Türkiyənin ən böyük qeyri-ərzaq pərakəndə şirkəti LC Waikiki, sadəcə öz sektorunda deyil, son 15 ildə bütün pərakəndə satış sektorlarında açıq aşkar ən böyük oyunçulardan biri oldu. Şirkət bu müvəffəqiyyəti kişi, qadın və uşaq geyimlərinə ayaqqabı və ev tekstili kimi sahələr əlavə edərək qazandı.
LC Waikiki, Webrazzi Awards-da İlin Ən Yaxşı Elektron Ticarət Markası İstifadəçisi kateqoriyasında qalib seçildi.
Elektron ticarət platformasında eyni uğuru əldə edən şirkət, Webrazzi Awards çərçivəsində İlin Ən Yaxşı Elektron Ticarət İstifadəçi Markası kateqoriyasında birinci seçildi. LC Waikiki E-Ticarət kateqoriyası direktoru Efsun Janset Yılmaz bu mükafatı belə izah edir: “Bu mükafatı almaq üçün müştəri yönümlü perspektivimizin ən vacib amil olduğunu düşünürəm. Digər bir vacib amil isə saytımızda endirim və kampaniyaları real qiymətlərlə tətbiq etməyimizdir. Tətbiq etdiyimiz şəffaf satış siyasətimizin müştərilərimizə bir reaksiya olduğunu və bazar araşdırmalarımızda əhəmiyyətli bir məlumat olduğunu söyləyə bilərik. “
Pandemiyada E-Ticarət saytını ziyarət edənlər də alış-veriş etdilər
Elektron ticarət kateqoriyasında şirkət 2020-ci ili pandemiyanın təsiri ilə gözləntilərin üzərində başa vurdu.Platforma 2019-cu ilə nisbətən təxminən 140% böyüdü.Buna paralel olaraq saytın trafik göstəricilərində də eyni artım templəri görülür.Yılmaz, “Ən çox böyüyən göstəricilərimizdən biri də müştəri nisbətimiz idi. Pandemiyadan əvvəl saytımızı ziyarət edən və ciddi qarşılıqlı əlaqəyə girən, lakin alış-verişini mağazalarımızdan tamamlayan müştərilərimizin çoxu mağazaların bağlanması və iş saatlarının məhdudlaşdırılması ilə onlayn alış-verişə üstünlük verdi.Bu səbəblə 2020-ci ili bir əvvəlki ilə nisbətən daha yüksək rəqəmlərlə başa vurduq “dedi.
“Ən çox çətinliyimiz logistika və çatdırılma prosesləri idi”
Yılmaz, pandemiyanın bütün sahələrdə olduğu kimi pərakəndə satış sahəsinə də ciddi şəkildə təsir etdiyini ifadə etdi. Xüsusilə müvəqqəti bağlanma, iş vaxtının məhdudlaşdırılması və sosial məsafə qaydaları səbəbindən insanların oflayn ticarət tərəfindəki mənfi təsirləri daha çox hiss etdiyini və e-ticarətə marağın artdığını vurğuladı. Buna görə də 2020-ci ili ən yaxşı şəkildə və ən az ziyanla bağlamalarına kömək etdiyini bildirdi.
Pandemiyanın başlanğıcında işçilərinin sağlamlıqlarını nəzərə alaraq lcwaikiki.com, saytını təxminən 1 aya yaxın bağladı. Növbəti dövrdə nazirliyin bu yanaşma ilə verdiyi bütün prosedurları tətbiq edərək fəaliyyətinə davam etdi. Hal-hazırda prosesi eyni həssaslıqla həyata keçirir.
Efsun Janset Yılmaz, “Ən çox mübarizə apardığımız sahənin logistika və çatdırılma prosesləri olduğunu vurğuladı.” Bunun elektron ticarət,logistika əməliyyatlarında aldıqları pandemiya qərarlarını işçilərin və müştərilərin sağlamlığını ön planda tutaraq əlavə edir: “Bundan əlavə, yük şirkətlərinin artan tələbatı ödəyə bilməməsi səbəbindən məhsullarımızı vaxtında müştərilərimizə çatdırmaqda çətinlik çəkdik.”
LC Waikiki’nin 2021-ci ildəki ən vacib hədəflərindən biri,mövcud vəziyyətdən sonra da pandemiyanın təsiri ilə elektron ticarət ekosisteminə daxil olan müştərilərin saxlanılmasıdır. Bunu təmin edərkən ən üstün prioritet müştəri məmnuniyyətidir … Bu səbəbdən bütün əməliyyatlar satışdan çox müştəri yönümlü olaraq dizayn edilir. Yılmaz son olaraq onu da vurğulayır ki: “Bu andan etibarən 2020-ci ildə “Mağazadan hemen gelsin” və “Şimdi gel al” kimi çox kanallı xidmətlərimizi istifadəyə verdik. 2021-ci ildə bu təcrübələri daha da inkişaf etdirəcəyik.”