• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone #Evdəqal
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Maliyyə Portfeli nədir?

Maliyyə aktivlərinin bu qruplaşdırılmasına qızıl və əmlakdan tutmuş səhmlər , istiqrazlar və pul ekvivalentlərinə qədər hər şeyi daxil etmək olar. Əslində, investisiya portfeli bu maliyyə aktivlərinin hamısını daşıyan böyük bir portfel rolunu oynayır. Daha geniş desək, portfel səhmlər, istiqrazlar, müxtəlif mallar, valyuta və pul ekvivalenti kimi maliyyə aktivlərinin, eləcə də fond tərəfdaşlarından ibarət olan qrupdur.

Leyla Tahirzadə Leyla Tahirzadə
İyul 18, 2020
A A
Biznesinizi faydalı edəcək 3 yeni yol

Maliyyə portfeli dedikdə,  fərdi, investisiya şirkəti, maliyyə institutu və ya hedc fondu tərəfindən saxlanılan investisiya və ya maliyyə aktivləri toplusu başa düşülür.

Maliyyə aktivlərinin bu qruplaşdırılmasına qızıl  və əmlakdan tutmuş səhmlər, istiqrazlar  və pul  ekvivalentlərinə qədər hər şeyi daxil etmək olar. Əslində investisiya portfeli bu maliyyə aktivlərinin hamısını daşıyan böyük bir portfel rolunu oynayır.

Daha geniş desək, portfel səhmlər, istiqrazlar, müxtəlif mallar, valyuta və pul ekvivalenti kimi maliyyə aktivlərinin, eləcə də fond tərəfdaşlarından ibarət olan qrupdur. Həmçinin portfel daşınmaz əmlak, incəsənət və özəl investisiyalar kimi qeyri-açıq, satıla bilən qiymətli kağızlardan da ibarət ola bilər. Pul bazarı hesabları düzgün işləmək üçün bu konsepsiyadan istifadə edir.

İnvestorlar çoxlu sayıda da portfelə sahib ola bilərlər. Bu seçim investorun hədəflərindən asılıdır.

Portfel Sinifləndirməsi

İnvestisiya portfeli, risk dərəcəsinə uyğun olan bölgünü həyata keçirmək üçün birçox investisiya növlərini təmsil edən müxtəlif ölçülü hissələrə ayrılmış bir “tort” kimi düşünülə bilər. Portfel qurmaq üçün müxtəlif növ qiymətli kağızlardan istifadə edilə bilər, lakin ən çox səhm və istiqrazdan istifadə olunur.

Səhmlər əsasən bir şirkətin kiçik bir parçası və ya pay sənədidir. Şirkət mənfəətinin bir hissəsini dividend ödədikdə və ya şirkətin dəyəri artdıqda, sahib olduğunuz səhmlərin də dəyəri artdığına görə daha çox pul qazanırsınız. Məsələn, təsəvvür edin ki, 10 il əvvəl Amazon səhmini satın almışdınız və hal-hazırda səhmin dəyəri milyonlarla dollardır.

İstiqrazlar borc qoyuluşudur. İstiqrazlar vasitəsi ilə adətən bir korporasiya və ya hökumətə pul borc verirsiniz. İstiqrazın şərtləri istiqrazın ödəmə müddəti və hesablanacağı faizlərlə müəyyən edilir. İstiqrazlar da səhmlərin alqı-satqısı ilə birlikdə birjalarda alınıb satıla bilər.

İstiqrazlar səhmlərə nisbətən daha etibarlı investisiya hesab olunur; onların dəyəri səhmlərin dəyəri qədər böyük və dəyişkən deyil. Dəyərinin səhmdən daha az olması istiqrazın riskinin daha az olması ilə əlaqədardır.

 

Səmərəli və Səmərəsiz Portfellər

Portfellər riskdən və əsasən də gözlənilən gəlirdən asılı olaraq səmərəli və ya səmərəsiz ola bilər. Səmərəli və ya effektiv portfel, müəyyən bir riskə görə ən çox gözlənilən gəliri təqdim edən investisiya portfelidir. Səmərəli portfel Optimal Portfel də adlandırıla bilər. Bunun əksinə olaraq, səmərəsiz bir portfel, risk və mükafat nisbəti zəif olan bir investisiya portfelidir və portfeldən gözlənilən gəlir sahib olduğu risk miqdarı ilə müqayisədə çox aşağı olur.

Amerikalı iqtisadçı Harry Markowitz-in Müasir Portfel Nəzəriyyəsinə (Modern Portfolio Teory) görə, bir aktivin riski və ya gəliri, portfelin ümumi risk və gəlirinə təsiri ilə qiymətləndirilməlidir. Gözlənilən gəlir müəyyən bir risk səviyyəsinə görə qarşılanmadıqda və ya müəyyən bir gəlir səviyyəsinə çatmaq üçün tələb olunan risk çox yüksək olduqda, portfelin səmərəsiz bir portfel olduğu deyilir. Digər tərəfdən, bir portfel əgər ən kiçik risk dərəcəsi ilə ən yüksək gəliri olan qiymətli kağızlardan ibarətdirsə, bu səmərəli bir portfel sayılır.

 

Mənbə:  capital.com  ,  investopedia.com ,  northwesternmutual.com

 

Data İnteqrasiyası nədir və niyə vacibdir? adlı yazımıza buradan keçid edə bilərsiniz.

Paylaş
Öncəki yazı

Adidas və Tullantılar

Növbəti yazı

Marketinq və Satışı qarışdırmayın

Redaktorun seçimləri

CRM
manşet

CRM Nədir?

Yanvar 13, 2021
remarketinq
manşet

Remarketinq Nədir? Necə edilir?

Yanvar 21, 2021
Dünya və Azərbaycan repində qəribə yollarla məşhurlaşmış 8 sənətçi
manşet

Dünya və Azərbaycan repində qəribə yollarla məşhurlaşmış 8 sənətçi

Yanvar 15, 2021
Məşhur Markalar və 23 Maraqlı Bilgi!
Biznes

Bütün xoşbəxt markalar fərqlidir!

Yanvar 14, 2021
#3 Data əldə etmək üçün ən yaxşı 10 mənbə
Marketinq

Sosial mesaj verən 7 parlaq gerilla marketinq fikri

Yanvar 11, 2021
Facebook-un ilk loqosu
manşet

Menecerlərin Özlərini Sorğulamalı Olduğu 10 Sual

Yanvar 16, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Yeni hesab yarat!

Qeydiyyat üçün aşağıdakı xanaları doldurun!

Bütün xanalar doldurulmalıdır Daxil ol

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol