• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone #Evdəqal
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Kontakt Home-Simfoniya qədər ahəngdə

Kontakt Home ailəsi "Milli Musiqi Günü"nə bu layihəni həsr etmişdir. Biz də Markzone.az olaraq, Kontakt Home-dan bu haqda müsahibə aldıq.

Asya Talıbova Asya Talıbova
Sentyabr 18, 2020
A A
Kontakt Home-Simfoniya qədər ahəngdə

Kontakt Home-dan “Milli Musiqi Günü”nə özəl layihə. Kontakt Home ailəsi “Milli Musiqi Günü”nə bu layihəni həsr etmişdir. Biz də Markzone.az olaraq, Kontakt Home-dan bu haqda müsahibə aldıq.

Kontakt Home – Simfoniya qədər ahəngdə

Kontakt Home-da hər şey 7 notun dili ilə danışır və bir simfoniya kimi ahəngdədir🎼 Biz də ahəngdə olan hər şeydən zövq alırıq. Ən çox zövq aldığımız isə musiqidir😍 ⠀Kontakt Home ailəsi olaraq, bu layihəni müasir milli musiqimizin banisi, ölməz bəstəkarımız Üzeyir bəy Hacıbəyovun 135 illiyinə həsr edirik.__________⠀В Kontakt Home всё говорит на языке 7 нот и находится в гармонии, как симфония🎼 А мы получаем удовольствие от всего, что находится в гармонии. Больше всего мы получаем удовольствие от музыки😍 ⠀Будучи семьёй Kontakt Home, мы посвящаем этот проект 135-летию основоположника современной национальной музыки, нашего бессмертного композитора Узеир бека Гаджибекова.⠀#Musiqi #UzeyirHacibeyov #Simfoniya #KontaktHome #KontaktSevindirir #Sevindirir

Posted by Kontakt Home on Thursday, September 17, 2020

  1. İdeya müəllifləri kimdir?

Bilirsiniz, mən ümumiyyətlə düşünürəm ki, belə miqyaslı layihələrin müəllifliyini bir adamın adına bağlamaq doğru deyil. Kreativ ideya kreativ komandanın məhsuludur. İdeya marketinq şöbəmizin daxili “brainstorming”inin nəticəsidir və ötən il “Musiqi Günü” ərəfəsində düşünülmüşdü. Lakin istədiyimiz keyfiyyətdə icrası ilə bağlı tərəddüdlərimiz vardı. Ona görə icrasını ertələdik. Nə yaxşı ki, elə bu il reallaşdırdıq layihəni. Çünki çalışdığımız prodakşın komandası ilə də videoda gördüyünüz əşyalar qədər ahəngdar çalışdıq.

  1. Hansısa xarici reklamdan örnək götürülüb?

Bizim çox sevdiyimiz bir Hollivud filmi var: “Muzeydə bir gecə”. Tez-tez komanda daxilində həmin filmi örnək gətirərək, mağazalarımızdakı əşyaların qeyri-iş saatlarında bizdən xəbərsiz hərəkət etdiyindən və söhbətləşdiyindən şübhələndiyimizi deyib bu mövzuda zarafatlar edirik. İdeyanı formalaşdırarkən əsas işimiz Kontakt Home-da təqdim etdiyimiz məhsulların “simfoniya qədər ahəngdə” olduğunu çatdırmaq idi. Düşündük ki, bunu ən yaxşı onları həmin filmdəki kimi canlandıraraq həyata keçirə bilərik.

Təvazökarlıqdan uzaq olsa da, əminliklə deyə bilərik ki, bu reklam işi dünyada çəkilən ən gözəl reklamlarla rəqabət aparacaq miqyasdadır.

  1. Niyə Arazbarı?

Bilirsiniz ki, bu gün “Milli Musiqi Günü” olmaqla bərabər, həm də dahi bəstəkarımız Üzeyir Hacıbəyovun doğum günüdür. Layihəni məhz bu əlamətdar günə və Üzeyir bəyin əziz xatirəsinə həsr etmişik. Arazbarı isə hesab edirəm ki, simfonik muğamın təntənəsidir. Bu qədər lirik və nikbin keçidlərlə zəngin əsərlər barmaqla sayılacaqdır və olduqca dəyərlidirlər. Layihənin ideyası Kontakt Home-da təqdim olunan əşyaların bir-biri ilə ahəngdarlığını göstərmək idi. Arazbarıdan gözəl bu ahəngi hansı simfoniya ilə göstərə bilərdik ki?

