• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone #Evdəqal
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Kooperativ marketinqi ilə müştəriləri sevindirin

Məhsullarını bir-birini tamamlayan məhsullarla bağlayan bir telefon mağazası, kooperativ marketinqin bir nümunəsidir. Bu təklif telefon alarkən investisiya etməli olduğunuz məhsullardan faydalanır və bu məhsulu satın almağa həvəsləndirmək üçün istifadə edir. Bu yolla vaxt və pul xərcləmək əvəzinə telefonlar üçün ekran qoruyucusu bir kampaniya aparmaq üçün kooperativ ortaqlığı daha çox üzvi şəkildə aparır və satışını həyata keçirir. Kooperativ marketinq müştərilərə daha böyük, dəyərli bir təklif hazırlamaq üçün bir çox şirkətin birlikdə işlədiyi zaman baş verir. Daha geniş bir auditoriyaya ya da yeni bir auditoriyaya çatmaq üçün hər bir işin genişlənmiş qaynaqlarından istifadə edir. Tərəfdaşlığın birbaşa rəqiblər və ya bir-birini tamamlayan tərəfdaşlarla olmasına baxmayaraq, hamısı bir marketinq kampaniyasının təqdim etdiyi məruzə və biznesdən ləzzət ala bilir.

Nigar İsmayılova Nigar İsmayılova
Avqust 13, 2020
A A
KAROŞİ – sindrom yoxsa mədəniyyət?

Məhsullarını bir-birini tamamlayan məhsullarla bağlayan bir telefon mağazası, kooperativ marketinq üçün bir nümunədir. Bu təklif telefon alarkən investisiya etməli olduğunuz məhsullardan faydalanır və bu məhsulu satın almağa həvəsləndirmək üçün istifadə edir. Bu yolla vaxt və pul xərcləmək əvəzinə telefonlar üçün ekran qoruyucusu bir kampaniya aparmaq üçün kooperativ ortaqlığı daha çox üzvi şəkildə aparır və satışını həyata keçirir. Kooperativ marketinq müştərilərə daha böyük, dəyərli bir təklif hazırlamaq üçün bir çox şirkətin birlikdə işlədiyi zaman baş verir. Daha geniş bir auditoriyaya ya da yeni bir auditoriyaya çatmaq üçün hər bir işin genişlənmiş qaynaqlarından istifadə edir. Tərəfdaşlığın birbaşa rəqiblər və ya bir-birini tamamlayan tərəfdaşlarla olmasına baxmayaraq, hamısı bir marketinq kampaniyasının təqdim etdiyi məruzə və biznesdən ləzzət ala bilir. İndi kooperativ marketinqin necə işlədiyinə və kampaniyaları ilə üstün olan şirkətlərdən bəzi nümunələrə baxaq. Bu strategiya təcrübə üçün çox yer buraxır bəziləri hətta öz biznes modellərinin bir hissəsi kimi istifadə edə bilərlər.

Kafe Integral + Freehand Otel

Freehand Hotel New York City və Chicago-da yerləri olan müstəqil otellər şəbəkəsidir. Təmkinli, yüksək səviyyəli mühitlərdə iş səyahətini təşviq edir. Freehand-ın yerlərində yerli şəbəkə Cafe Integral-dan inşa edilən bir qəhvə mağazası var. Freehand veb saytında müştərilərə üstünlüklərini göstərən qəhvəxana haqqında bir səhifə var: Səhər seçimi ehtiyacı olan səyahətçilər otellərindən sürətli bir içki ala bilərlər. İcarəyə götürülmüş avtomobildə bir espressoya hopmaq və ya ən yaxın latte ilə gəzmək məcburiyyətində qalmazdılar. Və qonaqlarda pulsuz bir yemək və ya içki üçün çek varsa, otaq qiymətinə qəhvə almağınız mümkündür. Əgər Freehand Hotel qonaqları Cafe Integral şirkətinin içkilərini sevirlərsə, daha çox sadiq müştərilər qazanaraq New Manhattan, New Yorkdakı bağımsız ziyarət edə bilərlər.

Vegancuts qəlyanaltı qutusu

Abunə qutuları fəaliyyətdə olan marketinqin başqa bir nümunəsidir. Birdən- birə fərdi məhsullar almaq əvəzinə istehlakçılar bir dəstə üçün bir qiymət ödəməyi bacarırlar. Bu marketinq mesajlaşmasına və məhsul aşkarlamasının dəyərinə diqqət yetirməyə imkan verir. Məsələn, Vegancuts qəlyanaltı qutusu, müxtəlif markalardan çox qəlyanaltı sınamağa imkan verir. Ümumiyyətlə peçenye, cips və konfet kimi müxtəlif məhsullar var. Mütləq bir marketinq kampaniyası olmasa da, bu kimi abunə qutusu şirkətləri öz biznes modellərini kooperativ marketinq taktikası kimi istifadə edə bilərlər.

Sony + yaramaz it oyunları

Yeni video oyun konsollarına məşhur oyunun bir nüsxəsi ilə gəlmək nadir deyil. Sonynin PlayStation 4 buraxılışı üçün paket oyunu Naughty Dog& Uncharted 4. Bu bir video oyun konsolu və oyun inkişafı şirkəti arasında böyük bir əməkdaşlıq marketinqi idi. Hər yeni PS4 satılmaqla alınmayan 4-nin gəlməsi Naughty Dog oyununun milyonlarla oyunçuya məruz qalması demək idi. Tərəfdarlar yeni konsolları ilə oynamaq üçün yeni bir oyuna məcbur oldular, Sony konsol təklifini dadlandırdı və Naughty Dog bu ortaqlığı ev çalışması halına gətirərək daha çox qazanc əldə etdi. Əgər birgə marketinq məhsulları və ya strategiyanızı növbəti fəaliyyətinizə əlavə etməyi düşünürsünüzsə alacağınız düzgün marşrutu düşünərkən, iş məqsədlərinizə və auditoriyanıza amil verməyi unutmayın. Oradan, tərəflərin hamısının xeyrinə qərar verə bilərsiniz . Ehtiyat etmək üçün çox mənbəyə sahib olmayan kiçik bir biznesin bir hissəsisinizsə, kooperativ strategiyası şəbəkənizi genişləndirmək və daha çox iş yaratmaq üçün mənbələri bölüşmək inanılmaz bir yol ola bilər.

 

“Bazarda olan ən yaxşı gamer telefonları!” haqqında məqaləni oxumaq üçün buraya klikləyin.

Mənbə: hubspot.com

Paylaş
Öncəki yazı

KAROŞİ – sindrom yoxsa mədəniyyət?

Növbəti yazı

Kafe Açmadan Əvvəl Bu 7 Maddəni Bilməlisiniz!

Redaktorun seçimləri

KIA loqosunun tarixi inkişafı
Brend

KIA loqosunun tarixi inkişafı

Yanvar 21, 2021
CRM
manşet

CRM Nədir?

Yanvar 13, 2021
Dünyanın ən yaxşı qələm mükafatı sahibi-Stilform INK
Marketinq

Amazon Alexa ilə indi istədiklərinizi çap edə bilərsiniz

Yanvar 14, 2021
insan
manşet

Ehtiyaclara Görə İnsan Resurslarının Hazırlanmasında Qurumların Vəzifələri

Yanvar 22, 2021
ABŞ-ın Xiaomi-ni qara siyahıya almasına Xiaomi Türkiyədən açıqlama gəldi
manşet

ABŞ-ın Xiaomi-ni qara siyahıya almasına Xiaomi Türkiyədən açıqlama gəldi

Yanvar 16, 2021
Alış-Veriş
Brend

Ən Yaxşı 10 Alış-Veriş Saytı

Yanvar 20, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Yeni hesab yarat!

Qeydiyyat üçün aşağıdakı xanaları doldurun!

Bütün xanalar doldurulmalıdır Daxil ol

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol