Məhsullarını bir-birini tamamlayan məhsullarla bağlayan bir telefon mağazası, kooperativ marketinq üçün bir nümunədir. Bu təklif telefon alarkən investisiya etməli olduğunuz məhsullardan faydalanır və bu məhsulu satın almağa həvəsləndirmək üçün istifadə edir. Bu yolla vaxt və pul xərcləmək əvəzinə telefonlar üçün ekran qoruyucusu bir kampaniya aparmaq üçün kooperativ ortaqlığı daha çox üzvi şəkildə aparır və satışını həyata keçirir. Kooperativ marketinq müştərilərə daha böyük, dəyərli bir təklif hazırlamaq üçün bir çox şirkətin birlikdə işlədiyi zaman baş verir. Daha geniş bir auditoriyaya ya da yeni bir auditoriyaya çatmaq üçün hər bir işin genişlənmiş qaynaqlarından istifadə edir. Tərəfdaşlığın birbaşa rəqiblər və ya bir-birini tamamlayan tərəfdaşlarla olmasına baxmayaraq, hamısı bir marketinq kampaniyasının təqdim etdiyi məruzə və biznesdən ləzzət ala bilir. İndi kooperativ marketinqin necə işlədiyinə və kampaniyaları ilə üstün olan şirkətlərdən bəzi nümunələrə baxaq. Bu strategiya təcrübə üçün çox yer buraxır bəziləri hətta öz biznes modellərinin bir hissəsi kimi istifadə edə bilərlər.
Kafe Integral + Freehand Otel
Freehand Hotel New York City və Chicago-da yerləri olan müstəqil otellər şəbəkəsidir. Təmkinli, yüksək səviyyəli mühitlərdə iş səyahətini təşviq edir. Freehand-ın yerlərində yerli şəbəkə Cafe Integral-dan inşa edilən bir qəhvə mağazası var. Freehand veb saytında müştərilərə üstünlüklərini göstərən qəhvəxana haqqında bir səhifə var: Səhər seçimi ehtiyacı olan səyahətçilər otellərindən sürətli bir içki ala bilərlər. İcarəyə götürülmüş avtomobildə bir espressoya hopmaq və ya ən yaxın latte ilə gəzmək məcburiyyətində qalmazdılar. Və qonaqlarda pulsuz bir yemək və ya içki üçün çek varsa, otaq qiymətinə qəhvə almağınız mümkündür. Əgər Freehand Hotel qonaqları Cafe Integral şirkətinin içkilərini sevirlərsə, daha çox sadiq müştərilər qazanaraq New Manhattan, New Yorkdakı bağımsız ziyarət edə bilərlər.
Vegancuts qəlyanaltı qutusu
Abunə qutuları fəaliyyətdə olan marketinqin başqa bir nümunəsidir. Birdən- birə fərdi məhsullar almaq əvəzinə istehlakçılar bir dəstə üçün bir qiymət ödəməyi bacarırlar. Bu marketinq mesajlaşmasına və məhsul aşkarlamasının dəyərinə diqqət yetirməyə imkan verir. Məsələn, Vegancuts qəlyanaltı qutusu, müxtəlif markalardan çox qəlyanaltı sınamağa imkan verir. Ümumiyyətlə peçenye, cips və konfet kimi müxtəlif məhsullar var. Mütləq bir marketinq kampaniyası olmasa da, bu kimi abunə qutusu şirkətləri öz biznes modellərini kooperativ marketinq taktikası kimi istifadə edə bilərlər.
Sony + yaramaz it oyunları
Yeni video oyun konsollarına məşhur oyunun bir nüsxəsi ilə gəlmək nadir deyil. Sonynin PlayStation 4 buraxılışı üçün paket oyunu Naughty Dog& Uncharted 4. Bu bir video oyun konsolu və oyun inkişafı şirkəti arasında böyük bir əməkdaşlıq marketinqi idi. Hər yeni PS4 satılmaqla alınmayan 4-nin gəlməsi Naughty Dog oyununun milyonlarla oyunçuya məruz qalması demək idi. Tərəfdarlar yeni konsolları ilə oynamaq üçün yeni bir oyuna məcbur oldular, Sony konsol təklifini dadlandırdı və Naughty Dog bu ortaqlığı ev çalışması halına gətirərək daha çox qazanc əldə etdi. Əgər birgə marketinq məhsulları və ya strategiyanızı növbəti fəaliyyətinizə əlavə etməyi düşünürsünüzsə alacağınız düzgün marşrutu düşünərkən, iş məqsədlərinizə və auditoriyanıza amil verməyi unutmayın. Oradan, tərəflərin hamısının xeyrinə qərar verə bilərsiniz . Ehtiyat etmək üçün çox mənbəyə sahib olmayan kiçik bir biznesin bir hissəsisinizsə, kooperativ strategiyası şəbəkənizi genişləndirmək və daha çox iş yaratmaq üçün mənbələri bölüşmək inanılmaz bir yol ola bilər.
“Bazarda olan ən yaxşı gamer telefonları!” haqqında məqaləni oxumaq üçün buraya klikləyin.
Mənbə: hubspot.com