  1. Çəkiliş zamanı ən çətin məqamlar hansılar oldu?

Bütün kreativ heyət hardasa 1 ay həm ssenari, həm bədii tərtibat, həm də aranjiman üzərində çalışıb. Çəkiliş özü isə tam 14 saat davam etdi. Misal üçün, mağazanın fasad kadrını çəkərkən qarşısında gecə vaxtı park edən avtomobillərin sahiblərini tapıb yerlərini dəyişməklərini istəmək xeyli həyəcan verdi bizə. Çəkiliş gecə olduğu üçün bina sakinlərini yuxudan oyatmaq mövzusu vardı.  Amma sağolsunlar, anlayışla qarşıladılar. Burdan təşəkkür etmək istərdim onlara da. Amma ən çətini əlbəttə ki, əşyaların dilini öyrənmək və hərəkətlərinə uyğun səhnələr yaratmaq idi. Elə bilirsiniz əşyaları “dilə gətirmək” asandı? 😉 Amma çəkiliş komandası çox peşəkar və ən az bizim qədər həvəsli olduğu üçün, bunun üzərindən müvəffəqiyyətlə gəldi.

  1. Musiqinin ritmi ilə cihazların ahəngini yaratmaq çox vaxt aldı?

Musiqinin ritmini məhsulların ifasına uyğunlaşdırmaq üçün musiqiçilər mağazadakı əşyaların əsl səslərini bir-bir dinləyib. Videoda eşitdiyiniz səslərin hamısı həqiqətən həmin əşyaların öz səsləri əsasında hazırlanıb. Sırf səsləndirmə və aranjiman hardasa 10 günə yaxın vaxt alıb.

  1. Belə kreativ reklamların ən vacib nöqtəsi nədir sizin fikrinizcə?

Belə işlərin ərsəyə gəlməsində ən əsas məqam sifarişçi ilə icraçının, ideya sahibi ilə onu reallaşdıracaq komandanın bir-birini başa düşməyidir. İdeya nə qədər kreativ olursa olsun, bunu icra edəcək komanda onu fərqli təsəvvür edirsə, yaxud istənilən səviyyədə həyata keçirmirsə, uğurlu iş çətin alınsın. Nə yaxşı ki, bütün komanda eyni yöndə düşünür və eyni dildə danışırdı.

 

Hazırladı: Murad Məmmədov

Paylaş
Öncəki yazı

Stress sizin gəlirinizi necə oğurlayır?

Növbəti yazı

İnsan Resurslarının idarə edilməsi nədir?

Redaktorun seçimləri

#3 Data əldə etmək üçün ən yaxşı 10 mənbə
Marketinq

Sosial mesaj verən 7 parlaq gerilla marketinq fikri

Yanvar 11, 2021
SpaceX- in insanlıq üçün önəmi
Biznes

SpaceX- in insanlıq üçün önəmi

Yanvar 17, 2021
Dünyanın ən yaxşı qələm mükafatı sahibi-Stilform INK
Marketinq

Amazon Alexa ilə indi istədiklərinizi çap edə bilərsiniz

Yanvar 14, 2021
ABŞ-ın Xiaomi-ni qara siyahıya almasına Xiaomi Türkiyədən açıqlama gəldi
manşet

Galaxy S21 Ultra kamera xüsusiyyətləri tanıdıldı

Yanvar 18, 2021
ABŞ-ın Xiaomi-ni qara siyahıya almasına Xiaomi Türkiyədən açıqlama gəldi
manşet

ABŞ-ın Xiaomi-ni qara siyahıya almasına Xiaomi Türkiyədən açıqlama gəldi

Yanvar 16, 2021
PR nədir
Biznes

PR nədir? PR işləri necə olur?

Yanvar 18, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Yeni hesab yarat!

Qeydiyyat üçün aşağıdakı xanaları doldurun!

Bütün xanalar doldurulmalıdır Daxil ol

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol