• Yazı göndər
  • Komandamız
  • Müəlliflər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Login
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
Markzone #Evdəqal
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər

Görməli olduğunuz yaradıcı işə qəbul elanları

Hər hansı bir markanın uğurlu olması üçün ən vacib və ilk addım doğru istedadlara çatmaqdır. Ancaq doğru namizədlərə çatmaq həmişə göründüyü qədər asan deyil. Məsələn, karyera səhifələrinə yalnız bir vəzifə üçün axtarılan keyfiyyətlərin əlavə olunduğu bir reklam kifayət qədər diqqət çəkmir və ona görə də namizədləri cəlb etmir. Bu səbəbdən markalar son illərdə namizədləri cəlb etmək üçün işə qəbul reklamlarına diqqət yetirirlər. Yaradıcılığı ilə seçilən işə qəbul elanları, markaları daha tələbkar edir.

Aynur Əliyeva Aynur Əliyeva
Avqust 31, 2020
A A
Mobbinq nədir? Hədəf kütləsi kimlərdir?

 

Hər hansı bir markanın uğurlu olması  üçün ən vacib və ilk addım doğru istedadlara çatmaqdır. Ancaq doğru namizədlərə çatmaq həmişə göründüyü qədər asan deyil. Məsələn, karyera səhifələrinə yalnız bir vəzifə üçün axtarılan keyfiyyətlərin əlavə olunduğu bir reklam kifayət qədər diqqət çəkmir və ona görə də namizədləri cəlb etmir. Bu səbəbdən markalar son illərdə namizədləri cəlb etmək üçün işə qəbul reklamlarına diqqət yetirirlər. Yaradıcılığı ilə seçilən işə qəbul elanları, markaları daha tələbkar edir.

Yaradıcı iş elanları da şirkətlərin işəgötürən marka anlayışlarına töhfə verir. Dünyanın hər yerindən görməli olduğunuz üçün yaradıcı işə qəbul elanları hazırladıq.

Sosial mediada çox məşhur olan iş elanı reklamları:

  1. Dice.com

“Ən atəşli texniki istedadınızı  tapın”

2. Amy Burack: Bill Gates

“Yanlış bir işə qapılmayın. Amy Burack şirkətinə zəng edin. Marketinq və reklam mütəxəssisləri üçün icraçı axtarışı”.

3. Belif Cosmetics Chok Chok Sənət Layihəsi: Küçə Sənətçiləri axtarılır

 Əsl bitki mənşəli kosmetika markası “belif tərəfindən qurulan“ Chok-chok Urban Art Project ”, Itaewon Haemagi-gilin üstündəki bir memarlıq / sənət layihəsidir. Küçə sənətçiləri orada yaşayanlarla əlaqə qurub mövcud materiallardan və hekayədən istifadə edərək ərazini yenidən şərh etdilər. Bu çap elanları, seçilmiş peşəkar küçə sənətçilərinə qoşulmaq üçün həvəskar sənətkarları işə cəlb etmək üçün hazırlanmışdır. “

 

4. Brighter Monday

Yanlış işdə sıxışıb qalmısınız? Sizin doğru işi tapmağınız üçün veb-saytımzı ziyarət edin.

5. MailChimp: Sizinlə görüşmək istərdik!

6. Association of Communication Agencies

“Özünüzə uyğun olmayanbir işdə özünüzü öldürmək əvəzinə bir mütəxəssis kimi inkişaf edin. Yaradıcılığın bir çox tərəfi var və bu, maraqlarınız və bacarıqlarınızla formalaşır. Bir dəfə yaradıcılığınızı göstərsəniz, nəhayət işinizi sevə bilərsiniz”.

 

 

7.Career Builder

“Doğru iş sizi bəladan uzaq tutar”.

 

8.Career One: Sizə uyğun işi tapın.

 

9. Coebergh Red Fruit Farm:

“Coebergh Red Fruit Farm”  yeni icraçı direktor axtarır. Bəzi kişi təsərrüfat işçiləri tərəfindən xüsusi olaraq uyğunlaşdırılmış “işə qəbul arabasındakı” qızlar elan edərək  bu şirkətə qoşulmaq istəyən qadınları işə müraciətə dəvət edir”.

