NCT 127-nin yer aldığı “Taste the Feeling”, Coca-Cola-nın imza mahnısına bir K-Pop uyğunlaşmasıdır.

Korean Air X SuperM: Safety Video

 

Səhnələrdə yeni-yeni görməyə başladığımız SuperM, K-Pop-un ən uğurlu qruplarının üzvlərindən ibarət olan, diqqətlə seçilmiş bir “super qrup”-dur. “Korean Air” üçün “Let`s Go Everywhere!” adlı kampaniya videosu futuristik hava limanında çəkilmişdir.

Samsung: All-New Galaxy A with Blackpink

 

Hal-hazırda Blackpink ilk 24 saat ərzində ən çox izlənilən musiqi videosu rekordunu əlində tutarkən, pərəstişkarlarına təqdim olunan “How You Like That” mahnısı daha 5 Guinness dünya rekordunu qırdı və qrup Spotify-da ən çox izlənilən qız qrupu oldu. Bütün bu populyarlıqdan sonra, əlbəttə ki, əməkdaşlıq gecikmədi və Samsung bu ilin əvvəlində Galaxy A80-nin  təqdimatı üçün Blackpink ilə birlikdə əməkdaşlıq etdi.

Samsung: Galaxy X BTS

 

Samsung K-Pop-dan gözlədiklərini əldə etdi və K-Pop qrupları ilə əməkdaşlığı növbəti kampaniyasında da davam etdirdi.

K-Pop ulduzlarını billboard-lara gətirən yalnız markalar deyil!

K-Pop ulduzlarının sürətlə artan populyarlığının başqa bir sübutu pərəstişkarlarından gəlir. Sadiq fan qrupları ən sevdikləri ulduzların doğum günlərini, geri dönüşlərini və ya ildönümlərini qeyd etmək üçün Koreyanın metro stansiyalarında reklam lövhələrini icarəyə götürürlər. Seul metrosunda 2019-cu ildə BTS üçün 227, EXO üçün 165, Wanna One üçün 159 və NCT üçün 127 reklam sahəsi icarəyə götürülmüşdür.

Dünyada populyarlıqları sürətlə artan bu fenomenlər uzun müddət marketoloqların strategiyalarında yer alacaq kimi görünür.

 

Mənbə: marketingturkiye.com.tr

 

E-Ticarətə Amazon-da Başlamaq 2 adlı məqaləmizi oxumaq üçün bura daxil olun.

Paylaş
Öncəki yazı

Ən aktual qlobal bazarlar

Növbəti yazı

Facebook və Spotify-dan Epic Games-ə dəstək

Redaktorun seçimləri

Top Level Domain (TLD) nədir?
manşet

Top Level Domain (TLD) nədir?

İyul 16, 2021
Apple-dan Yeni Batareya
Biznes

Liderlik nədir?

İyul 16, 2021
Data nədir? Data toplamağın önəmi nədən ibarətdir?
Şəxsi inkişaf

Şiddətsiz ünsiyyət nədir? Necə qurulur?

İyul 15, 2021
Məhsuldar Və Sadiq Komanda Yaratmağın 4 Yolu

Seçim Azadlığı Realdırmı?

Avqust 7, 2021
Apple-dan Yeni Batareya
Biznes

İşçi sadiqliyinə təsir edən faktorlar

İyul 16, 2021
İnsan Resurslarının 7 Əsas Funksiyası
Məqalə

İnsan Resurslarının 7 Əsas Funksiyası

İyul 23, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol