Freemium, bu gün veb saytlarda və mobil tətbiqlərdə geniş istifadə olunan bir iş və üzvlük modelidir. İstifadəçini cəlb etmək üçün startuplar tərəfindən geniş istifadə olunur.
Freemium əvvəlcə məhsul tanıtımı və ya birbaşa istehlakçı ilə əlaqə fəaliyyəti deyil, bir iş modeli olaraq ortaya çıxdı. Güman etdiyiniz kimi, Pulsuz və Premium sözlərinin birləşməsidir. Bir sözlə, ilk növbədə pulsuz (Free) yüklənən, lakin əlavə xüsusiyyətlər üçün Premium seçimini təklif edilməsi prosesidir. Xüsusilə bu oyunlarda istifadə olunan bir üsuldur. Oyunu pulsuz oynaya bilərsiniz. Ancaq irəlilədikcə, qaynaqlar tükənir və oyunda irəliləmək daha da çətinləşir. Bu hallarda oyunda pul üçün bəzi əlavə xüsusiyyətlər təklif olunur. Digər tərəfdən, pulsuz yüklənən oyunlarda simvol və paltar kimi bəzi detallar pulla təklif olunur. Bir sözlə, pulsuz oyun bir müddətdən sonra pullu oyuna çevrilir.
Freemium bir biznes modelidir. Bu biznes modelində istifadəçiyə məhsulun müəyyən xüsusiyyətlərini vaxt məhdudiyyəti olmadan istifadə etmək şansı verirsiniz. İstifadəçi daha yüksək səviyyəni, yəni “Premium” xüsusiyyətlərini istədikdə, bu xüsusiyyətləri müəyyən bir ödəniş müqabilində almalıdır.
Freemium iş modelinin üstünlükləri nələrdir?
Marketinq: Bir məhsulu pulsuz təklif etmək, yeni istifadəçini uzunmüddətli perspektivdə daha sərfəli qiymətlərlə əldə etməyə imkan verir. Burada alış-veriş edən istifadəçilər bizim üçün əsas gəlir mənbəyi olsa da, pulsuz istifadəçilərin faydaları diqqətdən qaçırılmamalıdır.
İstifadəçinin saxlanması: Freemium modelində istifadəçi bir müddətdir pulsuz versiyasını istifadə etdi və bu məhsulun pullu versiyasının onun üçün uyğun olduğuna qərar verdi. Yəni tətbiqin və ya xidmətin daxili dinamikasına uyğun olaraq yönəldilmişdir. Müvafiq olaraq, istifadəçinin ehtiyacları ödənildikcə, istifadəçi tətbiqdə qalmağa davam edir və istifadəçi ilə tətbiqetmənin arasında daha uzun müddətli əlaqələr yaranır.
Populyarlıq: Bir məhsulu pulsuz təqdim edərkən istifadəçi üçün həqiqətən faydalıdırsa, ağızdan-ağıza yayılır və minlərlə, hətta yüz minlərlə istifadəçi əldə edib daha geniş kütləyə çata bilər.
Pulsuz sınaq vs Freemium
Pulsuz sınaq ilə freemium, hal-hazırda ümumi və əsasən tətbiqlərdə istifadə olunan 2 iş modelidir. Pulsuz sınaqda istifadəçi məhsulun bütün xüsusiyyətlərini müəyyən müddətə pulsuz əldə edir. Bu müddət ərzində satın almamağınıza dair bir qərar verir.
Freemium modelində istifadəçi əsas xüsusiyyətləri olan tətbiqdən qeyri-müəyyən istifadə edir və ehtiyac duyduğu yerdə alış-veriş edir.
Bu iki tətbiq arasında qərar qəbul etmək üçün kütlə vacib bir amildir. Pulsuz sınaq modeli, niş auditoriyası üçün daha yaxşı işləyirsə, Freemium iş modeli izdihamlı auditoriyaya çatacaq bir tətbiqdə daha yaxşı işləyə bilər.
Evernote
Evernote, qeyd alma proqramıdır. Həm mobil, həm də PC-də inteqrasiya olunmuş bu proqramı pulsuz əldə edə bilərsiniz və dərhal qeydlərinizə düzəliş etməyə başlaya bilərsiniz. İnteqrasiya, dəstək və saxlama sahəsinə ehtiyacınız varsa, istənilən vaxt Premium versiyasına keçə bilərsiniz. Üstəlik, Premium versiyasına keçdiyiniz zaman pulsuz sınaq versiyasından faydalana bilərsiniz.
Bəli, Linkedində Freemium biznes modelinə üstünlük verən tətbiqlərdəndir. İstifadəçilər üçün demək olar ki, məhdudiyyətsiz istifadəni təklif etsə də, profilinizdə kimin olduğunu görmək və ya iş elanlarında bir tık daha önə çıxmaq üçün Linkedin Premium-u seçə bilərsiniz.
Big Mac İndeksi nədir? adlı yazımızı oxumaq üçün bura daxil olun.