10. Creative Director reqruitment

“Ammandakı bir reklam agentliyi Yaxın Şərqdəki əksər Kreativ Direktorların bu işə müraciət etmələrini hədəf almışdı (əlbəttə ki, mövcud agentliklərindən razı olmadıqları təqdirdə). Agentlik tərəfindən 100-dən çox açıqca göndərilib ki, bu da onları hədəf seçməyin ən yaxşı yolunu birbaşa poçtla hesab edir.

11. Eagle Print Award:

“Paralel bir kainatda, işiniz bərbad ola bilər. Bundan ən yaxşı şəkildə istifadə edin”.

12. Filadelfia Comunicação: Dünyadakı ən pis iş

“Dünyanın ən pis işi – Filadelfiyanın yaradıcılıq şöbəsində təcrübə proqramı. “Dünyanın ən pis işi” yaradıcılıq epizodu təcrübə proqramını reklam etmək üçün bir bloq yaratdı.

“Mobbinq nədir? Hədəf kütləsi kimlərdir?” haqqında məqaləni oxumaq üçün buraya klikləyin.

Paylaş
Öncəki yazı

İkigai nədir? İkigai niyə vacibdir? İkigainizi tapın!

Növbəti yazı

Karyera fəaliyyətində qarşılaşdığımız problemlər və onların həlli yolları

Redaktorun seçimləri

Kreativlik bir bacarıq deyil, zehni bir hadisədir!
Şəxsi inkişaf

Kreativlik bir bacarıq deyil, zehni bir hadisədir!

Fevral 16, 2021
McDonald’s Yeni Qablaşdırma Üsuluna Keçir!
manşet

Customer Relationship Management (CRM) Nədir?

Fevral 23, 2021
Expargo -dan Şok Mesaj!

Danimarkalıların Xoşbəxtlik Sirri – Arbejdsgleode

Yanvar 31, 2021
Yaradıcılıq Budur! Məhkumun son sözündən marka yaradıcılığna…
manşet

Ən yaxşı elmi fantastik filmlər

Fevral 12, 2021
Qlobal hədəfli rəqəmsal platforma – Spatrix
manşet

Qlobal hədəfli rəqəmsal platforma – Spatrix

Fevral 11, 2021
İnsan davranışına aid 10 marketinq prinsipi
Brend

İnsan davranışına aid 10 marketinq prinsipi

Fevral 4, 2021

Markzone.az Azərbaycanda hal -hazırda marketinq sahəsində yaşanan qalıcı məzmun azlığından yaranan zərurət nəticəsində formalaşmış bir platformadır. Heyətində fərqli istedadlarda bir çox şəxs olan və ölkənin qabaqcıl gənclərinə öz istedadlarını üzə çıxarmaq üçün fürsət vermək birinci vəzifəsi və əsas missiyasıdır.

  • Xəbərlər
  • Məqalə
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

  • Login
Nəticə yoxdur
Bütün nəticələri göstər
  • Xəbərlər
    • Brend xəbərləri
    • Biznes xəbərləri
    • İqtisadiyyat xəbərləri
    • Marketinq xəbərləri
    • Data xəbərləri
    • Reklam xəbərləri
    • Texnologiya xəbərləri
    • Rəqəmsal xəbərləri
    • Mobil xəbərləri
  • Məqalə
    • Marketinq
    • Rəqəmsal
    • Reklam
    • Şəxsi inkişaf
    • Motivasiya
    • Texnologiya
    • Biznes
    • Brend
    • Data
    • Mobil
  • Araşdırmalar
  • Müsahibələr
  • Köşə yazarları

@markzone

Xoş gördük!

Hesabınıza daxil olun

Şifrəni unutmusuz?

Yeni hesab yarat!

Qeydiyyat üçün aşağıdakı xanaları doldurun!

Bütün xanalar doldurulmalıdır Daxil ol

Şifrənizi daxil edin

Şifrəni bərpa etmək üçün istifadəçi adı və ya e-poçtunuzu yazın

Daxil ol