Marka analiz strategiyasının qurulması: markanı necə təhlil etmək olar?
Marka araşdırması markaların yaradılmasına, inkişafına və gücləndirilməsinə kömək edir. Müxtəlif üsullardan istifadə edərək, tədqiqatçılar bir sıra fikirləri ortaya qoya bilərlər.
Brendin tədqiqatının aparılması sizin brendinizin sağlamlığını analiz etməyə kömək edəcək. Biznesin potensialı təhdidlərin və imkanların aşkar edilməsi yolu ilə maksimum dərəcədə artırıla bilər.
Müştərilərinizin dəyərlərinizə uyğun olub olmadığını analiz yolu ilə daha yaxşı başa düşə bilərsiniz. Bazarda tutduğunuz mövqe rəqiblərinizin sağlamlığı kimi vacibdir.
Marka araşdırması nədir?
Marka araşdırması markaların yaradılmasına, inkişafına, davamlı idarə edilməsinə və gücləndirilməsinə kömək edir.
Təhlil landşaftın başa düşülməsi və başlanğıc strategiyasının inkişaf etdirilməsi üçün edilə bilər. Marka araşdırması da marka aktivlərinin inkişafına kömək etmək üçün başladıqdan sonra həyata keçirilə bilər.
Daha möhkəm şirkətlər üçün brendin tədqiqatı istehlakçıların məlumatlandırılmasını, qavrayışını və təcrübəsini izləmək üçün vaxtaşırı və ya daim istifadə oluna bilər.
Marka tədqiqat metodları
Hər hansı bir araşdırmada olduğu kimi, ən etibarlı metodologiya bir neçə mənbədən əldə edilən məlumatları əhatə edəcəkdir.
Sorğular
Siz telefon və ya onlayn, şəxsən sorğu edə bilərsiniz. Onların hər biri tədqiqatçıların bilməli olduqları fikirlərin öz dəstinə malikdir. Sorğular marka analiz və araşdırmalarının aparılması üçün yaxşı bir yol ola bilər. Sorğular, markanın araşdırılması üçün daha geniş miqyasda istehlakçıların fikirlərini başa düşmək üçün kəmiyyət məlumatları verə bilər. SurveyMonkey, ehtimal ki, onlayn sorğular üçün ən məşhur və populyar proqram təminatıdır.
Seminarlar və fokus qrupları
Müştərilərdən işçilərə qədər müxtəlif növ insanları cəlb etmək, seminara tədqiqat qarışığına bəzi keyfiyyətli fikirlər gətirə bilər. Açıq suallar verərkən, markanıza, məhsulunuza və ya xidmətinizə daha dərin bir qavrayış, fikir və emosional reaksiya əldə edə bilərsiniz.
Bu yaxınlarda Twitter markaların kampaniya və ya məhsul haqqında nə düşündüyünü qiymətləndirməyə imkan verən, 12000 istifadəçini sürətli bir araşdırma çubuğuna çevirən bir xidmət başlatdı. Bu xidmət kampaniyalardan əvvəl və ya kampaniya zamanı istifadə edilə bilər, fokus qruplarının analitiklərini tez və eyni resurs səviyyəsindən istifadə etmədən təklif edir.
İşçilər
Bir işçinin üzləşdiyi hər hansı bir müştəri marka potensial müştərilər və müştərilər haqqında nə düşündüklərini bəzi fikirlərə malik olmalıdır. Satıcılar, müştərilərlə iş menecerləri, satıcılar və müştəri xidməti nümayəndələri-bunların hamısı keyfiyyətli araşdırmaya əlavə edə biləcək inkişaf etmiş bir xətt ilə tarixə sahib olacaqlar.
Sosial kəşfiyyat
Sosial kəşfiyyat tədqiqatın unikal birləşməsini təklif edir. Yaxşı istifadə, bu keyfiyyət və kəmiyyət qarışdırma təklif edə bilər. Söhbətlərin üzvi təbiəti sorğularda aşkar edilən cavabların qərəzliliyini azaldır, halbuki söhbətlərin həcmi o deməkdir ki, siz müəyyən suallarla məhdudlaşmırsınız. Yalnız cavab almaq istədiyiniz suallara ən yaxşı cavab vermək üçün bir texnika hazırlamaq və gözləmədiyiniz söhbətin aspektlərini tapmaq lazımdır.
Sosial kəşfiyyat tədqiqat ideyalarını təmin edə bilər
Kampaniyaların monitorinqi üçün sosial media göstəricilərinin toplanması uzun müddət məşhur istifadə variantına çevrilməsinə baxmayaraq, daha dərin biznes ideyalarını da tapa bilərsiniz. Hətta markaları başlamaq üçün hazırlıq və ya söhbət aşağı həcmi ilə nisbətən yeni və ya kiçik markaları geniş mövzular və söhbət növləri nəzərə alaraq bir fikir əldə edə bilərsiniz. Etiketləmə və kateqoriyalar vasitəsilə məlumatların seqmentasiyası məlumatlarınıza müvafiq məlumatları vurğulamaq üçün vacibdir.
Brendin tədqiqatının aparılması üsulları
Sorğular və fokus qrupları ilə, mümkün olduğu yerləri azaltmaq və onları açıq saxlamaq üçün suallar hazırlamaq lazımdır, baxmayaraq ki, açıq-aydın insanlar üçün suallar verə bilərsiniz. Sosial kəşfiyyatın köməyi ilə siz də metodologiyanı inkişaf etdirməlisiniz. Üstünlüklərdən biri ondan ibarətdir ki, siz əvvəllər nəzərdən keçirilməmiş insaytlarla üzləşə bilərsiniz.
Aşağıda izləmək istədiyiniz bəzi mövzular və mövzular var, lakin bu siyahı tam deyil. Bəlkə xüsusi bir marka və ya sənaye haqqında məlumat tapmaq istəyirsiniz.
Rəqabət təhlili
Yeni bir marka başlamağınızdan və ya tanınmış bir oyunçu olmağınızdan asılı olmayaraq, mövcud landşaftın anlaşılması vacibdir. Rəqabət üzrə analiz aparmaq, təklifinizi yerləşdirməyə və inkişaf etdirməyə kömək edəcək bir fikir verə bilər.
Sosial kəşfiyyatın köməyi ilə rəqiblərin güclü və zəif tərəflərini aşkar edə bilərsiniz, müştərinin gözündə unikal satış nöqtəsini başa düşə bilərsiniz və səsin payını ölçməklə müxtəlif bazarlar və demoqrafik göstəricilər arasında rəqabət səviyyəsi haqqında ümumi bir fikir əldə edə bilərsiniz.
Sosial kəşfiyyat rəqabətli marka araşdırmasında kömək edə bilər
Brendin tanınması
İnsanlar marka haqqında bilirmi və hər hansı bir səy olmadan onu xatırlaya bilərlərmi? Fokus qrupları markanın tanınmasını ölçmək üçün ən yaxşı seçimdir, lakin sorğular və sosial kəşfiyyat da markanızın məşhurluğunun səviyyəsini anlamaq üçün istifadə edilə bilər.
Marka qəbulu
Marka biliklərinin ölçülməsi, insanların marka bildiklərini göstərəcək, lakin markanın qavrayışının ölçülməsi bu insanların marka haqqında nə düşündüyünü göstərəcəkdir. İstehlakçılar üçün marka nədir? Onun məhsulları və xidmətləri haqqında nə düşünürlər? Bu qavrayış rəqabət markalarına necə aiddir?
Marka ilə assosasiya
Markanın qəbuluna əsaslanaraq, biznesiniz haqqında düşündüyünüz zaman istehlakçılarda ortaya çıxan marka ilə assosiasiyaları analiz edə və ölçə bilərsiniz. Bir lüks marka olsanız, bu eksklüzivliyi və heyranlığı dəstəklədiyinizi bilmək lazımdır. Əgər siz bazarın qarşı sonuna doğru istiqamətlənmisinizsə, insanlar sizin brendinizi qənaət ilə, yaxud ucuz, keyfiyyətsiz məhsullarla əlaqələndirirlərmi?
Əhval və məmnuniyyət
Sosial kəşfiyyat platformalarında əhval-ruhiyyənin analiz edilməsi, hər hansı bir mövzu üzrə ictimai rəyin tez bir şəkildə nəzərdən keçirilməsini təmin edə bilər. Məlumatların insan təhlili belə sevinc, yumor, məyusluq, hirs və daha incə emosiyaların aşkar edə bilərsiniz. Məlumatlarla işləyərkən, müştərilərin razı qaldığını və ya məyus olub-olmadığını və niyə hər hansı bir problemi həll etməyə kömək etdiyini başa düşə bilərsiniz.
Ticarət təcrübəsi
Sizin vitrin kərpic və ya e-ticarət olub-olmamasından asılı olmayaraq, alış-veriş təcrübənizin qavranılması da qiymətlidir. Elektron ticarət mağazaları üçün alış-veriş səbətindən imtina edilməsinin orta göstəricisi 68% təşkil edir. Alıcılar fiziki mağazalardakı arabalardan imtina etmələrinə baxmayaraq, təcrübə hələ də məlumatlara əsaslanan yanaşmaların köməyi ilə təkmilləşdirilə bilər.
Marka araşdırması üçün ümumi məsləhətlər
Sadə suallar verməkdən qorxmayın. Tez-tez sadə suallar verərək, insanların daha ətraflı şəkildə ortaya çıxdığını və izah etdiyini tapa bilərsiniz.
Duyğusal və rasional cavabları axtarın. Birinin başqa birinin əvəzinə bir marka seçməsinin fərqli səbəbləri var. Bu iki faktorun birləşməsini müəyyən etmək cəhdi marka tədqiqatınıza kömək edəcəkdir.
Fərziyyələrdən başlamayın və tədqiqata öz baxışlarınızı gətirməyin. Həqiqi ideyaları tapmaq üçün söhbət asanlaşdırın, gözlədiyiniz yerdə söhbət etməyin.
Təqdimatın ən yaxşı üsullarını düşünün. Tapıntılarınızı ilk növbədə metodologiya və əsas nəticələr, sonra isə aydın şəkildə təqdim olunan məlumatlar və keyfiyyətli mülahizələrlə təqdim edin.
Marka tədqiqatının mükəmməl strategiyasını yaratmaq üçün heç bir yol yoxdur. Ən yaxşı üsul, marka və sənayenizə uyğun olaraq fərdi yanaşma inkişaf etdirməklə məlumat mənbələrinin birləşməsini istifadə edəcəkdir. Bu kəşflərin bəziləri gözəl, bəziləri isə ağrılı ola bilər. Ağrılı olanlar tez-tez daha yaxşı ola bilərlər, çünki onlar yaxşılaşma imkanlarına gətirib çıxarır.
Marketinq və brend-araşdırma
Marketinq tədqiqatı bazar, məhsul və ya xidmət, eləcə də müvafiq müştərilər və perspektivlər haqqında məlumatları açıqlayır.
Bizim daim əlaqəli dünyamız istehlakçıya yeni və çətin imkanlar verdi. Bugünkü biznes liderləri hədəf bazarları, qiymətqoyma, təşviq, satış kanalları, məhsulun xüsusiyyətləri və faydaları üzrə sonsuz həllər axını ilə üzləşirlər. Müxtəlif amillərin nəzərə alınması lazım olan hər bir unikal həll üçün strateji olaraq bu həllərin əsaslandırılması üçün əhəmiyyətli məlumatların toplanması üçün hazırlanmış marketinq tədqiqatları və metodologiyalar mövcuddur. Aşağıda göstərilən izahatlar insayta istiqamətlənmiş şirkətlərin qarşılaşdığı müxtəlif həll növləri və marketinq tədqiqatlarının aparılmasının nə üçün vacib olduğu barədə ümumi təsəvvür yaradır.
Konsepsiya testi
Konsepsiya testi tez-tez məhsul və ya xidmətlərin daha yaxşı anlaşılması üçün, eləcə də məhsulun və ya xidmətin effektiv yerləşdirilməsi barədə məlumatlandırmaq üçün istifadə olunur. Bir məhsulu işə salmaq və ya fikir inkişaf etdirmək üçün sərmayə qoyduğunuzda, bu üsullar məhsul, xidmət və ya marka ilə əlaqəli dərketmə, istək və ehtiyacları müəyyən etmək üçün dəyərli addımlardır.
Bazar hazırlığının araşdırılması
Bazarın hazırlığının araşdırılması şirkətin və ya təşkilatın təkliflərinin bazarda işə salınmasına hazır olduğunu təmin edir. Bu kimi əsas suallara cavab verə bilər: “biz hələ bazarda aktuallığını var?” və ya ” məhsulumuz və ya xidmətimiz konsepsiyamızı test edərkən eyni dəyərə malikdirmi?”
