• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

İdarəetmədə qeyri-professionallığın Marketinqə təsiri

Qeyri-professionallıq və Marketinq - Bir Marketoloqa yazılan ən pis ssenarilərdən biri məhz işlədiyi şirkətin idarəetmə strukturlarında qeyri-professionallığın mövcud olmasıdır.

Xalid Əhmədov Xalid Əhmədov
İyul 24, 2020
A A
Fijital Dünya nədir?

Biznesin idarə olunmasında və onun bütün mərhələlərində professionallıq xüsusi əhəmiyyət kəsb edir. Yalnız professional idarəetmə ilə hədəfə qoyulmuş nəticəyə çatmaq mümkündür. İdarəetmənin istənilən mərhələsində baş verən uyğunsuzluq öz ağır nəticələrini verə bilər. Bu uyğunsuzluqlar çox zaman proseslərə olan qeyri-professional yanaşmadan irəli gəlir.

Bəs qeyri-professionallıq nədir?

 

 

 

 

 

 

Qeyri-professionallıq – idarəetməyə olan qeyri-peşəkar yanaşmadır və bu yanaşmaya idarəetmənin bütün mərhələlərində rast gəlmək mümkündür.  Məsələn, verilmiş qərarın anidən səbəbsizcə dəyişdirilməsi, qəbul edilmiş strategiyanın gedişatında səhvliklərə yol verilməsi, sahib olunan vəzifənin gətirdiyi məsuliyyəti və öhdəliklərini anlamamaq  –  bunların hər biri qeyri-professionallığın əlamətləri hesab edilir. Eyni zamanda, verilən işə ciddi yanaşılmamaq da qeyri-professionallıq deməkdir.

Qeyri-professionallığın Marketinqə təsiri

Əgər bir şirkətin idarəedilməsi qeyri-peşəkar insanların əlindədirsə, bu öz mənfi cəhətini şirkətin bütün sahələrində biruzə verə bilər. Təbii ki, ən çox zərər görən sahə isə Marketinq və PR sahəsi olacaq, çünki Marketinq eyni anda şirkətin simasını təmsil edir. Atılmış hər bir yanlış addım, şirkətin simasına ciddi şəkildə xələl gətirə bilər.

Eyni zamanda, verilmiş qərarın icrası zamanı baş verən hər bir dəyişiklik və səhv, hazırlanmış marketinq strategiyasının uğursuz nəticələnməsinə səbəb ola bilər. Marketoloqlar tərəfindən hazırlanan marketinq strategiyaları uzunmüddətli olduğu üçün həmin strategiyanın gedişatında mənfiyə doğru dəyişikliklər məhz uğursuzluğa gətirib çıxarır.

Bu hal həmçinin marketoloqlar üçün də keçərlidir. Müəyyən səviyyədə marketinq strategiyası qurmaq asan hesab edilə bilər, yalnız onun idarəsi olduqca çətindir və yalnız professional marketoloqlar tərəfindən proseslər idarə edilə bilər. Strategiyanın gedişatında yaranan kiçik bir boşluq və ya yanlış addım, bütün strategiyanın məhvinə səbəb ola bilər. Müasir dövrdə sosial medianın gücünü nəzərə alsaq, atılan bir yanlış addım şirkətin imicinə ciddi şəkildə zərər gətirə bilər və hətta sosial medialarda həmin şirkətə qarşı anti PR  işləri də həyata keçirilə bilər.

 

Qeyri-professionallıq nə kimi nəticələrlə sonlana bilər?

Aparılan araşdırmalara görə hal-hazırda bizneslərin ləğv olunmasının bütün səbəblərinin başında məhz həmin idarəetmədə olan qeyri-professionallıq durur. Maliyyə cəhətdən şirkətin itkilərə məruz qalması şirkətin reputasiyasının mənfiyə doğru getməsi, şirkət işçiləri arasında konfliktlərin baş verməsi şirkətin düzgün şəkildə idarə edilməməsi və idarəetmə strukturlarında yaranan boşluqlardan, ixtisaslı kadr çatışmazlığından qaynaqlana bilər.

 

Rəqəmsal Marketinq nədir? adlı yazımıza buradan keçid edə bilərsiniz.

 

Paylaş
Öncəki yazı

Satışın 7 faydası

Növbəti yazı

Pomada günü üçün 7 yaradıcı reklam

Redaktorun seçimləri

Mövzu tapılmadı

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol