2003-cü ildə iş dünyası profesionalları üçün dizayn olunan LinkediIn 2016-cı ildə 26 milyard dollara Microsoft-a satıldı. Microsoft-dan sonra sürətini artıran Linkedin, sosial şəbəkə mədəniyyətinin ehtiyacını ödəyərkən missiyasını pozmamağa çalışır. 2020-ci il üçün Linkedin statistikaları belə oldu:
Linkedin istifadəçilərinin sayı 660 milyon istifadəçini keçib.
-
- Hər il Linkedin-də təxminən 100 milyon istifadəçi qeydiyyata alınır.
- Attopia-nın araşdırmasına görə, Linkedin-in aylıq aktiv istifadəçisi təxminən 260 milyondur.
- Keçən il Linkedin’in aktiv istifadəçilərinin sayı 100 milyon idi.
- Linkedin istifadəçilərinin təxminən 40 faizi hər gün hesablarını yoxlayır.
- Linkedin istifadəçilərinin 61 milyonu rəhbər vəzifələrdə çalışır.
- Linkedin-də 40 milyon istifadəçi qərar qəbuletmə mexanizmlərində mühüm rol oynayır.
- Fortune jurnalının hazırladığı ilk 500 siyahıda ən çox istifadə edilən sosial media platforması olaraq bilinir.
- Linkedin, 2016-cı ildə texnologiya nəhəngi Microsoft-a 26,2 milyard dollara satıldı.
- Linkedin-in 2000 və daha sonrakı illərdə anadan olan 87 milyon istifadəçisi var və onlardan təxminən 11 milyonu qərar qəbuletmə mexanizmlərində aktiv rol oynayır.
- Mindsea tərəfindən aparılan araşdırmaya görə, ayda təxminən 63 milyon istifadəçi Linkedin mobil tətbiqetməsindən fəal istifadə edir.
- Fotoşəkilləri olan Linkedin profilləri 21 qat daha çox görüntü və 36 qat daha çox mesaj alır.
- Linkedin istifadəçilərinin 44% -i qadın istifadəçilərdir.
- 70 milyon istifadəçi Linkedin təqdimat paylaşma platforması olan Slide Share-dan fəal istifadə edir.
- Slayd Share-də təxminən 18 milyon ədəd məzmun var.
-
Linkedin, B2B marketoloqlarının ən çox istifadə etdiyi kanallardan biridir. B2B satıcılarının 94 faizi LinkedIn istifadə edir.
- Linkedin ana səhifəsindəki məzmun həftədə 9 milyard dəfə baxılır. Bu, ayda 36 milyard, ildə 468 milyard baxış deməkdir.
- Yalnız 3 milyon Linkedin istifadəçisi həftəlik müntəzəm məzmun dərc edir.
- Marketinq mütəxəssislərinin 91 faizi Linkedin-in keyfiyyətli məzmun əldə etməyi üstün tutur.
- B2B satıcılarının 92 faizi Linkedin-i rəqəmsal marketinq siyahılarına əlavə edir.
- Bu günə qədər platformada yalnız 1 milyon istifadəçi məqalə dərc etmişdir. Bu, Linkedin ümumi istifadəçilərinin 2 faizinə uyğundur.
- Linkedin məqalələrini oxuyanların 42 faizi yüksək səviyyəli vəzifələrdə çalışır.
- Bu gün Linkedin istifadəçiləri ayda təxminən 130 min məqalə dərc edirlər.
- Uzun məqalələr Linkedin-də ən çox paylaşılan və ən çox oxunan məqalələr kimi tanınır.
- Xüsusilə “necə hazırlanır” və siyahı tərzi məqalələr Linkedin-in ən populyar məzmunları arasındadır.
- Linkedindəki bir məqalənin daha çox oxunması üçün məqalə 5, 7 və ya 9 başlığa bölünür.
- Linkedin-də paylaşılan 500 məqalədən 30-u qısa siyahılardır.
- Linkedin haqqında ən çox paylaşılan məqalələrin təxminən yarısı Richard Branson, GuyKawasaki və Gary Vaynerchuk kimi Linkedin fenomenləri tərəfindən yazılmışdır.
- Linkedində ən çox paylaşılan 10 min məqalənin 6 faizi Linkedin fenomenləri tərəfindən yazılmışdır.
- 40-49 simvol başlığı olan Linkedin məqalələri platformadakı ən populyar məqalələr sırasındadır.
- Linkedin-dəki bir məqalənin uğurlu olması üçün ən azı 8 şəkil istifadə edilməlidir. Linkedin-də paylaşılan məqalələrin əksəriyyətində ən azı 8 şəkil var.
- Linkedin-də video olmayan məqalələr video məqalələrdən daha yaxşıdır.
- Korporativ saytlardakı trafikin təxminən 46 faizi Linkedin-dən gəlir.
- Linkedin Facebook və Twitter-dən 3 qat daha çox qarşılıqlı əlaqə yaradır.