Brendin səhmdar kapitalının tədqiqi
Marka araşdırması şirkətlərə ticarət dəyərini başa düşməyə kömək edir, ya da marka istehlakçılarının qavrayışından çıxan öz kapitalını inkişaf etdirmək üçün daha effektiv qərarlar qəbul edə bilər.
Reklam tədqiqatı
Məhsulun, xidmətin və ya markanın effektiv təşviqi hər hansı bir biznes strategiyasının əsas komponentidir. Reklam tədqiqatları qərar qəbul edən şəxslərə münasib reklam yanaşmasını seçməyə, KİV-də düzgün yerləşdirilməni seçməyə və inandırıcı kommunikasiya planını işləyib hazırlamağa imkan verir.
Müştərilərinizin markanıza ən çox dəyər verdiyini düşünürsünüz?
Bilirsiniz ki, brendinq həllərinizi ciddi tədqiqatlara əsas qoymaq çox vacibdir. Çünki məlumatsız edə biləcəyiniz ən yaxşı şey müştərilərinizin həqiqətən düşündüyü barədə məlumatlı bir fərziyyə etməkdir. Marka araşdırmalarının mütəmadi olaraq həyata keçirilməsi, markanı müştərilərinizin baxımından başa düşməyinizə zəmanət verir.
Lakin ənənəvi bazar tədqiqatları, ciddi analiz işlərinin aparlması çox bahalı ola bilər. Xüsusilə, əgər hədəf auditoriyanız İT direktorları və texniki istifadəçilər kimi çətinliklə gedilə bilən insanları əhatə edirsə. Öz strategiyanızı necə təşkil edəcəyinizi bilmirsinizsə, öz tədqiqatlarınızı həyata keçirmək çox vaxt tələb edə bilər.
Bu dörd alət bizim müştərilər ilə istifadə olunur ki, tədqiqat prosesi üçün tələb olunur. Tədqiqatlara olan yanaşmamız müştərilər üçün marka məlumatları üçün uzun illər axtarışına və onların markalarını qurmaq üçün əldə edilən nəticələrin istifadəsinə əsaslanır. Reklam pulsuz marka, Chris Grams-da araşdırma və marka yanaşmamız haqqında daha çox məlumat əldə edə bilərsiniz.
Alət 1: Marka qutusu
Marka qutusu, demək olar ki, bütün tədqiqat layihələrimizi strukturlaşdırmaq üçün istifadə etdiyimiz əsasdır. Cari brendinizin güclü tərəfləri sizin brendinizin əsas elementlərini formalaşdıra bilər. Markanızın güclü tərəflərinin dalğasında yeni bazarlara, yeni kateqoriyalara, yeni vertikallara girin.
Alət 2: Markaya baxış
Sadə bir sorğu, markanızın inkişafı üçün lazım olan məlumatları müəyyənləşdirmək üçün güclü bir vasitədir. Ümumiyyətlə, hər iki qrupun baxışını müqayisə etmək və müqayisə etmək üçün həm daxili, həm də xarici icmalara sorğu göndəririk.
GetFeedback və Typeform, sandıqlarınızı qurmaq üçün sadə, gözəl və mobil cihazlar üçün rahat resurslardır.
Keyfiyyətli suallar brendin qavranılmasının açıqlanması üçün xüsusilə faydalıdır. Analiz daha uzun sürsə də, marka hekayələrini yaratmaq üçün ən zəngin məlumatların tarixə əsaslanan bu suallardan gəldiyini görürük.
Marka tarixinə dair suallar
Burada marka tarixinin açıqlanması üçün ən səmərəli keyfiyyətli suallar yer alır:
- Hansı sözlər və ifadələri ən çox marka ilə əlaqələndirirsiniz?
- Bir dostunuza və ya həmkarınıza marka dəyərini təsvir etsəniz, nə deyərdiniz?
- Marka ilə ən yaddaqalan təcrübə nədir? (Harada idi? Kim var idi? Nə oldu? Nə bitdi? Niyə bu sizin üçün əhəmiyyətli idi?)
- Nəyi bu gün marka ən çox qiymətləndirirsiniz?
- Gələcəyə baxarkən, sizin fikrinizcə, marka daha yaxşı xidmət etmək üçün ən böyük fürsətdir?
Bu suallar, insanların marka ilə əlaqələndirdikləri və ən çox xatırlanan qarşılıqlı təsirlər haqqında anlayış verəcəkdir. Daxili və xarici ictimaiyyətin cavabları arasında uyğunluq və uyğunsuzluğu axtarın.
Yerləşdirmə məsələləri
Rəqabət landşaftınızı və rəqiblərinizdən fərqliliklərinizi daha yaxşı başa düşmək üçün üç böyük sual:
- Hansı təşkilatlara əqiblərinizə marka kimi baxırsınız?
- Bu təşkilatları bir kateqoriyaya qruplaşdırmaq məcburiyyətində olsaydınız, bunu necə adlandırırdınız?
- Bu kateqoriyada digər təşkilatlardan markanızı fərqləndirən səbəbin nə olduğunu düşünürsünüz
Cəmiyyətiniz nəzərdə tutduğunuz həmin rəqibləri sadalayırmı? Onların fikrincə, necə fərqlənirsiniz?Markanızın strategiyasını yaratmaq üçün ümumi mövzuları, eləcə də daxili və xarici qavrayış arasındakı boşluqları axtarın.
Net Promoter Scor
Sizin brendinizin gücünün ən əhəmiyyətli kəmiyyət göstəricisi sizin təmiz Promoter reytinqinizdir. Gələcək mesajlarda daxili və xarici NPS-lərin daha ətraflı izlənməsinin dəyərini nəzərdən keçirəcəyik.
Hələlik isə burada standart məsələ:
Təxminən, brendi nə qədər dosta və ya kolleqaya tövsiyə edəcəksiniz? (Miqyas 1-10)
Xarakter haqqında suallar
Yaş, cins, rol, şirkət ölçüsü və cəmiyyətinizin üzvləri haqqında hər hansı digər mühüm faktlar kimi demoqrafik məlumatların toplanması ilə yanaşı, cəmiyyətinizin üzvlərinin həyatı və şəxsiyyəti barədə bir fikir verə biləcək iki sual var:
- Bu işlə bağlı sizin ən böyük istəkləriniz hansılardır?
- Bu iş sizə gecə yatmağa imkan vermir?
Bu suallardan əldə edilən məlumatlar xarici cəmiyyətinizin nə üçün qayğı göstərdiyini və məhsullarınızın və ya həllərinizin ona necə kömək etdiyini başa düşmək üçün faydalıdır.
Alət 3: Maraqlı tərəflərlə müsahibə
Müsahibələr markanızın tarixini qurmaq üçün dəyərli rəng və kontekst əlavə edir. Biz şirkətin əsas daxili liderləri ilə müsahibə aparmağı təklif edirik ki, şirkətin haradan gəldiyi, niyə mövcud olduğu və gələcək üçün onun vizyonu barədə dəqiq təsəvvür əldə edək. Burada daxili liderlərə soruşmağa dəyər bir neçə gözəl sual var:
- Öz sözlərinizə görə, niyə marka var? Əsas məqsədi nədir və ya daha geniş missiya varmı?
- Təşkilatınızın dərin anlayışına malik olmayan kimsə ilə danışdığınız zaman, markanın nə etdiyini izah etmək üçün istifadə etdiyiniz hər hansı bir xüsusi yol və ya lətifələr varmı?
- Markanız nə edə bilər, başqa bir şirkət nə edə bilməz?
- Beş ildən sonra markanız necə olmalıdır?
- Siz markanın bu gün üçün ən mühüm elementləri hansılardır? Nə dəyişməz qalmalıdır? Nə dəyişməlidir?
Xarici ictimaiyyətin əhəmiyyətli üzvləri ilə müsahibələr də sizə böyük fikirlər verə bilər.
Alət 4: Brendin tədqiqi və yerləşdirilməsi üzrə seminar
Toplanan məlumatları analiz etdikdən sonra, biz müştərilər üçün asan seminar təşkil edəcəyik ki, nəticələri birlikdə nəzərdən keçirək və sintezimizi bir addım daha irəli aparaq. Biz bu mərhələ müxtəlif komandalar arasında nizamlama yaratmaq üçün vacibdir və birlikdə data obyektiv baxış növbəti addım üçün zəmin yaradır.
Mənbə: Brandwatch.com
“Məşhur markaların adları haradan alınmışdır?” başlıqlı məqaləyə nəzər yetirmək üçün buraya klikləyin.