• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone #Evdəqal
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Kiçik bizneslər üçün uğurlu marketinq həmlələri

Biznesinizi insanlara tanıtmaq çox önəmli məsələlərdən biridir. Burada da köməyinizə marketinq çatır. Bu yazını uğurlu marketinq həmlələri ilə bağlı olaraq müzakirə edəcəyik.

Məzahir Musayev Məzahir Musayev
İyul 28, 2020
A A
Kiçik bizneslər üçün uğurlu marketinq həmlələri

Biznesinizi insanlara tanıtmaq çox önəmli məsələlərdən biridir. Burada da köməyinizə marketinq çatır. Bu yazını uğurlu marketinq həmlələri ilə bağlı olaraq müzakirə edəcəyik.

Sosial media

Hazırkı dövrdə biznesinizi insanlara tanıtmaq üçün ən ideal yol hər kəsi birləşdirən yer – sosial mediadır. Sosial media aktivliyi ən başlıca həmlə olsa da, sosial mediadan necə istifadə etmək, biznesi necə tanıtmaq, sosial mediadan müştərilərə necə müraciət etmək bu həmlənin dayaq sütunlarıdır.

• Məhsullarınızı reklam etməyin və potensial müştəri toplamanın hansı sosial media platformunda daha rahat və effektiv ola biləcəyini analiz edin. Bu analizi apararkən ətrafımızda hansı platformun daha populyar olduğunu bir kənara qoyub, potensial müştərilərinizin diqqətini harada rahat çəkə biləcəyinizə fokuslanın. Instagram, Facebook və Twitter kimi platformlarla yanaşı, Linkedin, MerchantCircle, Yelp, Pinterest və s. kimi saytlar da bu barədə olduqca əlverişlidir. Bu kimi saytlar ölkəmizdə və regionda çox məşhur olmasa da, bu barədə öncəki illərə nisbətən gözə çarpan irəliləyiş hiss olunur.

• “Giveaway” deyə adlanırılan onlayn marketinq həmləsi də çox sadə olmasına baxmayaraq, geniş kütlələrə çatmaqda yardımçı ola bilər.

• Endirim aksiyalarına qoşulmaq, müəyyən endirim və ya tanıtım həftələri edərək sosial mediada bildirmək (hətta sosial media üzərindən görüb qoşulanlara ayrıcalıqlar təqdim etmək), hashtaglar yaratmaq və ya qoşulmaq da vacib adlandırıla biləcək addımlardandır.

• Rəqiblərinizin sosial media hesablarını izləmək, onların ən çox maraq yaradan və ən az bəyənilən postlarından nəticə çıxarmaq da olduqca faydalıdır.

Bununla bərabər, mütəmadi olaraq anket-sorğu paylaşımları edərək müştərilərin müəyyən məsələlərlə bağlı fikirlərini öyrənmək də olduqca effektivdir.

• Paylaşdığınız post və hekayələrdə vizual effektlərdən istifadə etməyi unutmayın. Yaxşı işlənilmiş vizual effektlər hər zaman diqqət cəlb edir.

• İçərisində olduğunuz sahə haqda müəyyən paylaşımlar etmək (illik statistika və s.) müştərilərə səhifənizi daha maraqlı edə bilər.

Müştərilərinizə danışmağı unutmayın. Hədəfləriniz, müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün göstərdiyiniz cəhdlər sizi güvənilən edir.

Tərəfdaşlıq və sosial tanıtım

Tərəfdaşlıq hər zaman ən uğurlu marketinq strategiyalarından biri hesab olunub. Kiçik bizneslər üçün hər hansı bir layihəyə tərəfdaş olmaq daha çox önəm daşıyır. Lakin bu şans onların əlinə rahat keçmir. Bu səbəblə də, kiçik layihələr hazırlayaraq (daha çox sosial reklam xarakterli) orada hər hansı digər bizneslərlə tərəfdar olmaq daha effektivdir. Bu layihələr sosial bir mövzu haqda broşur paylama, kiçik miqyaslı bir sosial aksiyada (sağlam həyat, təbiəti qorumaq və s. xarakterli) tərəfdaş və ya təşkilatçı olaraq iştirak etmə və s. ola bilər. Unutmamaq lazımdır ki, kiçik bizneslərin əsas məqsədi mümkün qədər sadə yollarla daha geniş kütlələrin diqqətini çəkməkdir və sosial xarakterli hadisələr bunun üçün ən ideal fürsətdir.

Qiymətə bax, məhsulun qiymətini ölç! – Chivas Regal effekti adlı yazımızı oxumaq üçün bura daxil olun.

Paylaş
Öncəki yazı

Dünya Tarixindəki Ən Pis 5 Hiperinflyasiya Hadisəsi

Növbəti yazı

Regionlarda daha çox vətəndaşa telekommunikasiya xidmətlərindən istifadə imkanı yaradılıb

Redaktorun seçimləri

insan
manşet

Ehtiyaclara Görə İnsan Resurslarının Hazırlanmasında Qurumların Vəzifələri

Yanvar 22, 2021
#3 Data əldə etmək üçün ən yaxşı 10 mənbə
Marketinq

Sosial mesaj verən 7 parlaq gerilla marketinq fikri

Yanvar 11, 2021
Netflix 200 milyon
Xəbərlər

Netflix ‘in ödənişli istifadəçi sayı 200 milyon nəfəri keçdi

Yanvar 24, 2021
2020 -ci ildə 347 milyon məhsul satıldı – Trendyol
Xəbərlər

2020 -ci ildə 347 milyon məhsul satıldı – Trendyol

Yanvar 17, 2021
Məşhur Markalar və 23 Maraqlı Bilgi!
Texnologiya

Ən Populyar 4 Söhbət Platforması

Yanvar 23, 2021
transfer
manşet

Futbolun Böyük Bazarı – Transfer

Yanvar 17, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Yeni hesab yarat!

Qeydiyyat üçün aşağıdakı xanaları doldurun!

Bütün xanalar doldurulmalıdır Daxil ol

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol