Pulsuz yüklənmə hesabatından çıxarılan, daha vacib olan, etibarlı məlumatlar əldə etməkdən sağlamlıq dəstəyini əldə etmək üçün ən böyük ehtiyaclarını təmin etmək və mövcud marka gücünü qorumaq üçün beş təsirli strategiya mövcuddur. Markalar strategiyaları və rabitələrini istehlakçı ehtiyaclarını daha yaxşı qarşılamaq üçün necə dəyişə bilər?
1. Faktlara əsaslanan mesajlaşma
Qeyri-müəyyən bir zamanda istehlakçılar üstünlük verilən markalara etibarlı mənbələr olaraq baxırlar. Bu gözləntini yerinə yetirmək məqsədilə istehlakçılara və işçilərə yoxlanılmış məlumat və qaynaqlar ilə təmin etmək üçün addım atırlar. Soyuqdəymə və qripə qarşı dərman etiketi Mucinex COVID-19 haqqında yanlış məlumatların yayılmasını dayandırmaq üçün amerikalıları mütəxəssis məsləhətlərinə qulaq asmağa çağıran “Yayılan faktlar, qorxma” adlı kampaniyasını irəli sürmüşdür.
2. Birgə sosial təsir
Markalar əvvəlcədən planlaşdırılan məzmuna və proqramlaşdırmaya fasilə verərək əvəzinə vaxt və büdcələri ortaq icma qurma layihələrinə yönləndirirlər. İstehlakçılar ölçülə bilən sosial təsiri təmin edən şirkətləri nəzərə aldıqda məqsədyönlü markalar post-pandemik ağılın üstündədir. Məsələn, B2B məkanında yeni istehlakçı davranışlarını qarşılamaq üçün içmə təcrübəsini yenidən icad edən Haus, yerli restoranlarla birlikdə dəstək olaraq yaradılan doqquz kolleksiyadan ibarət “Restoran layihəsi” adlı bir təşəbbüsə başladı. US Haus, xəttin bütün qazancını tərəfdaş restoranlara verir.
3. Cəbhə yardımı
Markalar insanlara ilk yanaşmanı tətbiq etməklə yardım fondları yaratmaq, müvəqqəti məşğulluq imkanları tapmaq və mağazaların bağlanmasına, iş vaxtının azaldılmasına və iş itkisinə məruz qalan işçilər üçün rəqəmsal karyera təhsili və sağlamlıq fəaliyyətini təmin etməklə işçilərin maddi və fiziki rifahlarını prioritetləşdirirlər. Beləliklə, sahib olunan marka gücünü qorumaq və yeni müştərilər əldə etmək daha asan olur. Virtual bir bar quran və əyləncəli barmenləri öz orijinal içkilərini yaratmaqla biraz pul qazanmağa dəvət edən Grey Whale Gin-i götürsək, instaqram üçün seçildiyi zaman $ 350 ( 595 azn) dəyərində olduğu bildirildi.
4. Virtual münasibətlərin edilməsi
Markaların keçid və qeyd etmələrinin vacib hüquqları sosial uzaqlaşma qaydalarına görə ələ keçirildiyi üçün virtual alternativlər yaratmağa addım atır. Facebook Live və Zoom kimi platformalara girərək istehlakçılar virtual doğum günləri, açılış mərasimlərində iştirak etməyə dəvət olunurlar. Teen Vogue 16 May Zoom üzərində canlı musiqi və digər əyləncələrlə yanaşı məşhurların çıxışlarını da keçirən, müxtəlif başlanğıc mərasimlərini qaçıran lisey şagirdləri üçün virtual “Balo” təşkil etdi. Teen Vogue cəmiyyəti əvvəlcədən ruhlandırmaq üçün hətta sosial mediada məsləhətlər və hazırlıq təklif etmişdir. Virtual iş mədəniyyəti formalaşdırmaqda sizə köməklik edəcək bir neçə vasitə mövcuddur. Bu vasitələri ələ alıb incələdiyimiz yazımızı buradan oxuya bilərsiniz.
5. Wellness dəstəyi
İstehlakçılar sosial uzaqlaşma və artan narahatlıq ilə qarşılaşdıqda markalar yardım göstərməyə çalışırlar. Psixoloji sağlamlıq və rifah ətrafında yeni xidmətlər təqdim edən markalar mətn və sosial media platformaları vasitəsi ilə daha çox əlaqə nöqtələri yaradırlar. Geyim ticarəti üzrə ixtisaslaşan Zappos, müştərilərin loyallığına görə xüsusi bir qaynar xətt yaratdı. Burada hər şey üçün müştəri xidmətləri vardır və istədikləri mövzularda sərbəst söhbət edə bilər. Bundan əlavə, yerli restoranlarda sifarişlərini yerinə yetirməyə kömək edən şəxsin bölgədəki sosial uzaqlaşma və digər təhlükəsizliyi təbliğ edən təcrübələri barədə məlumat verən xidməti də təklif edir.
Mənbə: psfk.com