• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone #Evdəqal
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

LGBT fərdlərinin “iş həyatı”

Bəli, iş dünyası. Amma hansı iş dünyası? Ümumiyyətlə, varmı bu fərdlərin iş dünyası? Nə dərəcədə tolerantdır iş müəssisələrində onlara qarşı göstərilən münasibət?

Aynur Əliyeva Aynur Əliyeva
İyul 4, 2020
A A
LGBT iş həyatı

LGBT fərdləri üçün iş həyatı ayrı-seçkiliyin ən intensiv olduğu bir sahədir. Çünki işləmək hüququ və azadlığı iqtisadi və sosial hüquqlar daxilində fərdin əsas hüquqları arasındadır və LGBT fərdləri, hər kəs kimi, maddi rifahının təmin edilməsi, istehsalda iştirak etmək və mənəvi razı olmaq üçün çalışmalıdırlar. Onlar üçün olan bu hüquq hələ də ölkəmizdə həll edilməli olan bir məsələdir.

LGBT iş həyatı

Bir çox dünya ölkələrində, əksərən isə Şərqdə onlara qarşı münasibət nəinki birmənalı deyil, hətta çox kəskindir deyə bilərik. Elə bundan da qaynaqlanaraq  LGBT fərdləinə qarşı münasibətin kəskinliyi özünü ən ekstremal şəkildə iş həyatı   da yansıdır. Eləcə də Azərbaycanda eyni vəziyyətdir. Bir çox şirkətlərin CEO-ları komandasında lgbt fərdlər görmək istəmir. Bəziləri öz homofobluğundan, bəziləri isə işçilərini düşünərək və s. kimi səbəblərdən doğaraq.

İş müsahibələrinə gəlincə, bir çoxları öz gender kimliklərinə görə rədd cavabı alarkən, bəziləri isə heç açıqlamağa cürət etmir. Türkiyədə 2018-ci ildə aparılan araşdırmaya nəzər salsaq, 58 faizi iş yerində ayrıseçkiliyə məruz qalmışdır. 198 nəfərdən yalnız 32-si işə qəbul zamanı cinsi kimliyi barədə tamamilə açıq davransa da, 89 nəfər tamamilə gizlətmişdi.

Qərb ölkələrində bu münasibət necədir?

Təbii ki, bu kəskin münasibət nə qədər hər yerdə də olsa, nisbətən orada daha azdır. İngiltərədə “YouGov” tərəfindən aparılan araşdırmaya görə, işçilərin 65%-i şirkətlərinin bu məzmunda ayrıseçkilik üçün lazımi tədbirlər gördüyünü və bu səbəblə də onların özlərini yaxşı hiss etdiklərini düşünür. İngiltərədə aparılan digər bir araşdırmanın nəticələrinə görə isə, LGBT işçiləri ölkədəki digər həmkarlarından orta hesabla 6.703 funt sterlinq az gəlir və ayrıseçkiliklə üzləşirlər. Bir çox işçi, cinsi oriyentasiyasına görə həmkarları tərəfindən sınaqlara və təzyiqlərə məruz qalır.

Bəzi Avropa şirkətlərində hətta “Fərqlilik İdarəetmə” direktorları adı altında işlər görülür.

Yeri gəlmişkən, elə hazırda yaşadığımız iyun ayı da “Qürur ayı” (“Pride Month”) olduğundan onlar üçün xüsusi paradlar, partilər təşkil olunur. İyunun son həftəsi isə xüsusi yürüşlər təşkil edilir. Bu, hər il iyun ayında təşkil olunur. Bu il isə dünyanı bürüyən pandemiya dalğasışəraitinə görə hər şey kimi o da onlayn, virtual şəkildə həyata keçiriləcəkdir. Normal dönəmdə yürüşlər, əsasən, Nyu-York, Çikaqo, Londonda həyata keçirilir.

Bəs nədir “Pride Month”?

LGBT

Qürur yürüşləri LGBT fərdlərin özü ola bilmək haqqını qeyd etdiyi bir tədbirdir. Qürur ayınınməhz İyun ayında keçirilməsinin səbəbi isə 1969-cu ildə Nyu York şəhərində iyun ayında baş vermiş Stonewall (Stounval) iğtişaşlarıdır. Stonewall iğtişaşları, Stonewall barına edilən polis basqınlarına qarşı bu icmanın başlatdığı kortəbii nümayişlər idi.

Pride Month-un şirkətlər və LGBT ilə əlaqəsinə gəlincə, hər il bir neçə dünya miqyaslı şirkətlərin öz loqolarında onlara dəstək xarakterli etdiyi göyqurşağılı dəyişikliklərini göstərmək olar. “YouTube”, “Twitter”, “Uber”, “MasterCard”, “Decathlon”və s. Hətta bu il bu sıraya sırf işgüzar əlaqələrin qurulması yönündə istifadə olunan sosial şəbəkə – “Linkedln”qoşuldu.

 

Loqoların bu dəyişimindən sonra normal olaraq şirkətlər insanlardan mənfi reaksiyalar aldı. Lakin bunların içərisində ən təqdirəlayiq şəkildə öz açıqlamasıyla seçiləni isə,  Decathlon Türkiyə oldu.

“Qürur ayı” əhatəsində, Decathlon Türkiyə Linkedin və İnstagram karyera hesablarımızın iş mühitimiz və onun incəliyi ilə əlaqədar paylaşdığımız paylaşıma gələn reaksiya və şərhlər bizi çox təəccübləndiridi və üzdü.

  Diskriminasiyanın hər növünə qarşıyıq. Decathlon Türkiyə olaraq; din, dil, irqi, cinsi, cinsi kimliyindən asılı olmayaraq hər kəsin özünü ifadə edə biləcəyi və özü ola biləcəyi bir mühitə sahibik və bununla fəxr edirik. Başqa cür də düşünmürük.

“Ümumdünya İnsan Hüquqları bəyannaməsində” şərəf, ləyaqət və hüquq baxımından bütün  insanlar azad və haqları baxımından bərabər doğularlar. Heç bir şirkət, heç bir şəxs ,  heç bir qüvvə bu haqqı insanların əlindən ala bilməz.  

Ayrıseçkiliyin dünyanı xaosa apardığı bu günlərdə hər kəsi buna qarşı daha anlaşıqlı, daha həssas olmağa dəvət edirik.

Biz bütün rəngləri içərisində əhatə edən  insana insan olduğu üçün dəyər verən mövqeyimizin hər zaman arxasındayıq.”

Paylaş
Öncəki yazı

Effektlər İyerarxiyası Modeli

Növbəti yazı

Allianz Group 2020-də uğurlu nəticələr əldə etdi

Redaktorun seçimləri

Satışların Sürətlənməsi – daha sürətli satış
Biznes

Peşəkar CV hazırlamaq üçün 6 vacib addım

Fevral 10, 2021
Niyə Xaricdə Təhsil Almalıyam?
Rəqəmsal

İş Qurmaq İstəyənlər, Burada 8 Əla Vasitə Var!

Fevral 8, 2021
Yaddaşın limiti varmı?
Marketinq xəbərləri

Markaların Sevgililər Gününə özəl unudulmaz reklamları

Fevral 14, 2021
Serialı
manşet

2020-ci İlin Ən Yaxşı 10 Serialı!

Fevral 23, 2021
Sosial Media Strategiyası necə inkişaf etdirilməlidir?
manşet

Sosial Media Strategiyası necə inkişaf etdirilməlidir?

Fevral 24, 2021
“Xızır Baba təqaüdü” – Müraciət başladı
manşet

“Xızır Baba təqaüdü” – Müraciət başladı

Fevral 8, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Yeni hesab yarat!

Qeydiyyat üçün aşağıdakı xanaları doldurun!

Bütün xanalar doldurulmalıdır Daxil ol

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol