• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

LinkedIn statistikaları

Linkedin istifadəçilərinin sayı 660 milyon istifadəçini keçib.

Aysel İsgəndərova Aysel İsgəndərova
May 10, 2020
A A
3D qapı tutqacları

2003-cü ildə iş dünyası profesionalları üçün dizayn olunan LinkediIn 2016-cı ildə 26 milyard dollara Microsoft-a satıldı. Microsoft-dan sonra sürətini artıran Linkedin, sosial şəbəkə mədəniyyətinin ehtiyacını ödəyərkən missiyasını pozmamağa çalışır. 2020-ci il üçün Linkedin statistikaları belə oldu:

linkedin statistikaları

Linkedin istifadəçilərinin sayı 660 milyon istifadəçini keçib.
    • Hər il Linkedin-də təxminən 100 milyon istifadəçi qeydiyyata alınır.
    • Attopia-nın araşdırmasına görə, Linkedin-in aylıq aktiv istifadəçisi təxminən 260 milyondur.
    • Keçən il Linkedin’in aktiv istifadəçilərinin sayı 100 milyon idi.
    • Linkedin istifadəçilərinin təxminən 40 faizi hər gün hesablarını yoxlayır.
    • Linkedin istifadəçilərinin 61 milyonu rəhbər vəzifələrdə çalışır.
    • Linkedin-də 40 milyon istifadəçi qərar qəbuletmə mexanizmlərində mühüm rol oynayır.
    • Fortune jurnalının hazırladığı ilk 500 siyahıda ən çox istifadə edilən sosial media platforması olaraq bilinir.
    • Linkedin, 2016-cı ildə texnologiya nəhəngi Microsoft-a 26,2 milyard dollara satıldı.
    • Linkedin-in 2000 və daha sonrakı illərdə anadan olan 87 milyon istifadəçisi var və onlardan təxminən 11 milyonu qərar qəbuletmə mexanizmlərində aktiv rol oynayır.

  • Mindsea tərəfindən aparılan araşdırmaya görə, ayda təxminən 63 milyon istifadəçi Linkedin mobil tətbiqetməsindən fəal istifadə edir.
  • Fotoşəkilləri olan Linkedin profilləri 21 qat daha çox görüntü və 36 qat daha çox mesaj alır.
  • Linkedin istifadəçilərinin 44% -i qadın istifadəçilərdir.
  • 70 milyon istifadəçi Linkedin təqdimat paylaşma platforması olan Slide Share-dan fəal istifadə edir.
  • Slayd Share-də təxminən 18 milyon ədəd məzmun var.
  • Linkedin, B2B marketoloqlarının ən çox istifadə etdiyi kanallardan biridir.  B2B satıcılarının 94 faizi LinkedIn istifadə edir.
  • Linkedin ana səhifəsindəki məzmun həftədə 9 milyard dəfə baxılır.  Bu, ayda 36 milyard, ildə 468 milyard baxış deməkdir.
  • Yalnız 3 milyon Linkedin istifadəçisi həftəlik müntəzəm məzmun dərc edir.
  • Marketinq mütəxəssislərinin 91 faizi Linkedin-in keyfiyyətli məzmun əldə etməyi üstün tutur.
  • B2B satıcılarının 92 faizi Linkedin-i rəqəmsal marketinq siyahılarına əlavə edir.
  • Bu günə qədər platformada yalnız 1 milyon istifadəçi məqalə dərc etmişdir.  Bu, Linkedin ümumi istifadəçilərinin 2 faizinə uyğundur.
  • Linkedin məqalələrini oxuyanların 42 faizi yüksək səviyyəli vəzifələrdə çalışır.
  • Bu gün Linkedin istifadəçiləri ayda təxminən 130 min məqalə dərc edirlər.
  • Uzun məqalələr Linkedin-də ən çox paylaşılan və ən çox oxunan məqalələr kimi tanınır.
  • Xüsusilə “necə hazırlanır” və siyahı tərzi məqalələr Linkedin-in ən populyar məzmunları arasındadır.
  • Linkedindəki bir məqalənin daha çox oxunması üçün məqalə 5, 7 və ya 9 başlığa bölünür.
  • Linkedin-də paylaşılan 500 məqalədən 30-u qısa siyahılardır.
  • Linkedin haqqında ən çox paylaşılan məqalələrin təxminən yarısı Richard Branson, GuyKawasaki və Gary Vaynerchuk kimi Linkedin fenomenləri tərəfindən yazılmışdır.
  • Linkedində ən çox paylaşılan 10 min məqalənin 6 faizi Linkedin fenomenləri tərəfindən yazılmışdır.
  • 40-49 simvol başlığı olan Linkedin məqalələri platformadakı ən populyar məqalələr sırasındadır.
  • Linkedin-dəki bir məqalənin uğurlu olması üçün ən azı 8 şəkil istifadə edilməlidir.  Linkedin-də paylaşılan məqalələrin əksəriyyətində ən azı 8 şəkil var.
  • Linkedin-də video olmayan məqalələr video məqalələrdən daha yaxşıdır.
  • Korporativ saytlardakı trafikin təxminən 46 faizi Linkedin-dən gəlir.
  • Linkedin Facebook və Twitter-dən 3 qat daha çox qarşılıqlı əlaqə yaradır.
Paylaş
Öncəki yazı

2020-ci ildə Uğurlu Moda Rəqəmsal Marketinqi üçün göstərişlər

Növbəti yazı

Bear Market – Ayı Bazarı

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol