İnsan resursları nə deməkdir?
1800-cü illərin sonunda sənaye inqilabının nəticələri ilə ortaya çıxan fabrik və istehsal prosesləri insan resursları idarəetməsini təcrübə sahəsinə çevirdi. Frederick Winslow Taylor (1856-1915) ilk İR mütəxəssislərindən biri sayılır və eyni zamanda “Rəqəmsal Teylorizm” yanaşmasının atasıdır. İnsan resursları öyrənilməli olan bir təcrübə sahəsidir və biznes elminin alt mövzularından biridir.
O zaman insan resurslarının idarə olunması nədir?
İnsan Resursları İdarəetməsi şirkətin məqsədi və strategiyasını müəyyənləşdirməklə başlayır. İnsan bir qaynaqdır, nəticə deyil. İstədiyiniz nəticə düzgün təyin edilərsə, doğru insanları seçmək və bir məqsədlə bir şirkət olaraq işləmək çox asan olacaq.
İnsan resursları bir şirkətin bütün işçi heyətinin bilikləri, təcrübələri, bacarıqları, xarakterləri və performansları ilə birlikdə bütün işlərinin məcmusudur. İnsan resursları şirkətlərin ən dəyərli mənbəyidir. İnsan resursları idarəetməsi isə şirkətlərin insan resurslarından ən səmərəli şəkildə istifadə edə bilməklə yanaşı işə götürmə ilə daha yaxşı bir insan resursu yaratma müddətidir.
İnsan resurslarının idarə edilməsi başlıqları hansılardır?
İnsan Resursları İdarəetməsini üç əsas başlıq altında araşdıra bilərik. Bunlar İşə Qəbul, Performans İdarəetmə və Personel İdarəetməsidir.
İşəgötürmə: İnsan Resurslarına gəldikdə, ümumiyyətlə ağla gələn ilk və çox vaxt tək prosesdir. Çünki uyğun vəzifəyə uyğun insanı işə götürmək bir şirkət üçün ən vacib işlərdən biridir. Bundan əlavə, şirkətinizdə istedadın necə idarə ediləcəyi kimi işlər də bu başlıq altında araşdırılır.
Fəaliyyətin İdarə Edilməsi: Yaxşı bir işçi götürmək kifayət deyil, eyni zamanda bu işçidən səmərəlilik əldə etmək lazımdır. Şirkət mədəniyyətindən iş vaxtına qədər buna təsir edən bir çox fərqli və bir çox amillər var. Digər adı ilə “istedad idarəçiliyi” də adlandırmaq olar.
Personal Management: İnsan Resursları İdarəetməsinin qaranlıq tərəfi olduğunu deyə bilərik. Şəxsi məlumatların saxlanılması, məzuniyyət cədvəllərinin idarə olunması, əmək haqqı / avans ödənişlərinin idarə edilməsi, əmək haqqı hesabı və hamısı üçün imzalanmış sənədlərin alınması kimi edilməsi lazım olan bir iş yüküdür.
İnsan resursları sistemi yaradarkən KOBİ-lər nələrə diqqət etməlidir?
-
İnsan Resursları şöbəsini yaradın
Xüsusilə işçi sayının üç rəqəmə çatdığı təşkilatlarda, insan resurslarının müxtəlif funksiyaları üzrə ixtisaslaşmış insanlardan ibarət bir vahidin yaradılmasına başlamaq faydalı olar. İşçilərin sayının artması sayəsində bölmənin ölçüsü artacaq. Sizi başa düşən, sizinlə eyni istiqamətə baxa bilən və insan resurslarının idarə olunması baxımından sizə dəstək ola biləcək bir mütəxəssis işçi götürün.
-
Bir konsaltinq şirkəti işə götürün
İşçilərinizin sayı hələ məhduddursa, məsləhətçi şirkətdən dəstək almaq mümkündür. İnsan Resursları bölməsini ixtisas sahələrində dəstəkləmək və onları inkişaf etdirmək üçün məsləhətçilərlə də işləyə bilərsiniz. İhtiyacınız olan mövzularda işləyən, istinadları olan və sizə uyğun görünən layihələr təklif edən bir konsaltinq şirkəti ilə əl sıxışa bilərsiniz. Burada təcrübənizlə yanaşı aranızdakı ünsiyyətin keyfiyyəti də həlledici olacaqdır. Həqiqətən ehtiyaclarınızı anlamağa çalışan, xüsusi proqramlar hazırlayan və dəstəkləməyə hazır olan bir məsləhətçi və ya məsləhətçi qrupu da düzgün məqamları görməyinizə kömək edə bilər. Seçim meyarlarınız yalnız çox yaxşı bir ad və ya çox əlverişli bir qiymət təklifi olmamalıdır. Önəmli olan nə üçün nə qədər alacağınızdır.
-
Ehtiyacın nə olduğuna diqqət yetirin
İnsan resursları baxımından şirkətinizdə nəyin lazım olduğunu başa düşmək və bu istiqamətdə addımlar atmaq son dərəcə vacibdir. İnsan Resursları bölməniz varsa, onlarla məsləhətləşin və fikirlərini alın. Olmazsa, işçilərinizdən soruşun; bir sorğu etmək. İnsanlar həmişə onlara verilən sualları cavablandırırlar. Əgər siz də öz tələblərinə uyğun addımlar atsanız, şübhəsiz onların etibar və sədaqət hisslərini yaxşı mənada təsir edəcəksiniz.
-
Görülən işin faydasına inanın
İnsan Resursları sahəsindəki işlər, işə qəbul proseslərindən tutmuş maaşların quruluşlanmasına, performans sisteminin qurulmasından işin təhlili və iş qiymətləndirilməsinə, karyera planlaşdırılmasından təlim ehtiyaclarını ödəməyə qədər bir çox məqama toxuna bilər. Bu tədqiqatların nəticələrini və təsirlərini ədədi olaraq görmək həmişə mümkün olmasa da, bu onların faydalı olmadığı anlamına gəlmir. Şirkət daxilindəki atmosferin, insanların münasibət və şikayətlərinin azaldığına diqqət yetirirsiniz. Bunu etmisinizsə, məmnuniyyət sorğusu nəticələrinin ildən-ilə yaxşılaşması, performans qiymətləndirmə nəticələri, işdən çıxma azalması, şirkətin elanlarına edilən müraciətlərdə artım və s. Bir çox göstəricilər konkret olaraq görülən işlərin faydalarını da göstərə bilər.
Hər iş öz işçiləri ilə mövcuddur və böyüməkdədir. Xoşbəxt bir iş mühiti yaratmaq da şirkət rəhbərlərinin daha az stressli olmasına kömək edir. Elə isə gec olmadan başlayın, nəyə ehtiyacınız olduğunu düşünün.
Qrafik Dizayn Nədir? adlı məqaləmizi oxumaq üçün bura daxil olun.