Dünyada avtomobil sektoru dedikdə ağla gələn ilk ölkələrdən biri Cənubi Koreyadır. Cənubi Koreya tarixi və iqtisadi baxımdan bir çox avtomobil nəhənginin məmləkətidir. Bu nəhənglərdən biri hər birimizin yaxından tanıdığı: KIA Motors, lakin əvvəlki adı ilə Kyungsung Precision Industry deyə bilərik. 80 ildən çox bu sektorda olan KIA Motors, həm loqosunda, həm də şirkət şüarında yeniliyə imza atdı.
İlk olaraq 1940-cı ildə Kyungsung Precision Industry, Cənubi Koreyanın ilk velosipedini və ilk motosiklini yaratdı. KIA Motors olaraq qısa müddətdə 1952-ci ildə KIA Industries adını aldı. Daha sonra Honda Motors və Toyota kimi yeni inkişaf etməkdə olan markalarla davam etdi.
KIA, yalnız velosipet və motosikl istehsal edərək Cənubi Koreya iqtisadiyyatına qatqı vermədi. Eyni zamanda Asya dövlətləri arasında bir dönəm yüksəlişi əsnasında “Asyanın yüksəlişi” olaraq adlandırıldı. Gəlin, belə innovativ və ilklərin markası olan bir Asya şirkətinin bu günə qədər olan loqoları haqqında məlumatlanaq.
1944-1964 KIA loqosu
- İlk KIA loqosu, velosiped və motosikl istehsalına diqqət yetirdiyindən mərkəzdə bir təkər və ətrafında 3 almaz olan bir loqo idi.
Şirkətin adı loqotipin mərkəzində bir almazda yer alır. 1944-cü il texnologiyasına baxaraq çətin və mürəkkəb bir iş olduğunu deyə bilərik.
1964-1986 KIA loqosu
- 1960-cı illərdə şirkət həm logo, həm də istehsal funksiyaları baxımından böyük dəyişikliklər etmək üçün fəaliyyətə başladı. KIA Motors, artıq lisenziyaya əsasən avtomobillər istehsal edirdi.
Yeni müasir loqotipdə yuxarıya və sağa istiqamətlənən, diaqonal xətti olan yaşıl bir dairə var idi. Emblem tərs çevrilmiş Q hərfinə bənzəyirdi. Ancaq deyə bilərik ki, heç kim niyə Q hərfinə bənzədiyini bilmirdi.
1986-1994 KIA loqosu
- 1980-ci illərdə bir çox şirkətlər loqolarını, yazılarını dəyişdirdi və hamısı planlaşdırıldığı kimi cəsarətli və daha görkəmli loqotiplər seçdi. Bu markalardan biri də KIA Motors idi. Xüsusi bir şriftlə çox qalın hərflərlə “K” hərfinin yuxarı çubuğu əvəzinə tüstüləyən baca bənzəri bir loqo yaratdı. Kim bilir, KIA Motors, bəlkə də başqa bir rəqib avtomobil şirkətinə bir mesaj vermək istəyirdi
1994-2020 KIA loqosu
1990-cı illərdə mövcud KIA loqotipinin təməli dizayn edilmişdir. Üfüqi yerləşdirilmiş oval bir logo hazırlanmışdır. Qırmızı və ağ, yeni məhsulun rəsmi rəng palitrası idi; Qırmızı, şirkətin ehtirasını və enerjisini, ağ rəng təmizliyi və sədaqəti təmsil edir. Əvvəlki loqo kimi daha sadə bir şrift istifadə olunmuşdu. Güman edilir ki, KIA əvvəlki loqonun müştərilərinin gözünü yorduğuna görə dəyişdirmişdi.
2020- Günümüzün KIA loqosu
- 2020-ci ilin yenidən dizaynı, loqodakı elementləri minimuma endirməklə yanaşı markanın özünəməxsusluğunu və tanınmasını qoruyaraq KIA-nın vizual şəxsiyyətinə gənc, dinamik və futuristik bir üslub gətirdi. Yeni loqo KIA hərflərinin birləşməsi ilə qırmızı bir mətndən ibarətdir və hər üç hərf bir-birinə bağlanır və bu söz işarəsi iki Kiril Hərfinə “KH” bənzəyir. Ayrıca, KIA yeni “İlhamverici Hərəkat” şüarını Inspiring hərəkatına çevirdi. Bundan əlavə, KIA Motors, bu dinamik yeni dizayn loqosunun təqdimat mərasimində 330 dronla möhtəşəm bir atəşfəşanlıq nümayiş etdirdi.
Cənubi Koreya bazarları üçün fərqli loqo
- Bütün bu tarixi inkişafın yanında, KIA-nın vizual şəxsiyyəti və loqosu ilə əlaqədar ən maraqlı şey markanın beynəlxalq və Koreya bazarları üçün fərqli loqotiplərə sahib olmasıdır. Markanın vətənində istifadə olunan loqo tamamilə fərqlidir.
1940-cı ildən bəri velosiped, motosikl və avtomobil sektorunda bir çox yeniliyə sahib olan KIA, 2021-ci il və gələcək üçün “İlhamverici hərəkət” şüarı altında yeniliyə imza atmaq üçün yola çıxmışdır.
“50/30/20” maliyyə planı nəyi ifadə edir? adlı məqaləmizi oxumaq üçün bura daxil olun.