• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone #Evdəqal
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

LinkedIn-dən Marketoloqlar üçün 7 Anlayış!

Satış və marketinq arasındakı uyğunluq vacib olduğuna görə marketoloqların satışdakı qarşı tərəfləri başa düşmələri vacibdir. LinkedIn-in yeni qlobal satış hesabatı buna kömək edə bilər.

Leyla Zeynalova Leyla Zeynalova
Avqust 11, 2020
A A
marketinq

Heç kimə sirr deyil ki, satış və marketinq uyğunluğu getdikcə artmaqdadır.

LoopVOC məsləhətçisi Jill Rowley-in dediyi kimi: “Yeni reallıq satış və marketinqin ardıcıl və getdikcə daha da inteqrasiya olunmasıdır. Marketinq satışlar haqqında daha çox məlumat almalı, satış marketinq haqqında daha çox şey bilməlidir və hamımız müştərilərimiz haqqında daha çox məlumat almalıyıq.“.

Satış və marketinq arasındakı uyğunluq bu qədər vacib olduğuna görə marketoloqların satışdakı qarşı tərəfləri başa düşmələri vacibdir. LinkedIn-in yeni qlobal satış hesabatı buna kömək edə bilər. Dünyadakı 10,000 satıcı və alıcı arasında sorğu keçirən hesabatda satış peşəsi və rəhbərlik etdiyi yer haqqında məlumatlar verilir.

Marketoloqların yeni hesabatdan əldə edə biləcəyi 7 anlayış:

1. Satış hər zaman çətin bir peşədir və indikindən heç vaxt daha çox deyil.

COVID-19 iqtisadiyyata təsiri ilə, bir çox sənayeni və onlara xidmət edən satış mütəxəssislərini incitdi. Bu yazda Şimali Amerikada aparılan bir araşdırmada, satıcıların 60%-i kvota / bağlanış sövdələşmələrində azalmanın gözlədiyini – 18%-i əhəmiyyətli bir azalma gözləyirdi. Bundan əlavə, satıcıların 44%-i məlumat yaymaq üçün cavab vermə qabiliyyətinin azalmasını gözlədilər – 8%-i əhəmiyyətli dərəcədə azalma gözləyirdi.

Marketoloqlar üçün anlayış: Satış şöbəsi, potensial alıcılarla danışıqların qığılcımına kömək etmək üçün marketinq komandasının yeni fikirlərinə hər zamankindən daha açıq ola bilər.   

2. Satış peşəsində ciddi dəyişikliklər baş verir.

Qlobal Satış sorğusunda, satış menecerlərinin 76%-i, dəyişməyə uyğunlaşma qabiliyyətlərinin beş il əvvəlkindən daha vacib olduğu ilə razılaşdı. Üç ölkənin menecerləri dəyişikliklərə uyğunlaşma qabiliyyətini daha yüksək faiz dərəcələrində qiymətləndirdilər: Hindistan (87%), Meksika (87%) və Braziliya (86%).

Marketoloqlar üçün anlayış: Satış liderləri, sənayesini dəyişdirən satış texnologiyasından artan istifadə kimi dəyişiklikləri son dərəcə yaxşı bilirlər. Mövcud vəziyyət, marketoloqlar üçün təşkilatlarında satış rəhbərləri ilə oturmaq və yaxın satış-marketinq uyğunluğunu planlaşdırmaq üçün əlverişli vaxt ola bilər.   

3. Üz-üzə görüşlərin olmaması virtual satışların artmasına səbəb oldu.

Ənənəvi olaraq satıcılar səyahətlərdə, konfranslarda və üz-üzə görüşlərdə uğur qazanmışlar, lakin COVID-19 müştərilərlə əlaqə yaratmaq üçün bütün bu üsulları məhdudlaşdırmışdır. Bu yeni gerçəklikdə, Satış hesabatı, satıcıların 77%-nin daha çox virtual görüşlər keçirdiyini və 51%-nin daha çox e-poçt göndərdiyini açıqladı.  

Marketoloqlar üçün anlayış: Virtual satış, hətta COVID-19 pandemiyası baş verməmişdən əvvəl də daha vacib olmağa başlamışdı. Marketoloqlar satış həmkarları tərəfindən virtual görüşlər və e-poçtlar üçün məzmuna dəstək olmaq üçün skript hazırlayaraq kömək edə bilərlər. 

4. Satışda məlumatlar getdikcə daha vacibdir.

Satış qrupları, məhsuldarlığı (49%) ölçmədən kəşfiyyata (49%), müvafiq sahələri hədəfə alanlara qədər (47%) satışın bir çox aspekti üçün məlumatlara güvənirlər. “Vaxtında və müvafiq məlumatlar əldə etmək müvəffəqiyyətin açarı olacaqdır. Bazarlara çıxmaq səyləri üçün açıq bir məlumat strategiyası olan satış təşkilatları, 11% satıcıların hədəf aldıqlarını və proqnozlaşdırılan sövdələşmələrə 8% daha çox vaxt qazandıqlarını söylədi. Bu barədə Satış hesabatında bildirilib.

Marketoloqlar üçün anlayış: LinkedIn məlumatlarına görə Satış Əməliyyatları üzrə mütəxəssislərin sayı ümumi satış funksiyasından 2.8 dəfə daha sürətli böyüdü. Satışda daha çox məlumat yönümlü işçi heyəti ilə, marketoloqlar marketinq komandalarının müvəffəqiyyət qazanmasına kömək etdiyinə dair məlumatlara əsaslanan sübutlarla bu komandalara müraciət etməlidirlər.

5. Satışda alıcıların etimadını qazanmaq lazımdır və marketoloqlar buna kömək edə bilər.

Dünyada alıcıların yalnız 32%-i satış peşəsini etibarlı şəkildə təsvir etdi. Buna baxmayaraq, onların 58%-i etimadı sövdələşmələrin aparılması üçün kritik olaraq xarakterizə etdi. Uğurlu satıcılar, A nöqtəsindən B nöqtəsinə qədər gedib alıcıların etimadını qazanmağı bacaranlardır, çünki 88% alıcılar sonda iş gördükləri satıcıları “etibarlı məsləhətçilər” olaraq xarakterizə edirlər.

Marketoloqlar üçün anlayış: Satışların vəziyyəti barədə hesabat göstərir ki, satıcılar alıcıların etimadını ilkin çatışmazlıqdan əvvəl qazanmağa başlayırlar. Satışa çıxan satıcılara kömək etmək üçün satış qrupuna alış komitəsinin hər bir üzvü üçün müvafiq satış imkanları yaratmağa kömək etməlidir.   

6. Ən çox işləyən satıcılar marketinq şöbəsi ilə daha yaxşı münasibət qururlar.

Satışın vəziyyəti barədə hesabat, ən yüksək səviyyəli satıcıların 53%-nin (125% və ya yuxarı həddə çatan kimi təyin olunduğu) həmkarlarının cəmi 23%-i ilə müqayisədə marketinqin “əla” olduğunu ortaya çıxardı.  

Marketoloqlar üçün anlayış: Marketoloqlar müntəzəm ifaçılarla müqayisədə rəhbərliklərini idarə etmək üçün şirkətlərində istifadə etdikləri prosesi başa düşməkdən faydalana bilərlər. Təlim marketinqə, satışa və bütün təşkilata fayda gətirəcək bir fikir verə bilər. 

7. LinkedIn alış prosesində daha böyük rol oynayır.

Satış hesabatında verilən məlumatlar göstərir ki, beş alıcının dördü (78%) satıcı üçün məlumatlı LinkedIn profilinin olmasının vacib olduğunu söyləyir. Satıcılar bu həqiqəti başa düşürlər, onların 84%-i LinkedIn-də aktiv olduqlarını bildirdilər. Bu, yalnız iki il əvvəl 70%-dən yuxarı idi.

Marketoloqlar üçün məlumat: LinkedIn həm alıcılar, həm də satıcılar üçün alış prosesində daha böyük rol oynayır. Marketoloqlar satışdakı həmkarlarını dəstəkləməyə görə platforma üçün xüsusi olaraq hazırlanmış satış imkanlarının inkişaf etdirilməsini düşünməlidirlər.

Mənbə: business.linkedin.com

“Şirkətiniz LinkedIn reklamlarından istifadə etməyə hazırdırmı?” adlı məqaləmizi oxumaq üçün buraya klikləyə bilərsiz.

Paylaş
Öncəki yazı

Kafe Açmadan Əvvəl Bu 7 Maddəni Bilməlisiniz!

Növbəti yazı

Kapitalizm ticarətin düşmənidir!

Redaktorun seçimləri

məşhur
manşet

Dünyasını dəyişdikdən sonra ən çox qazanan məşhurlar

Yanvar 21, 2021
Facebook-un ilk loqosu
manşet

Menecerlərin Özlərini Sorğulamalı Olduğu 10 Sual

Yanvar 16, 2021
onlayn
manşet

Onlayn İş Görüşmələrində Tez-Tez Edilən Səhvlər

Yanvar 22, 2021
SpaceX- in insanlıq üçün önəmi
Biznes

SpaceX- in insanlıq üçün önəmi

Yanvar 17, 2021
PR nədir? PR işləri necə olur?
Xəbərlər

Khan Akademiyası – Elon Musk 5 milyon $ ianə

Yanvar 17, 2021
ABŞ-ın Xiaomi-ni qara siyahıya almasına Xiaomi Türkiyədən açıqlama gəldi
manşet

Galaxy S21 Ultra kamera xüsusiyyətləri tanıdıldı

Yanvar 18, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Yeni hesab yarat!

Qeydiyyat üçün aşağıdakı xanaları doldurun!

Bütün xanalar doldurulmalıdır Daxil ol

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol